- LIBERTATE -ALEXIA
- Iar legat de modul in care m-ai facut sa par in fata lui Maurice a facut sa imi mai demostreazi pentru a nustiu cata oara cat poti fii de prost si de .....
Continuam cu jignirile la adresa lui Robert , iar accesta dadea din cap in sens afiramtiv semn ca ma ignora total . Muzica era data la maxim si eu incercam sa o acopar cu diferite jigniri adresate lui Robert .
Oprise muzica brusc fixandu-ma cu privire ain oglinda .
- ... un nemernic plin de sine !
Iesise din gura mea dupa primele secunde in care muzica a fost oprita .
- Ai terminat ?
Intrebase semnalizand stanga fiind tot mai aproape de casa parintilor lui . I-am aruncat cateva priviri urate , iar apoi am trecut cu mana prin par aranjandu-l .
El a oprit masina si eu am coborat dupa cateva secunde , dar nu inainte de a-mi recupera geanta .
Mi-am luat telefonul din ea privind fugitiv ceasul observand ca era trecut de ora 22 , probabil Selena nu doarme inca , dar ar fii mai bine sa o sun . Nu as vrea sa derenjaz , iar daca nu imi voi putea petrece seara la ea voi merge la un hotel .
Robert a inchis masina privindu-ma cu atentie . Mi-am dat ochii peste cap pornind spre iesirea din curte , Saul se afla langa un alt barbat cu care parea sa aiba o discutie amuzanta . Sunt sigura ca accesta nu se va supara daca ii voi cere sa ma duca pana la Selena .
- Unde ai de gand sa mergi ?
Vocea aprinsa a lui Robert se auzise , iar un ecou isi facuse loc in mintea mea .
- Cat mai departe de tine !
I-am raspuns continuand sa merg spre Saul care imi observase prezenta . I-am zambit larg .
- Termina cu prostiile si vin-o in casa !
Bla , bla , bla ,bla ohh si bla . Asta e tot ce aud in acest moment din partea lui Robert . Foloseste o limba invechita si greu de inteles , probabil doar cei ce au probleme asemnatoare cu ale lui inteleg ce scoate pe gura bruta aia .
- Buna ...
Il saultasem pe Saul zambind usor . El imi zambise inapoi facand un pas spre mine .
- Buna seara , doamna !
Ma salutase precum un gentleman privindu-ma cu atentie .
- Imi cer scuze daca am intrerupt ceva important , dar voiam sa stiu daca ai putea sa ma duci pana la ....
Naiba ! Nu am putut nici sa imi termina fraza fiindaca animalul si-a facut prezenta .
- Ai surzit ? Vin-o naibi in casa !
Si-a asezat mana in jurul meu tragandu-ma spre el cu putere . Puteam sa ii simt starea de nervozitate , dar ca de obicei nu dau nici doi bani pe ce simte el .Din partea mea sa ii aterizeze o cometa in cap , asa ar face si el ceva productiv . Omenirea ar scapa de un prost in plus .
- Nu intrazni sa ma atingi , animalule ! Tu chiar nu realizezi ca nu te suport si ca nu suport sa ma atingi ? Imi e scarba de tine ...
Tonul voci mele era unul raspicat si inalt . Daca de buna voi nu a inteles pana acum ca nu vreau nimic cu el si orcat de mult ar incerca intre noi doi nu va fii nimic altceva decat ura , indiferenta si o incompatibilitatate mai mare decat Zidul Chinezesc . Ii spun „Nu '' acum si o voi face si 10 vieti de acum incolo .
- Incepi sa ma iriti cu acest comportament , iar amandoi stim foarte bine ce sa intamplat ultima data cand ai avut un asemenea comportament fata de mine . Iar acum daca nu vrei ca finalul sa fie la fel vin-o naibi de voie buna in casa , fiindca daca te voi duce eu te asigur ca vei ajunge sa cunosti o alta fata a mea .
Mi-a vorbit printre dinti eliberandu-mi mijlocul usor . Am facut un pas in spate simtind nevoia nebuna da al plesni .
