4 9

11K 485 288
                                    

-  G R E S A L A   -


ALEXIA


La naiba ! De ce mi-a trebuit mie sa il sarut aseara pe Robert , puteam foarte bine sa ma opresc atunci cand el a facut-o si sa il fac „Idiot" , iar apoi sa plec si asa aveam motiv sa nu vorbesc cu el cel putin o saptamana .

Dar eu a trebuit sa fac accea gresala , iar acum constinta nu imi mai da pace . El cu siguranta va crede ceva mai mult , probabil ceva ce nici macar nu exista  .

Nu imi doream sa cobor , dar daca nu o faceam el cu siguranta va veni dupa mine . Expirasem resemnata luandu-mi o vesta imblanita indreptandu-ma spre usa . Am deschis-o incet facand pasi mici dorindu-mi sa nu ajung atat de repde jos .

Trageam de timp in cel mai ciudat mod . Ma opream o data la doi pasi facuti ca sa imi verfic telefonul , iar asta de parca nu era indejuns ii auzeam glasul de jos . Avea o discutie cu tatal lui unde accesta isi exprima frustraile despre ceva caz pierdut , nu am mai stat pe ganduri si am cobort scarile jos sperand ca el nu ma va observa .

Dar am esuat din primele secunde in care am terminat de cobort scarile . El isi intorase privirea spre mine incetand orice discutie cu tatal lui , imi zambise larg ridicandu-se in picioare .

- Buna dimineata !

Vorbise cu o voce calda venind grabit spre mine .

Imi inconjurase protectiv talia lipidu-si scurt buzele de ale mele , expirasem zgomotos in urma actiuni lui intorcandu-mi capul in partea stanga . Mi-am dus mainile peste ale lui indepartandu-le din jurul meu .

El ma privea atent intelegand faptul ca ma deranjase actiunea precedenta , a facut un pas in sapte .

- Buna dimineata ..

Am zis cu o voce rece privindu-l pe Aaron , iar apoi am trecut pe langa Robert mergand spre bucatarie . La masa erau Candice si Monica ce se bucurau de micul de jun in liniste , le-am salutat pe amandoua urandu-le pofta buna , iar apoi am intrat in bucatarie .

Expirasem usurata atunci cand ma vazusem singura , am inceput sa imi fac o cafea la care nu adaugasem zahar si nici lapte .

Inspiram adanc mirosul placut al cafelei lasandu-mi capul pe sapte . Ii auzeam pasi apasati cum se aporpiau de mine lucru ce ma facuse sa caut imediat ceva de facut .Am lasat cana la o parte incepand sa imi prepar micul de jun , am luat din frigider cateva fructe alaturi de un iaurt degresat vrand sa imi fac un smoothie .

Ajuns in bucatarie ma privea suspect .

- Ce este ineregula ?

A intrebat veinind spre mine privindu-ma atent . Il ignorasem in totalitate incepand sa bag fructele in blender .

- Alexia ...

Imi spunea numele in timp ce imi cuprinse talia cu putere , ma oprisem brusc luandu-i mainile din jurul meu .

- Ce sa intamplat aseara a fost o gresala , o teribilia gresala ce nu ar fi trebuit sa aiba loc ...

I-am zis pe un ton distant mergand in cealalta parte a bucatariei luandu-mi un pahar .

- Tu consideri o gresala sarutul de aseara ? Pentru mine nu a fost o gresala , Alexia , iar aseara te-am simtit pentru prima data pe tine intr-un sarut ....

Vorbea visator privindu-ma cu atentie . Mi-am dat ochi peste cap privindu-l serioasa .

- Ce anume nu intelegi ? A fost o gresala !

Rabufnisem mergand cu pasi mari spre el , clipea des avand mici cute pe frunte . Nu imi intelegea atitudina .

- A fost o gresala pentru tine nu pentru mine , iar oricat ai nega stim amandoi ca tu ai vrut ca „gresala" sa aiba loc ...

A zis facand un pas spre mine . Eu am facut unul in spate incepand sa dau negativ din cap , nu intelegea si nu imi accepta refuzul .

- De ce nu intelegi , nu imi este usor sa te vad langa mine si faptul ca tu vii si ma saruti , ma imbratisezi si faci toate acele gesturi gresite ...

Am inceput sa vorbesc cu o voce ridicata , insa m-am oprit continuand sa ii vorbesc mult mai incet .

- Ceea ce tu mi-ai facut nu dispare peste noapte , nu pot sa uit atat de usor precum ai vrea tu !

Ii vorbeam rece simtindu-ma tot mai aproape de momentul in care voi plange . Nu stiu de ce , insa o voi face in curand daca el nu se va opri .

- Alexia , nu poti ascunde la nesfarsit ceea ce simti stiu ca nu vrei sa accepti si negi , dar ....

Se oprise din vorbit atunci cand imi observase lacrimile cum imi curgeau pe obraji , era prea mult si tot ceea ce facea el prin datul explicatiior si pusul intrebarilor ma obosea . Tot ceea ce facea el pe mine ma extenua , ma simteam obosita psihic , iar acest moment e cu siguarnta unul de descarcare .

Ma luase in brate strangandu-ma cu putre .

- Imi pare rau...

Soptise aproape de urechea mea imbratisarea lui devnind una tot mai confortabila , plangeam in continuare desi incercam sa ma opresc , fiindca daca nu aveam nevoie de ceva era cu siguranta mila lui Robert . Imi e deajuns tot ce vine de la el .

- Nu voi mai face nimic care sa te deranjeze , voi inceta sa te sarut , imbratisez si orice lucru ce te face sa te simti incomod ...

Mi-a zis cu o voce inceata luandu-si mainile din jurul meu in urmatoarele secunde .

- O voi face , insa te rog nu mai plange !

A zis trecand cu mana la ochi facand cativa pasi in spate . Eu mi-am sters lacrimile privindu-l atenta .

- Eu acum va trebui sa merg la muca , dar daca ai nevoie de ceva sa nu eziti sa ma suni !

Vocea ii se ingrosase brusc , a plecat fara sa mai zica nimic , iar eu am luat o gura mare de aer . De ce simteam aceasta greutate in continunare pe piept daca situtia dintre mine si el se clarificase ? Nu ar trebui sa ma simt mai usurata ? Nu mai inteleg nimic .

Imi mai stersem o data ochi incepand sa imi fac smoothi-ul fiind total absorbita de ganduri . O data ce fructele se terminasre de blendat mi-am turant un pahar plin si am iesit din bucatarie mergand spre scari .

Azi era una din acele zile in care voi sta inchisa , pana la urma singuratatea era o necesitate in acest moment .






*******

Cum va imaginați finalul acestei povesti ? A-ti mai vrea sa continui sa scriu fiindca am început o noua carte si este ignorata in totalitate :(

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum