1 7

18.9K 950 64
                                    

-COMENTARI RĂUTACIOASE ȘI PRIVIRI URÂTE -





ALEXIA








Simțeam o atingere fină pe față și o voce înceată ce îmi  spuneă să mă trezesc . Mormăiam diferite cuvinte începând să mă mișc ușor , nu îmi amintesc să fii  dormit niciodată atât de incomod . Nu cred că există vre-o diferență între canapeaua pe care am dormit și dormitul pe jos , la naiba , pentru câteva secunde am și uitat de situația în care mă aflu .

Mi-am deschis repede ochi întâlnind chipul lui Robert la o distanță de cațiva centimetri de al meu , m-am ridicat repede în fund privindu-l urât .

-          Ce crezi că faci ?

L-am întrebat cu o voce aspră încrântându-mi ușor mimica feței .  Clipea des având pe buze un mic rânjet .

-          Voiam doar să te trezesc ...

A început să vorbească trecând  cu mâna prin păr . Am expirat zgomotos uitându-mă urât la el .

-          Serios ? Aveai de gand să mă trezești sau să te urci peste mine ?  Ești un pervers oridinar ...

Vorbeam uitându-mă urât la el .  Idiotul ăsta depășește orice limită , mai avea puțin și se urca peste mine .Îmi spune cu tupeu că a vrut doar să mă trezească . Putea destul de bine să o facă fără să mă atingă !

-          Dacă aș fi vrut sa mă urc peste tine nu aș fii așteptat să te trezesc !

Râsul meu nervos a fost cel ce la oprit din a mai scoate pe gură acele prosti .

-          Nu era nevoie să îmi amintești  modul în care tu acționezi când vrei să fii cu o femeie , ești cu adevărat patetic ! 

Am spus ridicându-mă în picioare trecând pe lângă el . Tot corpul îmi era amorțit , iar orele de somn pe care le-am avut nu au fost necesare  .

-          Poți să crezi ce vrei , eu am vrut doar să te trezesc !

Am început să râd nervos oprindu-l din a vorbi .  Se uita urât la mine în timp ce se ridica în picioare apropindu-se de mine .

-          Concluziile mele  au rezultat din comportamentul tău ! Nu te judec pe nedrept , scumpul meu soț , adevarul e că tu ești un masochist ce se gândește doar la el  fără să îi pese de durerea pe care o provoacă în jurul lui .

Mergeam spre dulap alegând dupa cateva momente de gândire o rochie  neagră ce se mula  pe corp oferind  iluzia de o talie mai mică , luasem și o pereche de sandale albastre , iar apoi m-am întors dorindu-mi să merg spre baie .

-          Unde ai de gand sa mergi imbracată așa ?

Sa oprit in fața mea  având maxaliarul puternic încordat .

-          Nu e treaba ta , dar atâta timp cât sunt  departe de tine și de casa asta cu atât mai bine !

Vorbisem  cu un zâmbet mândru pe față. Mă privea  gânditor , însă nu spunea nimic .

-          Ceea ce ai tu de făcut mai poate aștepta , acum vei veni cu mine jos fiindcă parinți mei și bunicul ne așteptă să ne alăturăm lor la micul de jun !

A spus   după câteva minute de tăcere , rânjea mândru în timp ce se apropia de mine .

-          Puteți să luați micul de jun și fără mine , nu cred că absența mea va conta sau va fi observată ! Să ai poftă !

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum