49. Zabudnime na to

1K 27 3
                                    

,,Asi na to nie je najvhodnejší čas, ale zajtra robí jeden kamarát house párty a bol by som veľmi rád ak by si tam išla so mnou. Nemusíme sa správať ako pár ak nechceš, ale chcem tam byť s tebou."

,,Párty nikdy neodmietnem." Zasmejem sa.

,,Ja viem. Vyzdvihnem ťa o 19."

,,Dobre. Čo si mám obliecť?"

,,Niečo sexy." Prevrátim oči aj keď som túto odpoveď čakala.


...

Ryan zaparkuje pred mojim domom.

,,Ďakujem." Pobozkám ho a rýchlo vystúpim.

,,Čo to-" Nestihne dopovedať a dvere sa mu zabuchnú pred tvárou.

,,Beriem to ako odpustenie!" Zakričí cez stiahnuté okienko a ja sa tvárim, že ho nepočujem. Otvorím dvere a prechádzam cez obývačku.

,,Kde si bola?" Vystraší ma moja staršia sestra a ja skoro dostanem infarkt.

,,Hannah preboha... Kde sú rodičia? Vedia, že som nebola doma?"

,,Spia. Máš šťastie, že som im nič nepovedala a ešte som ti aj kryla chrbát."

,,Ďakujem." Chcem pokračovať v ceste do izby, ale jej hlas ma opäť zastaví.

,,Katie nemôžeš utekať z domu."

,,Ja viem, prepáč, ale bolo to dôležité. Stalo sa to prvý a posledný krát, sľubujem." Prikývne a ja sa rozbehnem do izby. Nemôže mi aspoň raz niečo prejsť bez toho aby na to niekto prišiel?

...

Celý deň som strávila prípravou na párty. Vybrať správne šaty je niekedy problém a o topánkach ani nehovorím. Nakoniec som zvolila krátke rúžové obtiahnuté šaty a čierne topánky na opätku.

Zavolám Ryanovi a ten po chvíli príde

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Zavolám Ryanovi a ten po chvíli príde. Rodičom som povedala, že idem spať ku Stele, pretože by ma na párty nepustili a už vôbec nie v tomto a s Ryanom.

,,Waw." Ozve sa z auta, keď otvorím dvere a ja sa zasmejem.

,,Prečo musíš mať vždy niečo obtiahnuté?"

,,Máš s tým problém? Môžem sa ísť prezliecť."

,,Nie, si nádherná, ale ovládnuť sa, keď máš na sebe toto je ťažké." Obidvaja sa zasmejeme a ja prevrátim oči. Ryan miluje, keď nosím obtiahnuté šaty takže keď sa jedná o párty tak je outfit hneď jasný.

The loveWhere stories live. Discover now