DEŇ 1.
Je večer a práve k nám prišli chalani. Stela najskôr chcela hrať fľašu, ale tú som hneď zatrhla keďže si určite všetci dobre pamätáte ako to skončilo na párty u Ryana. Nakoniec do chatky prišiel Ryan, Christian a Nick. Chrisa a Nicka som do teraz nepoznala keďže sú z vedľajšej triedy.
Chris: žiarivé modré oči a hnedé vlasy s modrými koncami. Robí graffiti.
Predstavte si modré konce vlasov 💙
Nick: 16 ročný celkom zlatý chalan s blond vlasmi, ktorý hráva futbal.
,,Tak čo ideme robiť?"
,,Doniesli sme fľašu." Chris vytiahol fľašu vodky a všetci zrazu mali lepšiu náladu. Dnes určite nepijem.
Spojili sme postele a posadili sa do kruhu. Rozhodli sme sa len tak kolovať fľašu a rozprávať sa. Ak nás takto nájde učiteľka tak máme problém. Pre istotu sme otvorili okná. Síce tu asi pomrzneme, ale stále lepšie ako zápach alkoholu.
Karin: ,,Katie si na rade." Podávala mi fľašu.
,,Ja nepijem." Zobrala som ju a podala Chrisovi, ktorý sedel vedľa mňa.
,,Ale no taak!"
,,Veď sa napiii."
,,Ty máš teplotu?" S humorom sa spýtala Stela.
,,Proste keď nechcem tak nechcem." Fľaša kolovala ďalej a ďalej až pokým sa nevypila. Všetci boli pripitý a ja jediná triezva. Zabávali sa a smiali. Ja som ich len sledovala. Boh vie čo by sa zase stalo kebyže pijem aj ja. To nikdy nekončí dobre.
,,Tak čo ideme robiť teraz keď sme bez chľastu?" Ozval sa Ryan a pozrel na mňa tým jeho pohľadom a mne bolo hneď jasné na čo myslí. Ryan a alkohol nie je dobrá kombinácia. Viem, že by som nemala myslieť na minulosť, ale opitý Ryan v bare vlastne toto všetko začal.
,,Spať." Odpovedala som s pohľadom na neho.
,,To sa mi páči." Bože to jeho perverzné zmýšľanie.
,,Poďme von." Navrhol Christian a všetci súhlasili. Vidno, že sú opitý.
,,To nie je dobrý nápad." Krútila som hlavou a všetci zrazu zvážneli. Myslím, že som ich presvedčila, že to je blbosť a začali rozmýšľať nad inými aktivitami. Ja som sa postavila a išla zatvoriť okno, lebo v chatke je už extrémna zima. Ostatným to nevadí, tí sa zahriali alkoholom.
,,Mám tu trávu." Prehlásil Ryan a ja som na neho pozrelo ako na najväčšieho debila. Šibe mu? Stačilo, že sa všetci opili.
,,Ano!" Vykríkla Stela, ktorá z toho bola strašne šťastná.
,,Nie. Vidno, že tu nikto nerozmýšľa triezvo. Sme na školskom výlete a nie niekde na párty." Teraz sa cítim ako ich mama.
,,Čo sa s tebou deje?" Stela na mňa nechápavo pozrela.
,,To bola vždy taká?" Ryan prevrátil očami a mňa to všetko už prestávalo baviť.
,,Nie. Niekedy by si s tým nemala problém tak prečo teraz hej? Nemôžeš už konečne zabudnúť na tvoju posratú minulosť a byť taká ako predtým kurva?"
,,Stela... buď ticho." Povedala som to pomaly aby som úplne nevybuchla.
,,Pred ním s tebou bývala zábava."
Do očí sa mi nahrnuli slzy. Rýchlo som vyletela z chatky, zabuchla dvere a sadla si na zem.Po líci mi stekali slzy. Neznášam svoju minulosť, nechcem na to spomínať a Stela to vie. Nechápem ako mohla toto povedať.
,,Katie?" Z dverí vyletel opitý Ryan, ale keď si ma všimol ostal len nehýbne stáť. Rýchlo som si utrela slzy a postavila sa akoby sa nič nestalo.
,,No?" Nasilu som sa usmiala. Ryan sa priblížil a objal ma. Objatie som opätovala. Niekedy netreba žiadne slová a rady. Niekedy stačí len pevné, silné a dlhé objatie.
Po líci mi stiekla ďalšia slza. Kašľala som na to. Aj tak je pripitý a von je tma.
V hlave som mala milión myšlienok a otázok. Rozmýšľala som nad všetkým zatiaľ čo ma Ryan držal pevne v objatí.
,,Hej vy dvaja!" Obaja sme takmer vyskočili z kože keď na nás zakričala Karin.
,,Moorová kontroluje chatky!" Hneď som sa spamätala a utekala dnu. Chalani si pobrali veci a nenápadne sa presunuli do ich izby. Zavreli sme všetky okná a zaliezli pod paplón. Po chvíli došla rada aj na nás. Všetky sme sa tvárili, že spíme. Moorová len nakukla a hneď aj zavrela. Tak toto bolo len tak tak.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...