,,Dylan ja..."
,,Katie to je v poriadku. Chápem to." Túto odpoveď som nečakala.
,,Ďakujem." Usmiala som sa a Ryan ma chytil za ruku. Všetci sme opustili náš úkryt a hľadali sme ostatných.
Po celkom dlhej dobe sme všetkých našli a to už bola 1 hodina ráno. Ďalej sme sa rozhodli hrať fľašu. Posadili sme sa v našej triede do kruhu.
Patrick fľašku roztočil. Ukázala na Karin, ktorá mala za úlohu pobozkať Christiana. Odhodlane sa k nemu naklonila a venovala mu jeden krátky bozk. Škoda, že spolu nechodia. Boli by zlatý pár.
Ďalej fľaša ukázala na Patricka. Vybral si pravdu.
,,Tak pravda. V akom veku si mal prvý sex?" Karin položila otázku a Patrick bez zamyslenia odpovedal.
,,Žiadna lepšia otázka nebola? V 15." Všetci sa zasmiali.
Ako tretí bol Dylan.
,,Na akom najbláznivejšom mieste si mal sex?"
,,Fuuu..." Chytil sa za hlavu a miestnosťou sa opäť rozliehal náš smiech.
,,Asi v škole alebo v lese." Zasmial sa a ja som nad ním pobavene prekrútila očami.
Z POHĽADU RYANA
Prešli sme ešte pár kôl keď sa fľaša zastavila na mne. Vybral som si pravdu a čakal akú otázku mi Dylan položí.
,,Cítiš ku Katie niečo?" Otázka ma zaskočila aj keď sa to možno dalo čakať. Presne takýmto otázkam som sa chcel vyhnúť, ale teraz už z toho nemôžem vycúvať, lebo zase niečo poserem.
,,Neviem... Je to zložité." Pozrel som na Katie a sledoval jej výraz. Vyzerala sklamane.
,,Asi áno." Dodal som. Na perách sa jej zjavil slabý úsmev a v jej očiach som zazrel malé iskričky šťastia. Milujem keď sa usmieva.
Z POHĽADU KATIE
Nevedela som ako si to mám zobrať, ale na druhú stranu ma to potešilo. Nepovedal nie takže tam možno predsa len budú aspoň slabé city... Alebo si to len nahováram a povedal to aby ma neurazil.
Každopádne hra pokračuje a fľaša zastavila na mne. Zvolila som pravdu.
,,Kamarátstvo s výhodami alebo vzťah?" Spýtal sa Ryan a nedočkavo čakal na moju odpoveď, ktorá prišla veľmi rýchlo.
,,Kamarátstvo s výhodami." Týmto som si viac než istá. Nad vzťahom som od posledného rozchodu nerozmýšľala a ani nechcem.
Roztočila som fľašu a ukázala na Stelu, ktorá čakala akú úlohu jej vymyslím. Všimla som si ako sa už dlhšie pozerá na Patricka tak jej nejako pomôžem.
,,Pobozkaj Patricka. Samozrejme ak mu to nebude vadiť." Obaja sa na seba pozreli a Patrick vôbec nebol proti. Stela sa postavila a s malým stresom Patricka pobozkala. Nešli sa od seba odtrhnúť tak som do toho vstúpila ja aby sa nám to tu nezvrhlo.
,,Dobre dobre to by stačilo." Všetci sme sa zasmiali. Stela sa nevrátila na pôvodne miesto, ale ostala sedieť pri Patrickovi. Tak som im asi pomohla.
Hra ešte chvíľu pokračovala a potom sme sa rozhodli budovu opustiť. Vyliezli sme oknom keďže dvere boli zamknuté. Hádam si budú myslieť, že ho nechali otvorené upratovačky. Vybrali sme sa do malej nočnej kaviarne. Po ceste sme si všetci zapálili. Teda okrem Leny a Nicka, pretože ani jeden z nich nefajčí.
V kaviarni sme si sadli ku veľkému stolu a objednali si nápoje. Všetci sa perfektne zabávajú a ku podivu nikto nie je unavený.
,,Katie? Mohla by si dnes večer prísť ku mne?" Otočil sa na mňa Ryan a ja som otázku dlho nezvažovala.
,,Myslím, že áno." Usmial sa a ja som mala chuť ho pobozkať, ale udržala som sa.
V kaviarni sme sedeli do 6 rána a potom sme sa rozhodli, že už to tu rozpustíme a pôjdeme domov. Rozlúčili sme sa a každý sa pobral svojim smerom. Tieto 2 dni boli úžasné. Máme novú partiu a Dylan s Ryanom sa úplne v pohode znášali. Dokonca bola chvíľa kedy sa rozprávali a obaja sa smiali. Dosť ma to prekvapilo, ale som za to rada. Mám pocit, že všetko je konečne tak ako má byť.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...