A zase je tu pondelok. V živote sa mi nevstávalo tak zle ako dnes. Cestou do školy som išla so Stelou. Už sme boli na školskom pozemku keď sa mi niekto prihovoril.
,,Ahoj."
,,Ahoj Dylan." Usmiala som sa.
,,Tak ja vás nechám." Povedala Stela a utekala preč. Ani som nestihla odpovedať.
Pozrela som sa na Dylana a ten sa mi prilepil na pery. Mám ho rada, ale nie je to také ako s Ryanom. Pri ňom sa cítim tak... Inak. Bože... Prečo myslím na Ryana keď bozkávam Dylana?
,,Chýbala si mi." Mierne sa usmial a spýtal sa ako bolo.
Porozprávala som mu čo sa dialo... Teda až na tie momenty s Ryanom.
,,Pôjdeme už?" Chcela som sa vybrať preč, ale Dylan ma zachytil a naše pery sa znova spojili. Po chvíli sa odtiahol, pozeral mi do očí a rukou mi pohladil líce.
,,Katie? Ty máš cucflek?" Kurva. Vlasy som prehodila dopredu a ostala som nehybne stáť.
,,Nie." Ironicky som sa zasmiala aj keď moje klamanie je skôr na plač.
,,Ukáž krk." Krútila som hlavou, ale Dylan mi odhrnul vlasy.
Len som tam stála a pozerala na neho s kamenným výrazom v tvári.
,,Prosím odpovedz úprimne... Je to od Ryana?" Zhlboka som sa nadýchla a pozrela sa mu do očí, ale z mojich úst nevyšlo ani slovo.
,,Nemusíš nič hovoriť. Myslím, že poznám odpoveď." Rozhodil rukami a odišiel.
,,Kurva!" Zakričala som a pár ľudí sa na mňa otočilo. Trapas... Nádych, výdych.
Ukľudnila som sa a išla som do triedy. Dvere boli otvorené takže ešte neprišla učiteľka. Hneď ako som vošla do miestnosti sa môj pohľad stretol s Ryanovim ktorý na mňa pozeral pobaveným pohľadom. Sadla som si na miesto a otočila sa ku nemu.
,,Pekný krk." Obaja sme sa zasmiali.
,,Ani tvoj nie je zlý." Rukou som mu prešla po fialovomodrých 'fľakoch.' Cítila som ako sa celý napol. Predsa len s ním moja prítomnosť niečo robí.
,,Nechceš dnes ísť ku mne?"
,,Nie. Nechcem nič riskovať." Zasmiala som sa.
,,Hmm... Škoda." Pozrel na mňa zaujímavým výrazom v tvári. Myslím, že viem čo mu práve ide v hlave.
,,Nemysli na to!" Ruky dal do obranného gesta a na tvári sa mu zjavil jeho krásny úsmev.
Do triedy vošla učiteľka a naša konverzácia sa skončila. Stela vedľa mňa sa potichu zasmiala a mne až teraz došlo, že pravdepodobne počula všetko čo sme si hovorili. Ups...
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...