29. Plány

1.2K 30 6
                                    

,,Ako... Ako si mu mohla povedať aby sa odo mňa držal ďalej?" Pozerala som na ňu ako na blázna.

,,Katie to je to najlepšie čo som pre teba mohla urobiť. Keby to pokračuje tak ti len viac ublíži, chápeš?"

,,Ja viem, ale... Nechcem aby to týmto skončilo. Mám ho naozaj rada."

,,Katie." Pozerali sme si hlboko do očí. Mám pocit, že si čítame myšlienky.

,,Chápem..." Usmiala som sa na ňu, ale vo vnútri mňa to išlo vybuchnúť. Toto nemôže byť koniec.

,,Prepáč." Smutne na mňa pozrela a slabo sa pousmiala.

Objala som ju a ruka v ruke sme opustili pozemok školy. Viem, že to nemyslela zle, ale zajtra musím ísť za Ryanom.

DRUHÝ DEŇ RÁNO

Opäť stojím tu a opäť s tým istým pocitom ako včera. Prekročila som prah triedy a prišla rovno ku Ryanovi. Ani sa na mňa nepozrel.

,,Ryan?" Zdvihol hlavu a pozrel na mňa tým jeho úžasným pohľadom z ktorého sa mi podlamujú kolená.

,,Môžme sa porozprávať?"

,,Nemáme sa o čom baviť. Máš čo si chcela. Nechám ťa, už sa nemusíš báť." Chvíľu mi trvalo kým som všetko vstrebala.

,,Ja... Nemyslím, že..." V strede vety ma prerušil príchod učiteľky a ja som potichu zanadávala.

Toto sa bude zachraňovať ťažko, ale ja sa nevzdám. Nie teraz a nie jeho.

Po hodine som sa rozhodla ísť prejsť. Na Ryana teraz kašlem. Musím si premyslieť čo mu vlastne chcem povedať.

,,Ahoj." Obzrela som sa za seba a predo mnou sa zjavila známa osoba.

,,Čo chceš Dylan?"

,,Chcem sa rozprávať." Super.

,,Katie ja ťa mám veľmi rád. Nemôžeš byť s Ryanom šťastná po tom čo ti spravil. Keby ťa miluje tak by to nikdy neurobil." Tak a teraz som už úplne zmätená. Netuším čo mám robiť.

,,Tak to mám pre teba dobrú správu. Medzi mnou a Ryanom nič nie je." Rozhodila som rukami.

,,Chcel by som obnoviť staré vzťahy... Nezájdeme niekam po škole?" Rozmýšľala som či je to dobrý nápad, ale nakoniec som súhlasila.

PO ŠKOLE

Opustila som budovu školy a hľadala Dylana. Zamával na mňa od jeho auta tak som sa vybrala za ním.

,,Môžme ísť?" Spýtal sa a otvoril mi dvere spolujazdca.

,,Áno." Nahodila som úsmev a nastúpila.

Z pohľadu Ryana

Videl som ako nastupuje do jeho auta. Nechápem čo sa s ňou deje. Raz chce mňa a potom jeho. Vôbec sa v nej nevyznám, ale asi bude najlepšie keď na ňu zabudnem. Očividne nestojí o moju prítomnosť.

The loveWhere stories live. Discover now