34. Pravda z minulosti

1.1K 38 2
                                    

Kurva kurva kurva.

,,Ryan ja... Neviem či som na vzťah pripravená. Je to zložité."

,,Ani ja to neviem, ale čo je zložité?"

,,Proste neviem či chcem ísť do vzťahu."

,,Môžem vedieť dôvod?"

Neviem či mu to chcem hovoriť. Je to citlivá téma a nikto okrem Stely o tom nevie, ale záleží mi na ňom.

,,Mala som jeden vzťah v živote. Volal sa Thomas. Všetko bolo krásne a milovala som ho ako nikoho iného, ale potom sa to za jeden deň pokazilo. Len tak odišiel. Povedal, že ma už nemiluje a to mi zlomilo srdce. Bol to rýchli, ale bolestivý rozchod."


~FLASHBACK~

Bolo krásne ráno a ja som sa zobudila pri Thomasovi, ale vlastne... Kde je? Vyskočila som z postele a skontrolovala som celé horné poschodie, ale on nikde. Možno je len dole a robí mi raňajky tak ako to má vo zvyku.

Zišla som dole do kuchyne a na stole ležal papierik.

,,Prosím príď o 19 do parku. Thomas." Nechápala som čo sa deje, ale prišla som na dohodnuté miesto.

,,Ahoj láska." S úsmevom som ho išla pobozkať, ale on sa uhol. Nechápavo som na neho pozerala.

,,Deje sa niečo?" Naivne som sa zasmiala.

,,Katie odchádzam. Sťahujem sa."

,,Ale veď to nie je problém, môžem ísť s tebou. Kam sa sťahujete?"

,,Nie Katie. Ja nechcem aby si išla. Máš tu celý svoj život." Do očí sa mi nahrnuli slzy. Nechcem ho stratiť.

,,Ty si môj život." Môj hlas znel roztrasene.

,,Neklam sama sebe."

,,Myslím to vážne. Kam sa sťahujete?"

,,To ti nepoviem. Je koniec Katie. Prepáč."

,,Prosím nerob mi to. Neviem čo bez teba budem robiť. Pôjdem s tebou. Prosím." Rozplakala som sa úplne, ale s ním ani nehlo.

,,Bude to tak ľahšie. Pre nás oboch."

,,Ale ja... Milujem ťa. Strašne ťa milujem a ty to vieš tak prečo ma opúšťaš?!" S plačom som na neho kričala.

,,Ale ja ťa už nemilujem." Povedal to s nenávisťou v hlase. Len som na neho pozerala ako socha a neverila som tomu čo hovorí. Nechcela som tomu veriť.

,,Nerob žiadne hlúposti." Vložil mi bozk do vlasov a odišiel.

Navždy odišiel a už sa nikdy nevráti.

V tom momente sa mi zrútil celý svet a moje vnútro zaplavil smútok a bolesť. Taká veľká bolesť akú som nikdy predtým necítila.

Všetko vo mne sa zlomilo.

~KONIEC FLASHBACKU~

S plačom som dohovorila svoj príbeh Ryanovi.

,,Strašne ma to mrzí Katie."

Vyhrnula som si rukáv od mikiny a ukázala ruku s jazvami Ryanovi. Pozeral na mňa so strachom v očiach a hneď ma zobral do objatia.


,,Znamenal pre mňa všetko." Pošepkala som mu do mikiny a ešte viac som sa rozplakala. Neviem či niekedy dokážem prekonať ten smútok, ktorý vo mne žije pri každej spomienke na Thomasa. Po chvíli som sa z objatia uvoľnila.

,,Preto neviem či chcem vzťah. Niečo podobné by som už nezvládla."

,,Chápem... Tiež som nechcel vzťah. 2 roky dozadu som mal dievča, ktoré som miloval. Bola prvá a myslel som si, že aj posledná, ale ona ma využila len na sex. Od vtedy mám dievčatá iba na sex a nemyslel som si, že sa do nejakej zamilujem, ale potom si prišla ty. Aj keď som veľa vecí pokazil. Milujem ťa Katie." Pobozkal ma a ja som netúžila po ničom inom len byť s ním. S ním sa cítim, že to môžem byť opäť ja. Doplňuje moju polovicu, ktorú som stratila keď ma on opustil.

,,Aj ja ťa milujem." Usmiala som sa na neho. Ryan je prvý človek, ktorému som to od rozchodu s Thomasom dokázala povedať.

,,Ešte si neodpovedala na otázku."

,,Áno. Chcem s tebou mať vzťah." Venovala som mu ďalší bozk a želala si aby táto chvíľa nikdy neskončila.


The loveWhere stories live. Discover now