61. Nečakaná otázka

682 15 4
                                    

So všetkými sa rozlúčime a s Ryanom sa vyberieme na druhé miesto, ktoré som naplánovala.

,,Už mi to je jasné." Pousmejem sa, keď mu dojde kam ideme. Vystúpime z auta a pred sebou máme krátku cestu lesom.

,,Nečakal som, že si na tom dáš až tak záležať."

,,Aspoň vidíš, že ťa milujem." Zasmejem sa a chytím lásku môjho života za ruku - Nikdy som nečakala, že niekoho takto nazvem.

Po asi 20 minútach sme v cieli - na mieste na ktorom som Ryanovi prvýkrát povedala, že ho milujem. Pri spomienke na ten deň sa vždy smejem.

,,Kedy si stihla toto všetko nachystať?" S vyvalenými očami sa pozerá na prekvapenie, ktoré som vymyslela - deka, piknikový kôš, víno, sviečky a pár okvetných lístkov.

,,Priznávam, že toto nie je moja zásluha. Pomohla mi Stela a dievčatá."

,,Ty si do toho naozaj zatiahla všetkých okrem mňa." Obaja sa zasmejeme. Posadíme sa na deku a z piknikového koša vytiahnem 2 poháre na víno, jahody v čokoláde, nejaké pečivo a ďalšie drobnosti.

Víno Ryan otvorí a naleje do pohárov. Jeden z nich mi podá a spolu si pripijeme.

,,Tak na teba."

,,Na nás." Opraví ma a odpije si zo svojho nápoja. Ja spravím to isté.

,,Čo si dáte pán Andrews?" Pri pohľade na všetko občerstvenie si zhlboka vydychne.

,,Ste v ponuke aj vy, slečna Cooperová?" S úsmevom na tvári prevrátim očami.

,,Robím si srandu... Trochu." Povie a natiahne sa po tanier s ovocím. Pomaly začneme jesť, popíjať víno a popri tom sa rozprávame a smejeme na rôznych veciach.

,,Pamätáš si, keď si mi na tomto mieste prvýkrát povedala, že ma miluješ?"

,,A ty si mi povedal, citujem - "Tiež ťa mám veľmi rád" Rozosmejem sa a Ryan so mnou.

,,Ostal som prekvapený, nečakal som, že to z teba vybehne a už vôbec som nevedel ako mám reagovať."

,,Uznávam, že som si to nenačasovala úplne najlepšie... Ale niekto to raz musel povedať."

,,To je pravda."

Slnko začína zapadať a ja si unevane ľahnem na Ryanové stehná. Rukou ma začne hladiť po ramene a pomaly prejde ku tvári. Spolu sledujeme oranžovorúžový západ slnka, ktorý je ešte krajší ako zvyčajne.
Všetko je také dokonalé. Tento deň dopadol lepšie než som čakala.

,,Vezmi si ma." Na chvíľu prestanem dýchať.

,,Čože?"

,,Počula si." S úsmevom na tvári sa mi pozrie do očí.

,,Čo bolo v tom víne?"

,,Neviem o tom, že by tam niečo bolo." Úsmev mu z tváre nezmizol a ja som len s úsmevom prevrátila očami. Nie je možné aby toto myslel vážne.

,,Milujem ťa Katie."

,,Ja teba viac."

,,Nemyslím si, že to je možné..."

The loveWhere stories live. Discover now