- A LUI DIN OBLIGATIE -ALEXIA
Buzele mele sangerau de la atatea muscaturi pe care mi le aplicam de una singura . Privirea imi era lasata in jos incercand sa evit cat mai mult posibil contactul vizual cu el , imi era indeajuns sa aud tipitele si reporusurile pe care mi le aducea de o ora .
Nu aveam curajul necesar sa il privesc , frica si vinovatia au pus stapanire pe mine . Avea tot dreptul sa imi aduca acele reprosuri , dar adevarul este ca de cateva minute ma sperie comportamentul lui .
Nu stiu de ce este in stare si nici nu imi doresc sa aflu .
- Tu ma auzi macar ? Ai coborat atat de mult in ochi mei incat in aceste momente in care te privesc simt doar scarba si ...
Oftasem silentios inghitind in sec . Nu aveam ce sa ii spun , iar daca as incepe sa ma cert cu el ar fi ca si cum ar incepe al III-lea Razboi Mondial .
Ma ridicasem incet in picioare avand privirea in continuare lasata in jos . Asezasem inapoi pe canapea pernele si patura , iar apoi am ridicat masa ce era rasturnata invers .
- Lasa dracu ce faci si asculta-ma pe mine ! Realizezi ce ai facut , iti dai sema cat de tare ai dat-o in bara in aceasta seara ? Cum ai putut sa faci asa ceva , tu chiar nu ...
Incepuse el sa vorebeasca , iar eu ma ridicasem in picioare aranjandu-mi hainele ce le purtam .
- Vorbeste naibii , Alexia ! Imi pierd si mai mult rabadarea pe care ma straduiesc sa o pastrez , nici nu ai idee cate imi trec acum prin cap .
Imi ridicasem incet privirea trecand cu limba peste buze . Camasa ii era desfacuta la primi nasturi in timp ce manecile ii erau suflecate , parul ii era ciufulit si in mana avea un pahar gol .
- Robert ... eu ....eu ...
Nici macar nu stiu ce sa ii spun , dar sa imi mai gasesc si scuze .
- Pana acum numele meu pronuntat de tine imi oferea in intreg corpul o gramada de furnicaturi si senzati inexplicabile , insa acum efectul e diferit . Nu mai vreau sa imi mai aud numele spus de tine .
Continua sa vorbeasca , dar de la un moment incepusem sa ii ignor vorbele rezumandu-ma doar sa il privesc. Ochii ii straluceau si maxilarul il avea incordat .
Toate aceste certuri si neintelegeri sunt cauzate de casatoria care a avut loc in urma cu cateva zile . El a stiut ca nu il iubesc si ca nu simt nimic pentru el , dar s-a incaptanat sa obtina ce voia si tot o data ceva ce nu ii va apartine niciodata .
Inima mea desi nu are un stapan in acest moment sunt sigura ca Robert nu va fi , iar acum sunt mai sigura de acest lucru de cat am fost inainte . Nu pot sa simt ceva pentru un om ce actioneaza precum o face el , imi e frica sa nu imi faca ceva rau .
- Ce ti-a promis idiotul ala de a reusit in doar cateva zile sa obtina de la tine ceva ce eu nu reusesc de 6 ani ? Ala e un mort de foame ce ti-a sucit mintile ...
Mi-am ridicat mana spre frunte incepand sa o masesz si sa fiu atenta la ce spunea Robert .
- El nu e un mort de foame si nici un idiot , e fostul meu logodnic de care m-am despartit in urma cu 6 luni ...
Vorbisem incet si privindu-l fara reactie . Nu stiu cat de bine am procedat atunci cand i-am zis cine este Stefano si ce rol a avut in viata mea , dar am facut-o fiindca imi doresc sa pun punct cat mai repede acestei situati incomode in care ma aflu .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...