60. Narodeniny #2

512 19 1
                                    

Ďakujem za 50 000 prečítaní <3

...

Zazvoní mi budík a ja ho v rýchlosti vypnem. Konečne je tu ten deň. Deň Ryanovych narodenín. Raz mi povedal, že svoje narodeniny nemá rád, ale ja to chcem zmeniť. Vymyslela som nám plán na celý deň a nemôžem sa dočkať kedy to Ryan uvidí. Včera som mu povedala nech si nič neplánuje, pretože celý deň strávime spolu.

Napíšem Ryanovi, že o 2 hodiny som pri ňom a začnem sa pomaly chystať.
Oblečiem si čierne nohavice, tielko a červenú košeľu, ale zoberiem si so sebou aj červené obtiahnuté šaty, pretože mám na večer objednané miesto v Ryanovej obľúbenej luxusnej reštaurácii.

Vyjdem z domu pred ktorým ma čaká Dylan, ktorého som poprosila aby ma odviezol a taktiež mi priniesol jeden z darčekov pre Ryana.

,,Tu je tá mikina." Podá mi kúsok oblečenia s potiskom Ryanovej obľúbenej skupiny. Dylan zohnal originál za ktorý som vyhodila celkom dosť peňazí, ale nesťažujem sa.

,,Takže máme mikinu, miesto v reštike je rezervované a ostatné už je len na mne." Dylan naštartuje auto ktorým sa dostaneme ku Ryanovi. Vysadí ma a ja sa s ním rozlúčim. Vojdem cez veľkú bránu a zazvoním na veľký bieločierny a možno až príliš luxusný dom.

,,Ahoj." Usmeje sa na mňa moja obľúbená tvár a ja ho objímem.

,,Ako si sa vyspala?"

,,Veľmi som nespala, pretože som sa tešila na dnešok." Ryan prevráti očami a ja sa zasmejem.

,,Trochu si to užívaj." Obmotám ruky okolo jeho krku a pobozkám ho.

,,Teraz si to začínam užívať." Pousmeje sa a ja ho za ruku vytiahnem z domu.

Nastúpime do Ryanoveho auta a tentokrát šoférujem ja keďže nechcem predčasne prezradiť kam pôjdeme. V rádiu cestou zapnem jeho obľúbenú pesničku.

,,Ideme do milkshaku však?"

,,Vedela som, že na to prídeš." Obaja cestu tam veľmi dobre poznáme keďže tam chodíme aj s našimi kamarátmi skoro každý víkend.

Ešte pred tým než vystúpime ho zdržím v aute kvôli darčeku.

,,Katie vieš, že nemám rád prekvapenia."

,,Tak to máš smolu, lebo dnešok nie je o ničom inom." S úsmevom vytiahnem mikinu, ktorú mi ráno doniesol Dylan.

,,To si robíš srandu. Tých je len pár kusov a všetky boli vypredané keď som ju chcel kúpiť! Ako si sa ku nej dostala?"
S nadšením si prezlečie aktuálnu mikinu za novú.

,,Dylan má pár známych..." Miknem plecom a Ryan ma pobozká. Milujem ho vidieť takého šťastného.

Vystúpime z auta a už z okna vidíme ako na nás mávajú naši kamaráti. Vojdeme s úsmevom na tvári a privítame sa.

,,Všetko najlepšie!" Všetci vykríknu vopred nachystané slová.

The loveWhere stories live. Discover now