Vyjdem za všetkými von a posadím sa na kus dreva, ktoré máme pri ohni namiesto lavičky.
,,Baby nechcete sa ísť prejsť?" Navrhne Stela a všetky súhlasíme.
,,Ani náhodou. Už je tma a v tom lese je boh vie čo... Tam ťa nepustím." Patrick vždy Stelu ochraňuje, ale niekedy nám to dokáže dosť skomplikovať plány.
,,Patrick prestaň s tým." Ozve sa Karin, ale Christian ju hneď zastaví.
,,Ty to máš rovnako zakázané ako Stela."
,,Chris-"
,,Nie." Skočí jej do reči a Karin nad ním prevráti očami.
,,Chalani majú pravdu takže ani nezačínaj" Ozve sa Ryan a ja sa na neho pozriem urazeným pohľadom.
,,Veď ma poznáš a vieš, že si dokážem dať pozor."
,,Nikam nepôjdeš a bodka. Koniec debaty." Chce ma pobozkať, ale ja sa uhmem.
,,Neurážaj sa!" Začne ma štekliť a ja nedobrovoľne vybuchnem smiechom.
,,Dobre dobre! Prestaň!"
,,Vidíte a toto je výhoda toho byť single." Lena sa zasmeje a všetky baby s ňou. Príde mi správa na mobil a ja ju hneď otvorím.
Stela: O druhej sa stretneme tu.
Pozriem na Stelu a prikývnem. Takže na výletik musíme ísť tajne tak aby to chalani nezistili. Ak na to Ryan príde tak bude po mne takže musíme byť opatrné.
,,Čo tak večera? Dylan pribalil nejaké špekačky a oheň už horí."
...
Keď sa najeme tak ostaneme sedieť pri ohni. Rozprávame si strašidelné príbehy a nakoniec sa dostaneme - netuším ako - ku vtipom. Všetci sa smejú a vládne tu úžasná atmosféra.
,,Nechceš nám zahrať?" Spýta sa Karin Christiana. Chris si skočí do stanu po gytaru, sadne si späť ku Karin a začne hrať nejakú náhodnú pesničku. Opriem sa o Ryana a započúvam sa do hudby.
,,Nie si už unavená?"
,,Trochu, ale je mi fajn." Usmejem sa keď ma Ryan pohladí po ruke.
,,Niekedy sa zamýšľam nad tým ako sme jeden druhého zmenili... Niekedy sme boli obaja arogantní a drzí a teraz... Sme stále rovnakí, ale zamilovaní." Obaja sa rozosmejeme.
,,A z teba je romantik."
,,A tebe sa to páči." Pobozká ma a ja s ním súhlasím.
,,Som rada, že si znova našiel to čo som tak dlho schovávala kvôli Thomasovi."
,,Ja som rád, že si mi ukázala časť mňa, ktorú som predtým nikdy nepoznal. Milujem ťa."
...
Ryan konečne zaspal. Som síce unavená, ale nemôžem spať keďže každú chvíľu sa máme stretnúť s babami von. 10 minút ešte len tak ležím a snažím sa nezaspať. Úspešne sa dostanem zo stanu bez toho aby som zobudila Ryana. Teraz to už bude hračka. Postačí nám len trochu šťastia aby sa Ryan nezobudil.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...