58. Tajné schôdzky

859 18 5
                                    

Dnes je to prvý deň čo idem po prázdninách do školy. Už je to pár dní čo sa škola začala, ale kvôli maminej svadbe som mala predĺžené prázdniny.

,,Už som tu." prečítam si správu od Ryana, chytím školskú tašku a utekám von. Zamknem vchodové dvere a už zo schodov sa usmievam na Ryana, ktorý na mňa čaká v aute.

,,Ahooj." Pobozkáme sa a ja si zapnem pás.

,,Tešíš sa?"

,,Do školy? Ani náhodou." Obaja sa zasmejeme.

,,Ty sa môžeš tešiť na Thomasa." Zavtipkujem aj keď pri spomienke na neho sa mi chce do tej školy ešte menej.

,,Ani mi ho nespomínaj."

...

Už prešlo pár hodín a ja sa unavene presúvam do druhej triedy.

,,Ja mám teraz matiku a potom biológiu takže sa uvidíme neskôr." Pobozká ma a chce odísť, ale ja ho nepustím.

,,Už teraz mi chýbaš." Znova ho pobozkám a rukami mu zájdem pod tričko a prejdem po tehličkách.

,,Katie... Vieš ako ma toto dostane do nálady, prestaň." Pousmeje sa a ja s ním.

,,Myslíš toto?" Pohyb zopakujem a prstami prejdem pod jeho boxerky. Ryan sa snaží zadržať vzdych. Obidve ruky mi chytí a snaží sa nepriťahovať pozornosť keďže okolo nás sú aj ostatní ľudia.

,,O čo ti ide?"

,,O nič." Nahodím svoj nevinný pohľad.

,,Musím utekať do triedy, vidíme sa neskôr." Vložím mu rýchli bozk na ústa a odchádzam preč. Posadím sa do úplne zadnej lavice a čakám na učiteľku. Do triedy vojde Thomas a mne až teraz dojde, že má s nami hodinu. Jeho kroky smerujú ku mne a ja ho pohľadom zabíjam.

,,Môžem si prisadnúť?"

,,Prosím?" Doplní po dlhšom tichu a ja prikývnem. Thomas poďakuje a posadí sa.

Ignoruj ho a všetko bude okej. Hovorím sama sebe. Do triedy vojde učiteľka a začne hodinu.

,,Ako si sa mala cez prázdniny?"
Prekvapene na neho pozriem, ale jednoducho odpoviem.

,,Dobre."

,,To som rád."

,,Aj ja... Ako si sa mal ty?" Opýtam sa zo slušnosti.

,,Tiež fajn, ale chýbala si mi." Bez výrazu na neho pozerám a v duchu prevraciam očami.

Na mobil mi príde správa a ja ju otvorím.

Ryan: ,,Učebna 12 o 5 minút."

,,Mohli by sme niekam zájsť." Započujem Thomasa, ale automaticky ho ignorujem.

,,Alebo to nechajme tak." Povie skoro nezrozumiteľne, keď si prečíta správu v mojom mobile. Pravdepodobne si myslel, že som si to nevšimla.

,,Pani profesorka, môžem ísť na wc?" Dostanem povolenie a potichu opustím triedu. Celý čas na mne cítim Thomasov pohľad.

Prechádzam cez chodby a dávam si pozor aby ma nikto nevidel. Naša škola je celkom prísna a neviem ako by som vysvetlila, že idem na wc keď kráčam na opačnú stranu.

Už som skoro pri dverách keď počujem hlasy. Rýchlo vojdem do učebne a potichu zatvorím. Hneď ako sa otočím sa na mne ocitnú Ryanove pery.

,,Niekto môže prísť Ryan."

,,Na to si mala myslieť skôr." Jeho pery sa presunú na môj krk. Moja slabina.

,,Ale za to riziko to stojí." Pobozkám ho a prehodím naše strany takže teraz je na stene natlačený Ryan. Rukami prejdem po jeho hrudi a vyzlečiem mu tričko. Bozkávam ho na krku a rozhodnem sa mu tam nechať pamiatku v podobe cucfleku.

,,Čo to so mnou robíš?" Povie skoro nezrozumiteľne a ja sa pousmejem.

Chce mi vyzliecť tričko a v tom počujeme hlasné buchnutie. Obaja prestaneme a Ryan na mňa ukazuje aby som bola ticho.

,,Si si istý, že v tom chceš pokračovať?" Podám mu tričko a on si ho oblečie.

,,Myslím, že to necháme na neskôr. Nebudem riskovať, že ťa niekto iný ako ja uvidí nahú." Zasmeje sa a ja prevrátim očami.

,,Ale to neznamená, že nemôžem spraviť toto." Pritlačí ma na stanu a pobozká ma.

,,Mali by sme sa vrátiť do triedy."

,,Pôjdem chvíľu po tebe aby nás nikto nevidel vychádzať spolu."
Prikývne a odíde z triedy. Na stene nájdem zrkadlo a trochu sa v ňom upravím keďže moje vlasy vyzerajú trochu strapato.

,,Wc je na druhej strane školy." Strhnem sa keď počujem známy hlas.

,,Ty si ma sledoval?" Spýtam sa a Thomas sa pousmeje.

,,Bola si preč dlho tak som sa chcel uistiť, že si v pohode... Ale viac by ma zaujímalo čo tu robil Ryan?"

,,To teba nemusí zaujímať."

,,Musí, keď vidím, že pre teba nie je ten pravý. Nevidíš to, že ťa má len na sex?"

,,Dám ti malú radu. Nestaraj sa do vecí o ktorých nič nevieš."






The loveWhere stories live. Discover now