- " LOCUL MEU E LANGA TINE " -
ALEXIA
Aruncasem o ultima privire la tinuta pe care am ales-o in aproximativ jumatate de ora , niciodata nu imi ia atat de mult sa imi aleg hainle pentru a lua cina .
O fusta din piele ce nu venea lipita pe corp pe un maro deschis cu o palma si cativa centimentri deasupra genunchilor , o bluza cu maneca de trei sferturi pe aceasi culoare , insa dintr-un material ce parea tricotat si o perche de botine închise ce aveau ca imprmeu pilea de leopard .
O pereche de cercei simpli si un lant pana la jumtatea abdomenului cu un pandantiv tribal imi completa tinuta . Am trecut cu mana prin par aranjandu-l inainte de a iesi din camera . Aproape ca facusem un infart atunci cand am deschis usa si Robert se afla in fata mea .
- Sa nu imi spui ca te-am speriat ? Voi ajunge sa cred speculatiile din presa legate de chipul meu alungit si patrat .
Imi vorbise cu o voce melodioasa zambindu-mi dupa fiecare cuvant spus ca la final sa isi ridice privirea spre ochi mei simtind cum ma dezbraca din priviri .
- Nu , dar nu ma asteptam sa te intalnesc aici !
Am zis eu zambindu-i usor . Inchideam usa incet in spatele meu continuand sa il privesc . Nu eram emotionata si nici sperita de prezenta lui , pur si simplu nu m-am asteptat sa il gasesc in fata usi .
- Daca nu aici , atunci unde ? Locul meu este langa tine ...
Bine , foarte bine Robert . Mi-am spus in gand privindu-l fara sa clipesc . A lovit acolo unde a vrut , insa gresala lui o reprezinta tinta .
Nu voi cadea in toata aceasta mascarada cu a doua sansa , faptul ca el isi doreste sa devina o persona mai buna nu ma deranjeaza de loc , insa sunt curiosa cat va tine minunea .
Din partea mea poate sa stea si in cap fiindca nu va ajunge acolo unde isi propune cu mine , nu va dura mult iar el va calca stramb iar eu voi fi libera in curand .
Divortul se apropie cu pasi mici , dar mai sigur ca niciodata .
- Vom vedea ...
Am spus trecand pe langa el si mergand spre scari cu pasi mari . El era in spatele meu , iar pentru cateva momente imi fortasem mersul induindu-mi usor mijlocul intorcandu-mi privirea spre el ,
- Pacat ca privirea iti cam aluneca !
Vorbisem cu un ranjet mare pe buze atunci cand l-am surprins cu ochi pe fundul meu . Si-a muscat buza si a murmurat o injuratura . Am continuat sa cobor scarile ducandu-ma cu un zambet superior in living .
Ma oprisem brusc atunci cand intalnisem toate acele perechi de ochi asupra mea . Parinti lui Robert alaturi de John si Monica plus inca vre-o 10 persoane . Zambetul mi se stergea usor de pe chip o data ce devenisem un tablou in vizorul criticilor , obervasem zambetul plin de satisfactie al lui Candice si al Monicai inca din primele secunde .
-Ti-am zis ca locul meu e langa tine !
Vocea groasa a lui Robert se facuse auzita dupa ce mana lui se asezase in jurul taliei mele aducandu-ma langa el . Am clipit des intorcandu-mi privirea spre el , zambetul de pe chipul sau era unul mandru ce devenea tot mai vizibil o data ce palma sa se asezase peste abdomenul meu .
- Buna seara !
A salutat el luandu-si mana din jurul meu , lucru ce pentru catev secunde ma facuse sa expir usurata , insa atunci cand mana lui a cuprins-o pe a mea si degetele lui sau contopit cu ale mele am revenit la starea initiala .
Fiecare persoana in parte ii inapoiase salutul , iar timp de cateva minute el ma prezentat ca „Sotia mea , Alexia" la fiecare persona in parte . Nu puteam face nimic , iar el a profitat de acest lucru .
Dupa nici mai putin sau mai mult de cinci minute am ocupat loc langa familia Bonthe, cei doi soti erau casatoriti de la 20 de ani , iar peste o luna vor sarbatori 30 de ani de casatorie alaturi de cei doi copii ai lor .
Toti pareau dintr-un alt univers , iar eu nu ma simteam incadrata in standarde , adica fiecare femeie ba avea o rochie dreapta cu taieturi bine finisate fie un costum negru , roz pudrat sau galben . Era intrunirea vrajitoarelor .
Kate , asa se numea sotia domnului Bonthe imi zambea fatarnic analizandu-ma in detaliu . Se stramba usor atunci cand gasea o mica imprefectiuna si zambea superior in momentele in care ochii ii alunecau in jos pe picioarele mele.
Ok, stiu ca nu am mai fost de mult la sala , insa nu a trecut aatat de mult timp incat o baba de 50 si ceva de ani sa inceapa sa ma analizeze precum un exponat .
Fiercare privire primita era una rece , rea si mandra . Daca asta insemna vrasta a doua prefer sa nu ajung la ea , de unde atata rautate pe chipul doamnelor ce cheltuiesc mii si mii de dolari in saloanele de estetica si infumusetare .
Exceptia o facea Izabella Martinez , mama lui Liam iar in momentul in care am vazut-o am vrut sa ma asez langa ea si sotul ei dar Robert ma tras spre scorpia de langa mine .
- Iti ador fusta , scumpa mea ! Te prinde de minune !
Imi vorbise Izabella pe un ton dulce zambindu-mi clad , simteam cum respiratia mi se calmase usor . Nu era de loc usor sa stau intre atatea „prietene" .
- Aaron , dragule voi barbati ati putea sa va retrageti la un pahar sau un trabuc , iar noi sa ne punem la punct cu ultimile barfe !
Nu ! Nu ! Nu ! De ce naiba , si-a deschis Candice gura ? Ma simteam oricum incomoda fiind centrul antetiei , insa acum voi deveni hrana hienelor !
Mi-am impreunat degetele cu ale lui Robert strangandu-le usor , privirea lui cazuse pe mine zambindu-mi amuzant .
- Nu ma lasa aici singura ...
Am soptit eu apropindu-mi chipul de al lui ducandu-mi cealalta mana peste genunchiul sau . Acesta zambise aratandu-mi dantura alba , imi facuse scurt cu ochiul iar apoi isi asezase o mana pe obrazul meu .
- Sunt sigur ca vei supravietui !
A zis dandu-mi un sarut pe obraz , iar apoi isi luase mana din a mea . L-am strans de picior privindu-l urat .
- Nu pleca !
I-am zis zambind fals privind in jurul meu . Mica scene ce se petrecea intre noi doi tocmai devenise o telenovela de vizionat pentru ei .
- Trebuie !
Mi-a spus lipindu-si buzele de ale mele miscandu-le pentru cateva secunde , expiram nervoasa lundu-mi mana de pe picioarul sau .
- Te urasc din tot sufletul meu ...
Soptisem in momentul in care buzele lui s-au despartit de ale mele .
- Si eu te iubesc , scumpo !
Se ridicase in picioare plecand alaturi de tatal sau si ceilalti barbati in birou . Inspirasem adanc mutandu-mi privirea in fata .
Pana aici mi-a fost .
Astept pareri !
-D
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...