18. Vyrážame

1.5K 33 3
                                    

O pár hodín vyrážame na výlet. Ešte pred tým som sa stretla s Dylanom a povedala mu o Ryanovi.

,,Neverím mu." Krútil nad ním hlavou.

,,Ani ja... Ale je to zložité. Proste... Ja neviem." Nechcem mu hovoriť, že ma nejakým spôsobom priťahuje. Povedala som mu len, že mi navrhol začať od znova.

,,Dobre dobre. Je to tvoja vec. Ja sa do toho nemám prečo starať. Len si na neho daj pozor." Pobozkal ma a odišiel. Idem si ľahnúť, vyspím sa a zajtra odchádzame.

...

Ráno som trochu zaspala takže som sa musela ponáhľať.

,,Ahooj!" Skočila som Stele okolo krku keď som vyšla na ulicu. Vytiahla som z vrecka cigaretu a zapálila ju. Došli sme pred školu a tam nás už čakal autobus, ktorý bol plný. Stela si sadla ku Lene a mne ostalo už iba pár voľných miest.

,,Zlato." Mávol na mňa Ryan ktorý sedel úplne vzadu. Došla som ku nemu a sadla si.

,,Nevolaj ma tak." Povedala som vážne.

,,Okej... Prepáč... Zlato."

,,Prestaň, lebo si odsadnem." Ryan dal ruky do obranného gesta. Obaj,a sme sa zasmiali.

Autobus sa pohol a medzi nami vládlo ticho. Okom som na neho pozrela aby som videla ako sa tvári a pohľady sa nám spojili. Sledoval ma.

,,Čo ma tak sleduješ?"

,,Rád sa pozerám na pekné veci a obzvlášť, keď ide o dievčatá."

,,Na mňa takéto reči neplatia." Prevrátila som očami.

,,Neprevracaj očami."

,,Inak čo?" Usmiala som sa kútikom úst.

,,Nechceš vedieť... alebo áno?" Chcela som niečo povedať, ale Ryan zamestnal moje pery skôr než som sa dostala ku slovu. Najskôr som mu podľahla, ale potom som si uvedomila čo robím a odtiahla som sa.

,,Prepáč ja... Nemôžem."

,,Kvôli Dylanovi?"

,,Nie..."

,,Tak potom? Kde je problém? Katie chcem ťa ako nikoho a ty mňa tiež. Vidím, že ťa priťahujem tak prečo sa tomu stále vyhýbaš a nejdeš za tým po čom túžiš? Vidím, že s Dylanom nie si šťastná." Nevedela som čo mám odpovedať. Mikla som plecom a otázku ignorovala. Má pravdu... Prečo nejdem za tým po čom túžim?

Cesta bude trvať asi hodinu a ja netuším čo idem robiť.

,,Čo je medzi tebou a Dylanom?" Ticho prerušil Ryan.

,,Sme kamaráti..."

,,Len kamaráti?"

,,S výhodami." Dodala som.

,,Aha... To znamená, že mu nebude vadiť, keď budeš mať niečo s niekým iným alebo sa mýlim?" Dostal ma. S Dylanom sme sa dohodli, že ak budeme chcieť niekoho iného tak je to v poriadku keďže medzi nami nie je citový vzťah.

,,No... Nie. Nemýliš, ale to neznamená, že niečo bude medzi tebou a mnou." Zasmiala som sa.

,,To ešte uvidíme." Zašepkal skoro nezrozumiteľne. Asi si myslel, že som ho nepočula.

...

Dorazili sme a učiteľka nás rozdelila do chatiek. Som spolu so Stelou, Lenou a Karin úplne v poslednej. Oproti nás je ako naschvál Ryan.

Zobrali sme si všetky veci a vybalili sa.

,,Babyyy toto bude zábava!" Začala kričať Stela a všetky sme sa zasmiali.


,,Dohodli sme sa s chalanmi z chatky oproti, že v noci prídu ku nám." Takže Ryan. Je zakázané v noci chodiť do iných chatiek a úprimne? Radšej by som bola keby Ryan neprišiel. Boh vie ako to zase dopadne... Aspoň, že s nami budú aj ostatní.

Dnes máme do konca dňa voľno.


The loveWhere stories live. Discover now