- U N I N E L S I O R A P U N Z E L -ALEXIA
Rochia alba pana la genunchi si stramta pe corp imi scotea in evidenta fiecare curba a corpului . Am simtit o mica adiere de vant rece pe spate , lucru ce ma facut sa imi inchid ochi . Luasem de pe masa maronie setul de bijuteri albastru . Am ales sa i-au doar perechea de cercei renuntand la lant si bratara , mi-am prins cercei avand grija sa nu stric cocul la care mama a stat mai bine de o ora sa il faca .
Machiajul era intact , iar urma lacrimilor varsate in urma cu cateva minute nici nu exista .
- Zambeste !
A vorbit ea stand pe pat analizand cu atentie cutiile cu bijuteri . Mai umilita decat ma simt in acest moment nu am fost niciodata , nu mai aveam chef nici sa respir . O faceam doar pentru a trai , insa si viata mea in sine e degeaba .
- Tie chiar nu iti pasa de mine ?
Am intrebat intorcandu-ma cu fata la ea . Sa ridicat in picioare privindu-ma cu un zambet ironic , a trecut cu mana prin buclele aranjate pana la cel mai mic detaliu .
- Esti frumoasa !
A zis pe un ton rece venind spre mine , se oprise la o distanta de cativa centimetri de mine ridicadu-si mana . Mi-a asezat o suvita dupa ureche , iar apoi a inceput sa ma analizeze stramband din nas in unele momente . Am pufnit nervoasa facand un pas in spate .
- Mama , tie nu iti pasa de mine ? Relizezi ca ma supui sa fac cea mai mare gresala a vieti mele , ai vre-un gram de constiinta ? Opreste ce se intampla , eu nu voi suporta ...
Vorbeam cu lacrimi in ochi sughitand in unele momente . Ii cer indurare , dar privirea ei nu era pe mine . Prefera sa anlizeze camera in loc sa isi asculte fiica .
- Normal ca imi pasa de tine , Alexia ! Te vei casatori cu un barbat ce te iubeste si si-ar da viata pentru tine , el te respecta si iti doreste doar binele . Daca nu mi-ar pasa de tine probabil te-ai casatori cu un mos pervers ce isi va trai ultimi ani ai vieti profitand de tine , Robert e diferit !
Am suspinat adanc privind-o confuza . Incepusem sa rad zgomotos dupa cateva minute privind-o dand negativ din cap .
- Esti o cinica ! Nu poti fi numita mama dupa lucrurile pe care mi le faci ....
Vorbeam incepand sa ma plimb prin camera . Mi-am asezat mainile in sold ridicandu-mi capul in sus .
- Nu exista termen de comparatie dintre tine si un animal , pana si ele isi iubesc copii mai mult decat o faci tu ...
Am spus privind-o pentru cateva secunde, iar apoi am mers spre usa deschizand-o . Ma indreptam cu pasi mari spre scari incepand sa le cobor . Mi-am asezat privirea pe el , ma astepta la capatul scarilor cu un buchet urias de trandafiri rosii in mana , avea un zambet mandru pe buze , iar ochi ii straluceau la vederea mea .
M-am oprit pentru cateva secunde privindu-i si pe ceilalti , iar apoi am inceput sa cobor din nou scarile . Ajunsa in fata lui m-am oprit privindu-l .
- Esti divina ...
Soptea dandu-mi buchetul de trandafiri in maini . Am expirat zgomotos dandu-mi ochi peste cap , am strans buchetul cu putere incepand sa fac pasi mici in fata . Eram analizata cu atentie simtindu-ma precum un animal ce este tinut la gradina zoo .
M-am oprit in fata canapelei mimand un mic zambet .
- Ma bucur sa te revad , Alexia !
Vorbise tatal lui Robert ridicandu-se in picioare venind spre mine , si-a asezat mana pe bratul meu dandu-mi un sarut pe obraz .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...