,,O čom to hovorí? Na čo by ste mali zabudnúť?" Z očí do očí pozerám Thomasovi a ani jeden z nás nič nehovorí.
,,O čo tu ide?" Spýta sa ešte raz.
,,Povieš mu to ty alebo mám ja?" Ozve sa Thomas.
,,Tak vysvetlí mi to niekto kurva?" Snažím sa vymyslieť ako z toho vykĺznuť, ale nič ma nenapadá.
,,Katie je to na tebe. Snáď ku nemu budeš viac úprimná ako ku mne." Odíde a ja stále mlčím.
,,Môžme sa o tom porozprávať niekde v súkromí?" Prikývne a za ruku ma vedie na druhé poschodie. Prejdeme na koniec chodby a vojdeme do hosťovskej izby. Posadím sa na mäkkú posteľ a Ryan spraví to isté.
,,V prvom rade by si mal vedieť, že to všetko ľutujem a neviem prečo som to spravila..."
,,Tak už to vyklop." Skočí mi do reči.
,,Pobozkala som ho." Vyhrknem bez rozmýšľania a v hlave sa za to prefackám.
,,Ty si ho... Čo?" Nechápavo na mňa pozerá.
,,Nebolo v tom nič viac. Chýbal si mi a ja som nevedela čo mám robiť. Nechápem prečo som to spravila, nerozmýšľala som... Tak isto ako ty pred rokmi." Pripomeniem mu našu poslednú hádku a dôvod kvôli čomu sa toto všetko deje.
,,Si si istá, že v tom nebolo nič viac?"
,,Áno. Milujem ťa viac než kohokoľvek iného."
,,V poriadku."
,,Čo?"
,,Hovorím, že to je v poriadku." Povedať to môže, ale ani náhodou to tak nie je. Ryan je až príliš žiarlivý na to aby toto nechal len tak, ale radšej do toho nebudem viac rýpať.
,,Oh bože... Ani nevieš ako veľmi ťa milujem."
,,Ja teba viac." Zvalí sa na mňa a naše pery sa spoja. Chcem mu vyzliecť tričko, ale zastaví ma.
,,To je zlý nápad." Zasmeje sa.
,,Ale no tak zlato." Spravím na neho psie oči.
,,Je to riskantné. Nikdy nevieš kto môže prísť a nájsť nás tu pri veľmi intímnej činnosti. To by si určite nechcela... Alebo áno?" Poslednú vetu mi zašepká do ucha. Milujem, keď to robí.
,,Mám rada adrenalín." Zahryznem si do pery.
,,To už viem." Nakloní sa ku mne a prstami pritlačí na moje citlivé miesto. Vzdychnem a môj tep sa zrýchli.
,,Páči sa ti to?" Pohyb zopakuje a ja sa opäť nevyhnem vzdychu.
,,Naozaj by sme nemali." Odtiahne sa a ja na neho nechápavo pozriem.
,,Ryan prosím."
,,Vidíš aké to je, keď to robíš ty mne? Lenže je medzi nami jeden rozdiel. Ja ti nedokážem odolať." Vrhne sa mi na pery.
...
Obaja sa oblečieme a vyjdeme z izby akoby sa nič nestalo.
,,Hmm dobre sme si pokecali." Zavtipkuje Ryan pred párikom, ktorý nás videl vychádzať z izby a ja sa na ňom zasmejem.
Prídeme ku pultu a do dvoch pohárov nalejeme vodku s džúsom.
,,Kto hrá nikdy som?" Ozve sa Erik a všetci začnú kričať a tlieskať.
,,Hráme?"
,,Prečo nie. Som zvedavá, či sa o tebe dozviem niečo nové." Miknem plecom a odpijem si z môjho alkoholického nápoja.
,,Fajn. Pravidlá určite všetci poznáte tak môžme rovno začať."
,,Začneme zľahka. Nikdy som niečo nemal s rovnakým pohlavím." Pár ľudí sa napije a ja som medzi nimi. Ryna na mňa prekvapivo pozrie.
,,Neboj sa, bol to len jeden bozk." Jeho výraz sa pár sekúnd vôbec nezmení.
,,Nikdy som sa neopil do bezvedomia." Našťastie sa mi to ešte nikdy nestalo. A dúfam, že ani nestane.
,,Nikdy som neukradol niečo drahšie ako 20€" Ryan aj ja si odpijeme z pohárov vodky.
,,Prekvapuješ ma." Povedzme, že moja minulosť je dosť pestrá a sú tam momenty na ktoré nie som úplne pyšná.
,,Je toho veľa čo o mne ešte nevieš." Pousmejem sa.
,,Nikdy som nemal sex v lese."
,,Keby je tu Dylan tak pije." Zavtipkujem pri spomienke na noc, ktorú sme strávili v škole. Moment... Videla som dobre, že sa Ryan napil?
,,Ale čoo? Tak som mala dôvod sa báť, keď si ma prvýkrát zobral na naše miesto." Obaja sa zasmejeme a Ryan prevráti očami.
Táto hra prezradí ešte veľa.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...