PIATOK
Dnes som sa škole vyhla, pretože som nemala vôbec náladu. Mame som povedala že sa necítim dobre.
Samozrejme, že kamarátov si ujsť nenechám. Taktiež som sa s mamou dohodla, že dnes idem spať ku Stele takže môžem byť von aj celú noc.
Plánovala som si obliecť nohavice a tričko, ale zistila som, že ideme do klubu takže som zvolila čierne obtiahnuté šaty a topánky na opätku. Dúfam, že sa v nich nezabijem. Do kabelky som hodila kľúče, nabitý mobil, peňaženku, voňavku, žuvačky, pre istotu aj nejaký make-up a môže sa ísť.
Rozlúčila som sa s mamou a vo dverách ma ešte zastavila Hannah.
,,Kam ideš taká vyparádená?" Ruky si preložila na bruchu.
,,Nikam. Čau." Zabuchla som dvere aby nestihla nič povedať. Pred domom ma už čakalo auto a v ňom kamaráti. Nastúpila som.
,,Ahojtee!" Zakričala som a všetci sa zasmiali.
,,Môžme vyraziť kočky?" Ozval sa chalan z predu ktorého som nepoznala. Vedľa neho sedel Dylan. Netušila som, že ide aj on.
,,Katie toto je Patrick." Usmial sa na mňa náš šofér. Vyzerá milo.
V aute nás bolo tým pádom 6.
Ja, Stela, Karin, Lena, Patrick a Dylan.Karin je 17 ročné tmavooké menšie dievča. Vyniká svojimi vlasmi. Má ich fialové.
Lena je 16 ročná čiernovláska a má úžasné zelené oči.
Patrick má 19 čiže je najstarší a čo je hlavné - je už plnoletý.
Vlasy má špinavej blond farby a oči hnedé....
Zastali sme pred klubom s tabuľou na ktorej bolo napísané
,,vstup povolený len osobám starším ako 18 rokov",,Aha takže čo teraz?" Ostala som sedieť v aute a pozerala na klub ktorého vnútro dnes asi nepreskúmame. Alebo áno?
,,Neboj zlato mám tu známosti." Povedal Patrick a odhodlane sa vybral za mužom, ktorý mal na tričku nápis SBS. Chvíľu si niečo hovorili, potom jeden z SBS otvoril dvere a pustil nás dnu.
Síce je sotva desať hodín ale tu to už žije. Hudba hrá naplno a ľudia sa zabávajú.
,,Ešte že sme ťa zobrali." Zasmial sa Dylan a všetci ostatní s ním.
Sadli sme si do červeného boxu a objednali nejaký alkohol. Slečna si pýtala občiansky. Patrick jej ho ochotne podal. Cítila som sa blbo, že som v našej parte a vlastne aj v triede najmladšia. Čakala aj na naše občianské, ale Patrick jej opäť niečo pošepkal, ona sa len usmiala a priniesla našu objednávku.Keď sme čakali na svoj alkohol na parkete som si všimla niekoho známeho no a netrvalo dlho kým som zistila kto to je. Ryan a tá jeho štetka. Moja nálada klesla, ale nenechám si kvôli nemu zničiť celý deň.
,,Na zdravie." Všetci sme sa napili. Po chvíli, keď už sme všetci boli trochu viac mimo sa Lena a Karin rozhodli, že idú tancovať. Samozrejme, že Stela začala baliť Patricka aj keď je o 3 roky starší, ale Stela má zajtra narodeniny takže sa cez to prenesieme.
Cez hudbu som nepočula o čom sa rozprávajú, ale odišli spolu na parket tancovať a ja som tu ostala sama s Dylanom.
,,Tak čo kočka ideme aj my?" Musím uznať, že Dylan na tom bol najhoršie.
,,Radšej nie." Zasmiala som sa na ňom.
,,Tak čo by si chcela robiť ty moja kamarátka s výhodami?" Ruku mi položil na stehno a ja som stuhla. Teraz mi došlo, že môžme pokračovať vo svojej hre. Čakala som kým si ma Ryan všimne a tak sa aj stalo. Naše pohľady sa stretli, ale nevenovala som mu veľa pozornosti.
Pozrela som sa na Dylana a zahryzla si do spodnej pery. Na nič nečakal a začal ma bozkávať. Bolo z neho cítiť alkohol, ale to mi vôbec nevadilo, pretože ja som asi tiež nebola výnimka. Jeho ruku posúval z môjho stehna vyšie až sa dostal do toho bodu. Cez bozk sa predral jeden môj vzdych. Obaja sme sa usmiali a náš bozk pokračoval. Nenechal ma ani nadýchnuť pokým som sa neodtiahla a očkom som hneď pozrela na Ryana, ktorý nás sledoval celý napätý. Víťazne som sa usmiala.
Dylan ma chcel znova pobozkať, ale tentokrát som ho stopla.
,,Si až príliš opitý.",,A ty si až príliš sexy. A máš až príliš krátke šaty na to aby som sa ovládal." Na toto som mu nič nepovedala a naše pery sa znova spojili.
Ani neviem ako dlho sme takto pokračovali, ale vyrušila nás čašníčka, ktorá doniesla ďalšie drinky. Hneď k nám pribehli aj ostatní členovia našej skupiny.
,,Vidím, že si tu užívate." Hodila som po Dylanovi pohľad a on ho hodil po mne.
Tentokrát sme už všetci ostali spolu. Rozprávali sme o škole, o prázdninách, ale aj o úplne divných a nezmyselných veciach, ktoré väčšinou začal Patrick a to ma trochu prekvapilo keďže je jediný triezvy.
,,Poď tancovať." Chytil ma Dylan a už ma niesol preč. Bola som prekvapená, že zvláda chodiť. Teda až na to, že asi 10krát o niečo zakopol. Prišli sme na parket a hýbali sa do hudby. Môj pohľad väčšinu času sledoval Ryana.
,,Ospravedlň ma. O chvíľu sa vrátim." Musela som si odskočiť na wc. Asi som toho vypila až príliš... Umyla som si ruky a pozrela sa na seba. Vyzerám dobre a to som rada.
Vo východe z wc sa mi zatočila hlava. Musela som sa zachytiť o stenu inak by som spadla na zem.
,,Trošku prehnané nemyslíš?" Ozval sa známy hlas.
Dylan alebo Ryan? Napíšte do komentárov koho máte radšej :)
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...