7. Daj mi čas

1.9K 43 4
                                    

Ráno som sa zobudila s bolesťou hlavy. Toto som čakala. Skôr by som sa čudovala keby ma hlava nebolela. Všetci ešte spia. Išla som si spraviť čaj a vrátila sa do postele.

Snažila som si spomenúť čo všetko sa včera stalo. Úprimne? Veľa si toho nepamätám. Viem, že som prišla, bola som s D... D-Derekom? Danielom? DYLANOM! To je to meno. Potom sa hrala fľaša a potom... Potom som mala... sex? S Ryanom?

Nie nie nie! Ako som to mohla urobiť? Pane bože ja som strašná. Prečo som pila? Teraz vyzerám ako kurva ktorá skočí do postele len tak s niekým. Zobrala som do ruky mobil a zavolala Stele.

,,Stela? Ako som sa včera dostala domov?! A nemôžeš dnes prísť?"

,,Odprevadil ťa Ryan a asi nie. Prepáč, ale je mi strašne zle. V pondelok sa porozprávame. Mám na teba dosť otázok. Pa." položila som a ostala prekvapene pozerať. Aké otázky?

Hlavu som si skryla do rúk. Počkať niečo na nich mám napísané. Je tam telefóne číslo, ale koho? Zavolám naň a uvidím.

,,Ano?" Ozvalo sa z druhej strany.

,,Haló? Kto je tam?"

,,Katie to si ty? Tak si si našla číslo. Tu je Ryan." Môj dych sa zastavil a nevedela som čo mám povedať.

,,Ehm... ano... našla."

,,Katie? Môžme sa stretnúť? Za hodinu v parku." Na toto naozaj nemám chuť. Včerajšok si nevybavujem celý, ale to na čo som si spomenula je už dosť zlé.

,,Ja neviem..."

,,Prosím. Chcem sa s tebou porozprávať."

,,No tak... dobre. Budem tam." Zložila som a mobil hodila na posteľ.

Po chvíľke ľutovania samej seba som sa rozhodla, že sa idem umyť. Vošla som do kúpeľne.

,,Čo to-!" Vykríkla som, keď som sa zbadala v zrkadle. Vyzerám strašne. Vyzliekla som sa a dala si rýchlu sprchu. Prerobila som si makeup a vlasy nechala tak. Nechce sa mi s nimi nič robiť. Na seba som si dala legíny a oversize mikinu.

Cestou som si ešte zobrala zo šuplíku tabletky na bolesť hlavy, napísala odkaz rodičom a vyrazila som.

...

Do parku som prišla ako prvá a ešte mi ostalo pár minút. Čas som strávila na telefóne. Ako inak.

Zrazu mi niekto zakryl zo zadu oči.

,,Viem, že si to ty Ryan." Zasmial sa a mne bolo jasné, že som to uhádla. Sadol si vedľa mňa. Nestihla som nič povedať a moje ústa boli zaneprázdnene bozkávaním. Začala som spolupracovať, ale po chvíli mi došlo, že to čo robím je zlé.

,,Nie Ryan... Ja nemôžem." Odtiahla som sa od neho a on nechápavo pozeral.

,,Ja neviem čo všetko... Sa včera stalo, ale asi to nebolo úplne dobré a ver, že nič také by som normálne nespravila. To ten alkohol." Vysvetlila som mu.

,,Bozkávala si sa s Dylanom, ktorého si poznala sotva pár sekúnd. Hrali sme fľašu a ty si mu spravila cucflek." Pri tejto vete znel žiarlivo a nahnevane.

,,Počkať cucflek?" Toto si nepamätám.

,,Ano cucflek." Odkašľal si a prehltol. Baví ma rozprávať sa s ním o Dylanovi a vidieť ho žiarliť.

,,No a potom si pobozkala mňa. A bol to jeden z najlepších bozkov aký som kedy dostal a že ich bolo..." Toto si pamätám. Bohužiaľ.

,,No a najlepšia časť večera bola, keď sme spolu skončili v mojej posteli." Zasmial sa, ale ja som si zanechala vážny výraz.

,,Bola si šialená. Vyzliekla si ma a vrhla sa na mňa ako šelma a potom sme si to spolu rozdali."

,,Čo sme si to?!" Vykríkla som dosť hlasno. Našťastie tu není nikto len my dvaja. Ja som s ním...? Myslela som, že sme sa len bozkávali. Nič viac.

,,Srandaaa!" Ryan vybuchol do smiechu.

,,Ty debil!" Začala som sa na tom smiať aj ja lenže potom som si spomenula, že od toho naozaj nebolo ďaleko a smiech ma prešiel.

Ryan sa ku mne nahol, ale ja som ho včas zastavila.

,,Počkaj... Ryan daj mi čas. Potrebujem si uvedomiť čo sa stalo a čo som spravila. Nikdy sa to nemalo stať..." Krútila som nad tým hlavou.

,,Ľutuješ to čo sa stalo medzi nami?"
Spýtal sa a ja som nevedela čo odpovedať.

,,Ja...Fakt neviem. Asi nie."

,,Ja som zabudol na jednu vec. Dôležitú..." Spozornela som a pohľadom mu povedala aby hovoril.

,,Nechcem ťa raniť takže ti to poviem na rovinu. Ja neverím na lásku takže nečakaj žiadny vzťah ani nič podobné. Nechodím s dievčatami. Ide mi viac-menej len o sex..."

,,Ja som na tom rovnako." Prerušila som ho v strede vety.

,,Takže len nezáväzný sex?" Pri tejto otázke sa mi na chvíľu zastavil dych.

,,No... Neviem. Musím si to premyslieť. Nie som ani žiadna kurva, ktorá skočí so všetkými do postele."

,,Dobre." Ešte chvíľu sme sa rozprávali o nepodstatných veciach a potom sme sa rozlúčili.

No a ďalšia kapitolka je na svete. Chceli by ste aby Katie bola s Ryanom alebo sa do príbehu ma zapojiť viac aj Dylan?

The loveWhere stories live. Discover now