- ADMIRATORUL ALEXIEI -
ALEXIA
ALEXIA
Eram usor buimaca fiindca m-am trezit acum cateva minute , imi deschideam lenesa ochii vazandu-l pe Robert intors pe burta . Sforaia usor avand buzele deschise putin .
M-am ridicat in fund privind camera vopsita intr-un mov deschis , il sarutasem scurt pe ceafa iar apoi m-am dat jos din pat luand pe mine adormita perechea de pantaloni aruncati pe jos alaturi de tricoul lui ce era la marginea patului .
Evenimentele petrecute intre noi din ultimile zile par mai degraba sinonime pentru fantezie , vis si nicidecum realitate . Nu regret deloc ce s-a intamaplat , fiecare moment petrecut intre mine si el din momentul in care i-am acordat acceasta sansa mi-a schimbat viata la 180 de grade .
Este frumos si placut , dar gandul ca ar putea sa intervina ceva ce sa strice toate acceste momente ma sperie si nu imi doresc ca ceea ce a inceput atat de devreme sa se termine prea repede .
Expiram zgomotos inlaturand acest gand cat de departe posibil , am iesit din camera inchizand usa in urma mea silentios . Mergeam cu pasi mici spre bucatarie cascand vizibil obosita . Ieri , desi am ajuns destul de repede acasa lucrurile s-au complicat pe parcurs lucru ce a facut ca aseara sa ne culcam cu mult dupa miezul nopti .
O data ajunsa in bucatarie primul lucru pe care l-am facut a fost sa fac cafea , desi nu sunt fana a bautari maronie acum simteam nevoia mai mult ca niciodata si sunt sigura ca si Robert la randul lui .
Urma sa se trezeasca in curand fiindca azi din cate am inteles de la el are o sedinta la locul de munca si nu putea lipsi .
In timp ce cafeaua sa facea am inceput sa fac micul de jun , omleta alturi de bacon si cateva bucati de rosi alaturi de un croissant pe care am uns putin gem .
- Buna dimineata
Vocea lui groasa si usor ragusita mi-a creat un gol in stomoc . Si-a facut aparitia la bustul gol intr-o pereche de boxeri ce nu erau ridicati in totalitate . Tuseam usor trecand cu furculita prin omleta ce era aproape gata .
- Neata ...
L-am salutat lundu-mi privirea de pe el , chicotise usor venind langa mine inconjurandu-mi talia cu mainile puternic . Incepuse o serie de saruturi mici pe gatul meu in timp ce mainile lui se miscau usor pe mijlocul meu , expiram si inspiram usor trecand cu limba peste buze lasandu-mi capul pe pieptul lui .
Dupa cateva secunde am oprit aragazul incepand sa pun omleta in cele doua farfuri pregatite pe blatul din lemn .
- Robert !
Expiram uimita atunci cand degetele lui au intrat sub pantaloni mei . Obraji mi-au luat foc instant , mi-am dus ambele maini spre mana lui ce acum imi mangaia usor partea inferioara a bazinului apropindu-se periculos de mizeul meu .
Mi-am deschis buzele larg atunci cand cu ajutorul bratului drept mi-a lipit fundul de zona sa intima , nu m-am obijnuit inca cu aceste gesturi ale lui de care pana la urma nu pot sa ma plang , insa acceasta spontanitate a lui de multe ori ma sperie .
- Nu ar trebui sa te pregatesti pentru ....
Glasul mi-a disparut de indata ce picioarele mi-au fost despartite de mana lui ,iar degetele lui creau o presiune asupra mizului meu fierbinte .
- Exista un timp pentru toate , iar acum e momentul in care obligatiile de sot indragostit ma fac sa am grija de sotia mea !
A spus soptindu-mi in ureche ca mai apoi sa ma intoarca cu fata spre el , ma privise lung ca mai apoi sa isi scoata mana din pantaloni mei . M-a ridicat in brate lipind-si buzele de ale mele fara sa ma anunte .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...