- Ma amenti din nou , lasule ? Nu te poti numi barbat dupa tot ce mi-ai facut , iar eu in aceea casa nu voi mai pasi niciodata atat timp cat tu traiesti in ea . Nu doar ca imi e scarba de tine , am ajuns sa te urasc din tot sufletul meu . Divortul sau te voi denunta la politie , tu alegi!
Am spus clar simtind cum el ma ardea din priviri . Imi aruncase o privire urata si apoi a facut un pas in fata spre mine putund sa citesc pe buzele lui „O sa iti para rau ..." .
- Domnule ...
Intervenise Saul facand un pas in fata privindu-ma cu incrdere .
- Tu ce dracu te bagi , imbecilule ? Te-a intrebat cineva daca ai pregatit masina , asta e o treaba intre mine si femeia mea , tu nu ai treaba de facut sau iti doresti sa spui „pa'' si acestui loc de munca ?
A zis Robert puternic , iar barbatul ce se afla langa Saul la cuprins de brat si la tras dupa el . A plecat si singura mea speranta . Robert venea spre mine privindu-ma cu duritate avand maxilarul fortat . Pentru cateva secunde am inghitit in sec auzindu-mi bataile inimi .
- Tie chiar iti place sa te dai in spectacol ? Crezi ca vei reusi sa obti ceva dupa mica sceneta pe care ai pus-o pe scena , un imbecil precum Saul crezi ca va reusi sa te scape din mana mea ? Ai ajuns la limita , Alexia , iar de acum in colo lucrurile se vor face dupa cum zic eu ....
De parca pana acum lucrurile nu s-au intamplat dupa voia lui , comentasem eu in gandul meu privindu-l cu o tenta mica de superioritate .
Dupa cateva minute in care el a continuat sa vorbeasca si sa ma ameninte , iar eu nu faceam nimic altceva decat sa il ignor si sa ma gandesc la un hotel in care imi voi petrece urmatoarele zile . In privinta Selenei m-am razgandit , nu as vrea sa o deranjez plus ca ultima data cand am vorbit am inteles de la ea ca atat ea cat si Ryan isi doresc un copil , insa momentan sunt in stadiul de practica .
- Tu ma asculti macar ?
A intrebat Robert ridicand tonul voci . Am trecut cu limba peste buze uitandu-ma plictisita la el .
- Nu !
I-am raspuns lejer folosind un ton linistit . M-am intors pe varfuri si am inceput sa merg spre iesirea din curte cu pasi mici . Rochia aleasa in urma cu cateva ore nu mai era una deloc confortabila in acest moment .
- Unde ai de gand sa mergi ? Nu ma mai ignora , femeie !
Nu avea rost sa imi bat capul cu prostiile ce le scoate pe gura , e obositor si stresant .
Imi luasem telefonul din geanta si am chemat un taxi . Robert era pe urmele mele continand sa vorbeasca si sa imi reporseze o gramada de lucruri . Expirasem zgomotos oprindu-ma din mers .
- Inceteaza sa te mai comporti cu mine ca si cum ti-as apartine de parca as fii un obiect pe care tu il folosesti cand vrei . Esti lipsit de valoare in viata mea , iar in acest moment cel mai mult imi doresc sa scap naibii de tine o data pentru todeauna . Nu te suport si nu te iubesc , dar tu intelegi fix inversul din tot ce spun eu . Ai probleme grave , iar eu nu am de gand sa imi pierd timpul cu tine .
I-am zis eu pe un ton raspicat . Ma privea atent , dar nu spunea nimic . Mi-am dat ochii peste cap incepand sa merg spre poarta din fier ce avea un model vintage . Am iesit afara din curte si am mai aruncat o ultima privire in spate vazandu-l pe Robert cum statea nemiscat privindu-ma .
Pentru prima data dupa aproape doua luni am simtit ca sunt libera din nou . Nu mai exista niciun Robert ce sa imi de-a batai de cap . Mai bine de atat nici ca se putea .
Taxi-ul a oprit la cativa metri de mine . Am mers fercita spre el si i-am spus soferului sa ma duca la cel mai apropiat hotel .
Am asteptat atat de mult acest moment incat nici nu stiu cum sa ma exteriorizez . Libertate , asta e tot ce imi doream .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...