62. konečná kapitola

429 6 0
                                    

Ahojte ozývam sa po veľmi dlhej dobe, ale videla som, že pár ľudí stále čaká na ďalšiu časť. Rozhodla som sa pre vás napísať aspoň taký stručný koniec.

Ďalej nebudem v knihe pokračovať keďže od jej začiatku uplynula celkom dlhá doba a mám napísaných dosť kapitól. Dúfam, že sa vám koniec bude páčiť. :)

----------------------------------------------------

O 5 rokov neskôr...

Nikdy som nečakala, že môj život s Ryanom dopadne takto. Nikdy som nebola šťastnejšia.

Rok po tom čo ma požiadal o ruku sme si v prítomnosti našej rodiny a priateľov povedali naše "áno" Bol to najkrajší deň v mojom živote.

Od vtedy sa náš život otočil k lepšiemu. Dokončili sme školu a dokonca sme si našli vlastné bývanie.

Budúci mesiac privítame nového člena rodiny. Šteniatko piškótu. Musela som Ryana dlho presviedčať, ale nakoniec sa mi to podarilo.

Naša partia sa stále drží a občas niečo podnikneme, ale už to nie sú nelegálne veci ako niekedy. To už je za nami a vyrástli sme z toho.

Čo sa týka ostatných myslím, že tiež majú svoj šťastný koniec. Stela a Patrick sa pred 3 mesiacmi zasnúbili a už plánujú svadbu na ktorú sa teším možno viac ako na svoju. Karin a Christian sú tiež stále spolu.

No a čo sa týka Thomasa aj ten si našiel svoj koniec. Po tom čo si uvedomil, že už v mojom živote nemá miesto sa odsťahoval a aj on si našiel novú lásku. Síce sme neskončili na najlepších vzťahoch, ale som za neho rada.

Toto sú najdôležitejšie veci, ktoré sa stali za posledných pár rokov. Ak by vás zaujimalo niečo čo som nespomenula kľudne sa pýtajte a ja vám s radosťou niekedy dám ďalší update. - Katie.

- koniec -

----------------------------------------------------------

Ďakujem všetkým ktorí si našli čas na čítanie tejto (celkom zlej) knihy. Do komentárov môžte písať otázky na Katie - ešte sa ozve aby na ne odpovedala. :)

...

Inak som rozmýšľala som, že začnem písať novú knihu... čítal by to niekto? ♡

Aaa posledná vec - rozhodla som sa spraviť nový cover knihy. Čo na to hovoríte?

...

Ešte raz ďakujem a dúfam, že vás koniec veľmi nesklamal.

The loveWhere stories live. Discover now