31. Schovávačka

1.1K 35 0
                                    

Hra sa začala a ja som som si s Ryanom po svojom boku hľadala úkryt. Nakoniec sme sa skryli v malom sklade. Je to tu celé zapratané a naozaj tu nie je veľa priestoru, ale nejako to prežijeme. Oprela som sa o stenu a Ryan sa oprel o stenu oproti. Do ruky hneď chytil mobil. Ticho som ho sledovala až som sa nakoniec odvážila prehovoriť.

,,Tak ako ide život?" Samozrejme na neho nevyletím rovno s nejakou nepríjemnou otázkou kvôli ktorej sa so mnou nebude baviť ďalší mesiac alebo rovno do konca našich životov.

,,Pohoda. Čo ty?" Odpovedal nezaujato, ale ja som sa nevzdávala.

,,Tiež... Až na to, že sa cítim zle za to čo som ti povedala keď sme boli naposledy von." Neisto som na neho pozerala a čakala čo odpovie.

,,Zabudni na to." Úprimne? Čakala som, že sa trochu rozkecá.

,,Ako na to môžem zabudnúť keď to pokazilo všetko čo medzi nami bolo?" Rozhodila som rukami a Ryan konečne zdvihol pohľad od mobilu na mňa.

,,A čo medzi nami bolo? Čo by si chcela aby medzi nami bolo?" Prebodával ma pohľadom a ja som si nebola istá mojou odpoveďou.

,,Neviem. Nevyznám sa v tebe. Raz sa správaš tak a raz inak."

,,Ty sa nemôžeš vyznať vo mne? A čo mám povedať ja? Raz chceš mňa a potom sa lepíš po Dylanovi."

,,Dylan ma aspoň vypočuje narozdiel od teba."

,,Vážne? Tak prečo si nejdeš za ním keď je taký dokonalý?" Zvýšili sme hlas. Bolo nám úplne jedno, že hráme nejakú blbú schovávačku.

,,Lebo som naivná krava, ktorá si myslí, že..." Na mojich ústach sa ocitla Ryanova ruka a ja som na neho pozerala ako idiot.

,,Pssst. Niečo som počul." Sledoval dvere a ja som bez pohnutia stála opretá o stenu s jeho rukou na mojich ústach.
Z chodby sa ozývali hlasy dvojice ktorá nás hľadala - Dylan a Nick.

Keď sme počuli ako vyšli po schodoch, Ryan sa mi pozrel do očí a ústa mi pomaly uvoľnil. Chvíľu sme len tak stáli a pozerali na seba.

,,Ešte stále chceš aby som sa od teba držal ďalej?" Zašepkal.

,,Nikdy som to nechcela." Ryan sa začal neisto približovať a naše pery sa spojili. Nie sú to také bozky ako inokedy. Teraz sú omnoho vášnivejšie. Túto chvíľu som si vychutnávala na plno.

,,Chýbala si mi." Zasmial sa a jeho jemný hlas sa dotkol môjho srdca. Toto je ten Ryan ktorého mám tak rada.

,,Aj ty mne." Pokračovali sme v bozku a v tom sa otvorili dvere, obaja sme sa od seba odtiahli a sledovali Dylana, ktorý na nás nechápavo pozeral.

Kurva.


The loveWhere stories live. Discover now