11. Kamaráti s výhodami

1.6K 37 3
                                    

Takže kamaráti s výhodami... Premýšľala som čo mu na to odpoviem.

,,Nepríde mi to ako úplne najhorší nápad." Mikla som plecom. Neklamala som, keď som to povedala. Dylan je fakt úžasný. Je v ňom niečo čo ma silno priťahuje. A aspoň zabudnem na toho idiota...

,,Okej. Ešte to rozobereme, ale teraz už musím ísť do triedy." Pobozkal ma. Tentokrát už nie tak ako predtým, ale trochu silnejšie a vášnivejšie.

Chvíľu som stála ako omámená no potom som sa uvedomila, keď na mňa Stela zakričala. Došla som k nej a po ceste do triedy ma sprevádzali jej otázky a narážky.

,,To bolo čo? Kámo videla si sa s ním dokopy dva krát a už sa tam bozkávate... Čo ti povedal?" Zvedavo sa vypytovala.

,,Chce byť kamarát s výhodami a ja som to prijala." Stela sa zasmiala a ja som na ňu divne pozrela.

,,Ty mrška. Vraciaš sa ku starému ja. To sa mi páči."

Áno kedysi som s chlapcami bola len kamarátka s výhodami. Vždy mi to vyhovovalo viac ako vzťahy. Potom bola pauza a teraz sa vraciam do starých čias, ale myslím, že teraz to bude ešte omnoho zaujímavejšie.

Celú hodinu som však rozmýšľala či to je správne rozhodnutie. Chcem sa vrátiť do starých koľají? Niesom si tým istá...

Vyšla som pred školu. Dohodli sme sa s Dylanom, že sa tu stretneme. Zapálila som cigaretu a ťahala do pľúc nikotín.

Niekto ma objal zo zadu a ja som vdychla jeho krásnu vôňu. Dylan si ma otočil k sebe a začal ma bozkávať. Zasmiala som sa do bozku a odtiahla sa. Dylan mi zobral cigaretu a potiahol si. Chcela som si ju zobrať naspäť, ale nechcel mi ju vrátiť.

,,Fajčenie ti škodí." Zazrela som na neho.

,,Aj tebe." Skúsila som si zobrať svoju cigaretu naspäť, ale Dylan si posledný krát potiahol a cigaretu zahasil. Škaredo som na neho pozrela a on sa zasmial.

Začula som známy hlas. Pozrela som za Dylana. Môj odhad bol správny. Bol tam Ryan a Tracy. Akurát vychádzali zo školy. Pohráme sa.

Pohľadom som pozrela na Dylanove pery, došlo mu čo chcem a vrhol sa na tie moje. Ruky som mu obmotala okolo krku a on tie svoje položil na môj pás. Potrebovala som sa nadýchnuť tak som bozk ukončila a hneď pozrela na Ryana. Bingo. Sledoval nás a nevyzeral šťastne. Toto ma baví.

,,Chceš aby som ťa zaviezol domov?" Pokrutila som hlavou lenže som sa ocitla v Dylanových rukách a o pár sekúnd som už bola zavretá v jeho aute.

,,Toto je únos." Protestovala som.

,,Únos ku tebe domov."
Zasmial sa a ja s ním.

,,Áno, ale nechodíme spolu takže ma nemusíš viesť domov. Zájdem tam aj sama a okrem toho nevieš kde bývam." Dylan si odkašľal a hlavou mikol smerom na navigáciu. Prečítala som adresu.

,,Z kade vieš moju adresu!?"

,,Ja viem všetko." Zasmial sa. Čo ak je Dylan vrah a zisťuje si o mne čo najviac informácií aby ma pohol pokojne zabiť aj s mojou rodinou?!

No jasné Katie... Asi mi už hrabe.

Po chvíli sme zastali pred mojím domom.

,,Nevedel som, že žiješ v hrade." Obidvaja sme sa zasmiali aj keď Dylan má asi tiež dosť peňazí vzhľadom na to v akom aute sa práve veziem.

,,Predsa len je niečo čo nevieš." Vystúpila som z audi.

,,Pusa je kde?" Len som so smiechom prevrátila očami a odišla. Vošla som veľkými dverami do veľkého priestoru. Na sedačke sedela mama a Harry. Nevedela som, že už budú doma.

,,Ahojte. Nečakala som vás tu." Obaja ma spozorovali a odzdravili sa. Mama povedala, že odišli z práce skôr aby mohli byť spolu. Samozrejme len oni dvaja. Vybrala som sa schodiskom do mojej izby. Tašku som hodila do kúta a zvalila som sa na posteľ.

Som taká unavená, že mám pocit, že zomieram. Vtom mi došlo, že Hannah ešte není doma tak som sa vybrala do jej izby a zobrala dve cigarety. Už mi na to prišla takže je mi celkom jedno či na to príde znova.

Pípla mi správa a ja som do ruky hneď chytila mobil.

Stela: V piatok ideme piť. Buď ready a obleč si niečo sexy.
Cmuk 😘

Potešila som sa. Už dlho som sa len tak neodviazala a toto je vynikajúca príležitosť ako si trochu vyčistiť hlavu. Len dúfam, že sa zase niečo nepokašle...

The loveWhere stories live. Discover now