Všetci vystúpime z auta a až teraz si všimnem, že ideme na bowling. Ryan ma chytí za ruku a vojdeme dnu. Zaplatíme si dráhu číslo 3 a začneme hrať.
...
Po chvíli som na rade aj ja. Zatočí sa mi hlava a ja spadnem.,,Kurva." Poviem si pre seba a posadím sa.
,,Katie!" Zakričí Ryan, uteká ku mne a pomôže sa mi postaviť z drevenej podlahy.
,,Tvoja hlava, krvácaš." Až teraz si uvedomím bolesť, ktorá prichádza z môjho čela.
,,Zaveziem ťa do nemocnice."
,,Prestaň... Nie je to nič vážne len som sa trochu udrela."
,,Ja jej to ošetrím." Navrhne Dylan a ja súhlasím. Ranu si prikryjem vreckovkou a vyberieme sa do Patrickoveho auta. Dylan nájde lekárničku a ranu mi začne opatrne ošetrovať.
Pohľad Ryana
Nepáči sa mi, že je tam s Dylanom sama. Verím jej, ale proste mi to nedá, keď viem čo majú za sebou.
,,Idem ju skontrolovať." Poviem ostatným a odídem.
Otvorím dvere a sadnem si ku Katie. ,,Ako to ide?"
,,Ryan mohol si ostať dnu, som v poriadku."
,,To je mi jedno, chcem tu byť pre teba." Povzbudivo sa usmejem.
,,Hotovo." Dylan pohladí Katie po ruke a ja sa snažím udržať.
,,Vrátim sa za nimi ak chcete tak tu môžte ešte ostať." Prikývnem a Dylan odíde.
,,Bolí ťa to?"
,,Neprišiel si len aby si bol so mnou, že?"
,,Čože?" Prisahám, že jej nič neujde. Dokonca ani keď ma vypité.
,,Videla som ako si sa pozeral na Dylana a to ani nehovorím o tvojom pohľade keď ma pohladil. Vieš o tom, že nemáš dôvod žiarliť."
,,Prepáč len nie som kľudný, keď je v tvojej prítomnosti niekto iný. Naposledy to nedopadlo najlepšie." Spomeniem si na Thomasa a automaticky prevrátim očami.
,,To bola úplne iná situácia, ktorú sme si vysvetlili." Usmeje sa, pobozká ma a ja sa o niečo viac ukľudním. Katie si na mňa sadne obkročmo a neprestáva s bozkami. Zadkom spraví krúživy pohyb ktorým spôsobi, že celý stuhnem. Rukou sa mi snaží rozopnúť nohavice, ale zastavím ju.
,,To nie je dobrý nápad, hocikto môže kedykoľvek prísť." Zasmejem sa, ale Katie to neodradí.
,,Je mi to jedno." Milujem, keď toto robí.
...
Pohľad Katie
Po niekoľkých minútach sa vrátime ku ostatným.
,,Čo vám tak dlho trvalo?" Zasmeje sa Christian a mne je jasné na čo myslí.
,,Viem na čo myslíš, ale prísaham, že sme sa len rozprávali." Klamem, ale myslím, že všetkým je to jasné keďže sme prišli skoro na koniec bowlingu.
...
O DVA DNI NESKÔR
Včerajšok som celý deň strávila doma, ale dnes už musím ísť do školy. Cez rozbité čelo si prehodím vlasy a môžem vyraziť.
,,Dobré ráno" Pobozkám Ryana a nastúpime do jeho auta.
Zaparkuje na bežnom mieste a ruka v ruke sa vyberieme do veľkej budovy, ktorú ani jeden z nás nechce navštíviť, ale bohužiaľ nemáme na výber.
,,Katie! Môžme sa porozprávať?"
Zakričí na mňa Thomas a ja sa neisto pozriem na Ryana.,,Bude to len minútka, dobre?" Prikývne a ja prídem ku Thomasovi.
,,Ahoj."
,,Ahoj, čo potrebuješ?"
,,Len som sa chcel ospravedlniť za to na párty... Mal som už niečo vypité tak mi preskočilo, prepáč." V hlave sa ironicky zasmejem, ale navonok si stále udržiavam kamennú tvár.
,,Vlastne som na to už aj zabudla." Miknem plecom.
,,Očividne aj Ryan." Očami sa pozrie na neho.
,,Nie, ale vysvetlila som mu to a on to pochopil takže sa už nemáme o čom baviť." Zafúka vietor a odhalí moju ranu na čele.
,,Čo je to?" Thomas si to hneď všimne a ja ranu automaticky schovám pod vlasami.
,,To ti spravil on?"
,,Čože? Nie Hrabe ti?" Ryan spozornie a hneď príde ku mne.
,,Mali by sme ísť, zachvíľu zvoní." Pozrie sa Thomasovi rovno do očí a za ruku ma ťahá preč.
,,On si myslel, že tá hlava..."
,,Ja viem, všetko som počul."
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...