Ráno som sa zobudila a zase som myslela len na tú jednu vec. Napísala som Stele, ktorá o pár minút prišla ku nám.
Objala som ju a sadli sme si na posteľ.
,,Katie čo sa stalo? Takúto som ťa nevidela od kedy... Ty vieš."
,,Od kedy sa skončil môj vzťah s Thomasom..." Pri spomienkach mi začali tiecť slzy. Prvýkrát od nášho konca som vyslovila jeho meno. Stelu to prekvapilo a hneď ma objala.
,,Katie hovor. Hneď."
,,Ja... Bola som s Ryanom... Boli sme na jeho tajnom mieste a sledovali sme západ slnka... A ja... Ja som mu povedala tie slová..." Hlas sa mi zlomil a ja som začala plakať úplne. Stela si ma znova pritiahla ku sebe.
,,Povedala si mu, že ho miluješ, však?" Odtiahla sa a s ľútosťou v očiach na mňa pozrela. Len som prykývla.
,,On... Nepovedal mi to naspäť. Povedal, že ma má veľmi rád. Ja... Nechápem prečo som to povedala. Vôbec som nerozmýšľala a všetko som tým pokazila. Vedela som, že sa nemám vracať do starých koľají a že toto všetko bola jedna veľká chyba." Plač neustupoval a ja som vo svojom vnútri cítila strašnú bolesť. Bolesť, ktorú som cítila len raz v živote.
,,Katie nie je to tvoja chyba, ale prisahám, že Ryana zabijem."
,,Mala som všetko nechať po starom... neviem čo mám robiť..."
~FLASHBACK~
Už nikdy v živote sa nemôžem zamilovať. A ani sa nezamilujem. Od teraz pre mňa láska neexistuje.
Proste to od teraz bude maximálne sex.
Žiadne city. Žiadny láska... Žiadne sklamania a žiadne konce.
~KONIEC FLASHBACKU~
,,Ja viem zlato." Ani neviem ako dlho sme len tak sedeli na posteli a objímali sa.
,,Katie poď sa dať dokopy. Ideme von."
,,Nechcem ísť von."
,,Žiadne nechcem. Dnes už nebude žiadny plač. Ideme do baru na milkshake. Obliekaj sa." Postavila som sa z postele a namierila som ku šatníku. Nič iné mi neostáva. Ak nepôjdem po dobrom, Stela ma tam dostane aj po zlom.
Zobrala som prvé čo som našla - čierne rifle a čierne voľné tričko s krátkym rukávom. Vošla som do kúpeľne a v zrkadle som uvidela uplakané dievča, ktoré vyzerá ako keby mala mesiac depresie a nevychádzala z domu.
Namaľovala som sa a do zrkadla som sa na seba usmiala.
,,Tak dobre. Dnes žiaden plač. Dnes si krásne, mladé dievča, ktoré sa chce baviť."
Povedala som si pre seba a vrátila som sa do izby.,,To je moje dievča!" Zakričala Stela a hodila sa mi okolo krku. Obidve sme sa zasmiali a vyrazili sme von.
Hneď som vytiahla cigaretu a Stela nebola výnimka. Mierili sme do nášho obľúbeného baru v meste.
Vošli sme dnu a v sedacích boxoch na nás mávala Lena a Karin. Na perách sa mi hneď vykúzlil úsmev.
,,Napísala som im a dohodli sme takú menšiu dámsku jazdu. To je to čo teraz potrebuješ." Má pravdu. Kamarátky sú teraz to čo mi chýba a čo ma aspoň trochu postaví na nohy.
Všetky sme sa pozdravili a objednali si pitie. Po chvíli nám ho priniesli a dámska jazda sa môže začať.
Strávili sme spolu niekoľko hodín. Celý čas sme sa len smiali. Síce som sem-tam myslela na Ryana, ale hneď som tie myšlienky zahnala a bavila sa s ostatnými.
Po milkshaku sme išli do nákupného centra. Aspoň niečo mi zlepšilo náladu.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...