23. Kamarátky?

1.4K 30 2
                                    

Po príchode domov som si uvedomila, že som tu jediná. Aspoň ma nikto nebude otravovať. Všetky veci som hodila do práčky a išla sa osprchovať. Až teraz som si uvedomila, že mám na sebe stále Ryanové tričko. Budem mu ho musieť vrátiť. No a ešte jedna novinka. Môj krk zdobí nádherný cucflek.

Odfotila som ho a fotku poslala Ryanovi.

K: ,,Ďakujem. Ak to uvidí Mama tak neprežijem."

R: ,,Myslím, že za ten risk to všetko stálo."

K: ,,Ak ma zabije tak sa to už viac nezopakuje haha"

R: ,,Takže ak to prežiješ tak to zopakujeme?"

K: ,,To si ešte rozmyslím"

Nič ďalšie som nepísala.

Zajtra začína víkend takže by som si mohla niečo naplánovať, ale netuším čo.

Osprchovala som sa, spravila si popcorn a zapla film. Dnes už nikam nejdem.

...

Zobudila som sa o pol 9. Spravila som si raňajky a rozmýšľam čo idem dnes robiť. Všetci ešte spia takže musím odísť ešte pred tým než sa zobudia. Opustila som dom a vydala sa cestou, ktorá zatiaľ vedie do neznáma.

Prechádzala som dlhou ulicou až do parku. Stále je to moje obľúbené miesto.

,,Ahoj." Ozval sa mne známy hlas, ale bohužiaľ nie ten ktorý by som chcela počuť.

,,Čo tu chceš?" Stela bola ticho a len na mňa pozerala.

,,Katie... Prepáč som strašná krava. Neviem prečo som to povedala, ale strašne ma to mrzí. Kebyže to môžem napraviť tak to spravím hneď. Nechcem o teba prísť. Posrala som to, viem, ale prosím ťa odpusť mi to." Čakala na moju reakciu, ktorú som si musela najskôr premyslieť.

,,Vieš, že neznášam svoju minulosť..."

,,Áno... Fakt mi prepáč, mala som ostať ticho a hlavne som nemala piť." Tvár si schovala do dlaní. Dlhšiu dobu som rozmýšľala čo jej na to mám povedať. Mám jej odpustiť alebo sa na ňu vykašľať?

,,Je to v pohode..." Slabo som sa usmiala a objala ju. Keď som odpustila Ryanovi musím odpustiť aj Stele. Nezahodím dlhé roky kamarátstva kvôli jednej chybe.

,,Ďakujem." Stáli sme v objatí ešte pár minút keď som to skončila a pozvala Stelu na zmrzlinu.

Po zmrzline sme išli do nákupného centra. Chodili sme po obchodoch, skúšali oblečenie a užívali si deň strávený spolu. Vyskúšali sme asi milión oblečenia, ale kúpili sme len pár kusov, ktoré sa nám najviac páčili. Nechcem vyprázdniť celú peňaženku.

Sobotu sme ukončili večerou v mekáči.

,,Toto ešte vybeháme." Zasmiali sme sa a ja som súhlasila.


Po celom dni som došla domov unavená. Pozdravila som mamu a išla si ľahnúť.

Konečne som zažila normálny deň s kamarátkou bez akýchkoľvek problémov. Kiežby to tak mohlo ostať.

The loveWhere stories live. Discover now