- F R U M U S E T E A N E P R E V A Z U T U L U I PART.1 -
ALEXIA
Cand a devenit viata mea atat de plictisitoare , monotona .... Ah , simt ca innebunesc in aceasta casa . Toata ziua am aceasi rutina , nimic nou si nimic schimbat . Aceleasi discuti cu Candice , atacurile insipida si certurile cu Monica nu mai aveau niciun farmec .
Discutiile cu Aaron si John erau bine venite , insa si acelea au ajuns sa ma plictiseasca . Nu zic ca Aaron sau John ar avea vre'o vina , insa rutina mea e in mare partea aceasi de cand am venit in aceasta casa.
De intrunirea vrajitoarelor ce are loc in timpul saptamani o data si in weekend tot o data nu am de gand sa pomenesc , viata mea este una extrem de plictisitoare . Am vorbit cu Selena in jur de o ora la telefon fiindca ea avea deja planuri pentru aceasta seara alaturi de logodnicul ei , ma simteam tot mai lipsitia de vlaga si lucrul cel mai nasol era ca nu puteam face ceva ca sa schimb situatia .
Pana si certurile cu Robert sunt plictisiotoare , iar de cand ii intrase in cap ideea cu „ a doua sansa" nici nu ma mai streseaza atat de mult . Nu zic ca imi place sa ma streseze , insa in acest moment ma simt fara viata .
Inspiram si expiram agitata plimbandu-ma prin fata oglinzi , stiu ca azi i-am zis lui Robert ca aveam planuri pentru diseara , insa in acest moment sunt dispusa sa fac scarifici pentru a schimba aceasta montoie in orice altceva .
Imi luasem in picioare o pereche de ghete maro ce se potriveau cu pereche de jenas negri ce o purtam , am mers spre pat luand pe mine jacheta din piele , iar pe umar imi asezasem geanta cu inserti stralucitoare .
Am privit pentru o ultima data ora , iar apoi imi bagasem telefonul in geanta fiind gata . Coboream scarile linisita traversand linvingul incet in timp ce fredonam o melodie de la Ed Sheeran , tusitul fortat al lui Candice alturi de salutul enervat al Monicai ma oprise din mers .
- Unde ai de gand sa mergi ?
Intrebase curioasa Candice pe un ton autoritar .
- Acest lucru nu va priveste pe dumneavostra !
I-am raspuns zambindu-i fals . Ea imi inapoiase zambetul ridicandu-se in picioare .
- Nu intreb pentru mine , o fac pentru fiul meu !
Mi-am dat ochi peste cap asezandu-mi mainile sub sani .
- Voi iesi in oras cu fiul dumneavoastra , multimita ?
Ii vorbeam pe un ton rece simtind cum rabadarea mea se epuiza . Monica isi arcuise sprancenele facandu-i un mic semn lui Candice .
- Ah , ma bucur pentru voi ! Nu crezi ca ar putea sa vi se alature si Monica ? Sarucuta , de cand a venit in NY nu a prea iesit in oras ...
Am cumva fata de idioata ? De unde atat de multa bunatate in mine , femeia asta a uitat cu cine vorbeste . In niciun caz nu voi accepeta ca Monica sa vina cu mine , nici eu nu stiu sigur daca Robert va mai vrea sa mergem dupa ce l-am refuzat .
- Nu !
I-am raspuns clar intorcandu-mi privirea sprea usa care se deschise . Robert intrase in casa avand o fata ingrijorata , am pornit spre el cu pasi mari oprindu-ma la cativa centimetri de el .
- Robert !
I-am spus numele privindu-l atenta . El isi asezase cu grija paltonul pe umeras , iar servieta o lasase pe noptiera .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...