Dnes je ten deň kedy sa musím pozerať na moju mamu a Harryho ako si budú vymieňať sľuby a nasadzovať prstene. Tajne som dúfala, že to nebudem musieť sledovať, ale moje želanie sa nesplnilo.
Musela som vstávať dosť skoro, pretože mama a Harry chcú aby všetko bolo dokonalé. Vrátane mňa.
Stela mi pomáha obliecť šaty a potom sa presunieme na výber topánok v ktorých sa pravdepodobne zabijem.
Obliekla som si slaborúžové šaty a biele lodičky. Naozaj museli vybrať práve rúžovú?
Vlasy som si nechala rozpustené a Stela mi ich na koncoch zatočila. Niekto mi zakryl zo zadu oči a ja som automaticky udrela toho človeka do brucha.
,,Hrabe ti? Čo keby som tvoja mama?"
,,Ryan? Myslela som, že neprídeš. Prepáč bol to reflex." Zasmiala som sa a Stela so mnou. Ryan sa vystrel a pozrel si ma od hora dole.
,,Waw... Si nádherná." Usmejem sa na neho a on ma pomaly pobozká.
,,Raz z teba bude najkrajšia nevesta pod slnkom." Chvíľu som ostala len nehýbne pozerať. Nenapadlo by ma, že Ryan rozmýšľa aj nad vecami ako je svatba.
,,Milujem ťa."
,,Aj ja teba."
,,Aj ja vás." Do nášho rozhovoru sa vloží Stela na ktorú som aj zabudla a pokazí celú atmosféru. Všetci sa začneme smiať a po chvíli sa zase rozlúčim s Ryanom aby nás príliš dlho nezdržiaval.
Urobíme posledné úpravy a čakáme čo bude ďalej. Po chvíli príde mama už vo svadobných šatách.
,,Vyzeráš nádherne." Poviem s úsmevom a jej sa do očí nahrnú slzy.
,,Žiadny plač! Pokazíte si makeup!" Stela nás všetkých rozosmeje.
,,Som rada, že si tu. Viem, že to je pre teba ťažké, ale ani nevieš ako veľmi to pre mňa znamená." Prameň vlasov mi dá za ucho.
,,To je v pohode. Som šťastná, že tu môžem byť pre teba."
...
Všetci sú na svojom mieste a nadšene čakáme na moju mamu. Po chvíli začne hrať hudba a spolu s ňou sa objaví mama. Vyzerá tak šťastne. Postaví sa vedľa Harryho a chytia sa za ruky.
,,Stretli sme sa tu aby sme spojili 2 duše v jednu." Kto toto vymýšľa?
Ešte chvíľu počúvam celkom nezaujímavý príhovor a potom sa konečne dostaneme ku tomu zaujímavému.
,,Môžete si vymeniť svadobné sľuby." Harry začne...
„Jedného dňa som stretol teba Maria, a zamiloval som sa. V ten deň som vedel, že sa budem z celého srdca snažiť, aby z tvojej tváre nikdy nezmizol úsmev, aby tvoje oči nikdy neplakali a aby si nikdy v ničom nebola sama. Dnes tu stojím a sľubujem, že ťa budem milovať v dobrom aj v zlom. Budem vždy stáť pri tebe a ochraňovať ťa nech sa stane čokoľvek."
,,Ja Mária, si beriem teba Harry za svojho manžela, partnera v živote a v láske. Pred tým mi nič nedávalo zmysel. Život mi dával do cesty toľko prekážok, ale už chápem prečo som to nikdy nevzdala. Čakala som na teba. Dnes Ti tu dávam svoju ruku, srdce a svoju lásku. Sľubujem, že budem vždy stáť pri tebe. V dobrom aj v zlom. Budem ťa milovať dokým naše srdcia neprestanú biť." Navzájom si nasadia svadobné prstene a do mojich očí sa nahrnú nečakané slzy šťastia.
"Môžete pobozkať nevestu." Harry sa naklonil ku mame a pred všetkými ju pobozkal. Nikdy som toto nechcela vidieť, ale už je to tak. Čakala som, že to bude horšie, ale som za moju mamu naozaj rada.
...
,,Som na teba hrdá." Poviem s úsmevom v maminom náručí.
,,Gratulujem." Usmejem sa aj na Harryho a on mi úsmev opätuje.
,,Ďakujem."
,,Môžem vás vyrušiť?" Z poza môjho chrbta sa ozve Ryan. Ešte som nemala čas ho predstaviť mame a Harrymu.
,,Um mami, Harry... Toto je Ryan. On je môj..."
,,Priateľ." Skočí mi do reči.
,,Áno." Moja mama vyzerá prekvapene, ale na tvári má úsmev.
,,Rád vás spoznávam a gratulujem." Ryan si podá ruku s mojou mamou aj s Harrym.
"Ďakujeme. Aj my teba. Netušili sme, že Katie má priateľa." Mama na mňa dá trochu vyčítavý pohľad a ja sa tvárim, že neexistujem.
,,Tak už to vieš mami a teraz nás ospravedlňte." Potiahnem Ryana za sebou.
,,To bolo... Trápne." Zasmejem sa a Ryan so mnou.
,,Už bolo na čase aby spoznali budúceho manžela ich dcéry."
,,Maminej dcéry. Harry není môj... Počkaj čo? Povedal si manžela?"
,,Raz to príde, nie?"
,,Ja... Áno... Asi."
,,Poďme si zatancovať." Ryan zmení tému a ja prikývnem. Ruka v ruke vyjdeme von kde sa všetci zabávajú. V tom začne hrať pomalá hudba.
,,Práve na čas." Ryan ma chytí za boky a ja položím ruky na jeho ramená.
,,Milujem ťa. Už som ti to dnes povedal?"
,,Myslím, že áno. Aj ja ťa milujem."
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...