Objednáme si jedlo a pustíme sa do rozhovoru. Bavíme sa o rôznych veciach. O tom čo máme radi alebo naopak neznášame a veľa ďalších-pre nás zaujímavých tém. Najeme sa a Ryan zaplatí. Najskôr som navrhla nech ideme na polovicu, ale on trval na tom, že to zaplatí sám. Ruka v ruke opúšťame luxusnú predraženú reštauráciu.
,,Mám pre teba ešte jedno prekvapenie. Vlastne dva." Povzdychnem si a Ryan pokračuje.
,,Ideme na naše miesto." Nechápavo na neho pozerám. Neviem o tom, že by sme mali nejaké naše miesto. Nasadneme do auta, v rádiu hrá pomalá hudba a v aute nastane príjemná, romantická atmosféra. Vezieme sa známou cestou a mne začína dochádzať kam ideme-lavička s výhľadom na mesto. Vystúpime, Ryan ma chytí za ruku a vedie ma presne tou istou cestu ako minule.
Dorazíme a mne sa poskytne pohľad na lavičku pred ktorou je veľká červená deka. Na deke je jedlo, víno a horiace sviečky, ktorých svetlo perfektne osvetľuje okolie.
,,Kedy si to všetko stihol?" Obrátim pohľad na Ryana.
,,Trošku mi pomohol Dylan."
,,Fíha." Zasmejem sa pri predstave ako sa ešte pred pár mesiacmi hádali. Tí dvaja sa mohli aj pozabíjať a teraz si pomáhajú.
,,Páči sa ti to?" Neisto sa spýta aj keď podľa mňa je viac než jasné, že áno.
,,Je to nádherné... Tu som ti prvýkrát povedala, že ťa milujem."
,,Ja viem." Usmeje sa na mňa, nakloní sa a pobozká ma. Obaja sa posadíme na deku, Ryan naleje víno do dvoch sklenených pohárov a jeden mi podá. Vychutnávame si zákusky a úžasný výhľad na nočné mesto. Už to nemôže byť viac dokonalé.
,,Ďakujem." Usmejem sa a naše pery sa opäť spoja. Ryan bozk predĺži a zvalí ma na deku. Leží nado mnou a na tvári ma jeho typický výraz.
,,Vieš o tom, že si strašne sexy a celkom ľutujem, že teraz nie sme pri mne v posteli."
,,Ty dokážeš pokaziť každú romantickú chvíľu" Obaja sa zasmejeme a posadíme do pôvodnej polohy.
,,Takže od teraz si pani romantička, hej?" Rozosmejeme sa ešte viac a ja nad ním krútim hlavou. Vytiahnem balíček cigariet a jednu si zapálim. Ryan spraví to isté.
,,Závislák." Spravím si z neho srandu a Ryan mi to s potešením vráti.
,,To hovorí dievča, ktoré bez cigarety nevydrží ani hodinu."
,,To je klamstvo! Zas taká závislá na tom nie som." Vyplazím na neho jazyk.
Ešte chvíľu len tak sedíme a sledujeme hviezdy. Po asi hodine sa rozhodneme, že už pôjdeme ku mne domov. Zbalíme všetky veci a keď prídeme ku autu, hodíme ich do kufra. Po ceste domov zaspím a zo spánku ma prebudí brzdiace auto. Prišli sme do cieľa.
,,Zlato sme tu." Ryan ma prebudí úplne. Vystúpime z auta, odomknem dvere od domu a vojdeme dnu. Ruka v ruke mierime do obývačky a ja zapnem svetlo.
,,PREKVAPENIEEE!!! VŠETKO NAJLEPšIEEE!!!" Z poza nábytku vyskočí celá moja skupinka kamarátov a ja skoro dostanem infarkt z toho ako sa zľaknem. Na stenách a vlastne všade po miestnosti sú ozdoby, konfety a rôzne blbosti, ktoré bežne bývajú na oslavách.
,,Vy ste blázni! Čo tu robíte!?" Všetci sa rozosmejú, prídu ku mne a objímu ma.
,,Už si čakala, že sa večer končí, ale ten práve začína." Povie Dylan a ja na neho prekvapene pozerám. Aké ďalšie prekvapenia pre mňa ešte majú?
,,Vyzleč zo seba túto nádheru a obleč si niečo čierne." Prikáže mi Stela a ja si až teraz všimnem, že sú všetci v čiernych nohaviciach a mikinách. Vybehnem po schodoch a zo skrine vytiahnem čierne rifle a mikinu s kapucňou. Obujem si čierne topánky na hrubom opätku a vrátim sa za nimi.
,,Perfektné." Pochváli ma Ryan, ktorý sa tiež prezliekol do čierneho.
,,Ideme vykradnúť banku alebo čo?" Zavtipkujem a všetci sa rozosmejú.
,,Uvidíš." Povie Christian a priateľsky sa usmeje.
,,Môžme vyraziť." Vyšli sme z domu pred ktorým stála veľká dodávka, ktorú som si predtým ani nevšimla. Dodávka patrí Patrickovi. Nasadneme a vozidlo sa pohne. Sledujem cestu aby som zistila kam ideme, ale nič ma nenapadá. Auto odbočí smerom na starú železničnú stanicu a ja som stále mimo. Stanicu obídeme a auto zastaví.
,,Takže Katie, práve sa chystáme posprejovať vlak, ale pozor. Je to nelegálne takže ak náhodou niekto uvidí fízlov, zakričte polícia a všetci utekáme čo najrýchlejšie do dodávky." Vysvetlí Patrick a ja už teraz cítim ten adrenalín. Toto bude úžasné. Natešene vyskočím z auta a nájdeme našu umeleckú stenu - starý polozhrdzavený vlak. Christian na zem hodí veľkú tašku v ktorej sa nachádzajú spreje na graffiti. Jeden vezme a ukáže nám ako na to kedže sa graffitom už nejakú dobu venuje.
Každý si vezmeme jeden sprej a začneme vytvárať naše spoločné umelecké dielo. Keby to nie je nelegálne tak by som povedala, že mám nový koníček. Po pár hodinách máme hotovo a s radosťou sa pozeráme na hotovú prácu.
,,Som na nás hrdá a myslím, že mám nové hobby." Povie Karin a hodí pohľad na Christiana. Tí dvaja sú spolu strašne zlatí. Dnes som sa dozvedela, že Karin a Christian tvoria pár. Dali sa dokopy len pár dní dozadu.
Dnešok nám vyšiel bez spoločnosti policajtov a všetci sme sa spokojne pobrali domov.
Tieto narodeniny sú oveľa lepšie ako som si na začiatku dňa myslela.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...