Moje meno je Katie. Mám 16 rokov a tento rok nastupujem na strednú. Žijem s mamou, nevlastným otcom a staršou 22 ročnou sestrou Hannah.
V krátkosti o mne: mám hnedé vlasy, orieškovo hnedé oči a strednú postavu. Jedna z vecí, ktorú by ste mali vedieť je, že neverím na lásku. Asi vás zaujíma dôvod, ale to je príbeh na inokedy.
Ku šťastiu mi stačí jedna vec... Alebo teda dve. Moja najlepšia kamarátka Stela a cigarety.
Môj príbeh začína sťahovaním do mesta. Teším sa, pretože je to bližšie ku Stele a mestskému životu, ale to som ešte nečakala koľko vecí sa v mojom živote v nasledujúcich rokoch zmení.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Práve sme zavítali do nášho nového domu. Môj nevlastný otec Harry zarába celkom slušné peniaze takže sme si mohli dovoliť niečo väčšie. Úprimne je to asi jediná vec kvôli ktorej som za neho vďačná.
S Harrym sa vôbec nebavím a mama sa mi kvôli práci a jej dokonalému priateľovi nevenuje, ale som s tým zmierená. Aj tak stále behám po vonku.
Dnes nespravím výnimku. Vybalila som si veci a ešte pred odchodom som zobrala jednu cigaretu mojej sestre. Narýchlo som sa rozlúčila s mamou a utekala von za Stelou, ktorá ma čakala pred domom.
,,Ahooj!" Objali sme sa.
,,Tvoj nevlastný otec je asi dosť zazobaný, keď si mohol dovoliť takú vilu." Zasmiala sa a ja s ňou. Vytiahla som cigaretu a zapálila ju. Stela spravila to isté.
,,To je pravda, peňazí má viac než mu je treba." Z vrecka som vytiahla 20€ ktorých som mu zobrala z peňaženky ešte pred sťahovaním.
,,Ty si mu ukradla peniaze?!" Vyvalila oči a začala sa smiať.
,,Neukradla. Požičala som si to... Bez vrátenia." Potiahla som z cigarety. Nikotín mi zaplavil telo príjemným pocitom kľudu a pokoja.
,,Ty si krava." Buchla do mňa lakťom a ja som jej to vrátila. Prešli sme sa do parku a sadli si na lavičku do tieňa.
,,Tak čo? Tešíš sa na strednú? Už zajtraa!"
,,Stela daj pokoj. Budú to len ďalšie 4 roky utrpenia." Mikla som plecom.
,,No taak neber všetko na ľahkú váhu. Budú to 4 roky zábavy a zážizkov! Uvidíš, bude to super."
...
Po pár minútach sedenia na lavičke a sťažovania sa na tento svet sme sa rozhodli, že sa prejdeme. Stela ma viedla jej obľúbenou cestou kam chodí na prechádzky, keď je sama. Teraz sem budeme môcť chodievať spolu.
Väčšinu cesty sme si len užívali ticho a pokoj dokým do mňa niekto zo zadu nevrazil a ja som nespadla na zem.
Obzrela som sa hore. Stál tam chalan v čiernej mikine s kapucňou na hlave. Do tváre mu skoro nebolo vidno.
,,Nevieš si dávať pozor?" Zhúkla som a on nechápavo pozeral.
,,Prepáč, nevidel som ťa." Podal mi ruku, ktorú som arogantne odignorovala a postavila sa sama.
,,Som Ryan." Aj keď mu veľkú časť tváre zakrývala kapucňa, bolo vidno ako sa usmial. Na jeho slová som neodpovedala.
,,Ja som Stela a dievča, ktoré si zhodil na zem je moja kamarátka Katie." Jasné že Stela musí využiť situáciu.
,,Teší ma." Ryan podal Stele ruku a ona ju prijala. Urazene som odišla. Možno to bolo divné, ale je mi to jedno. Ten idiot ma tam zrujnuje a potom sa chce kamarátiť...
Taak a mám tu pre vás nový príbeh! Dúfam, že vás prvá časť zaujala. :)
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...