- A D E V A R U R I N O I -
ROBERT
Azi era cu siguranta cea mai lejera zi pe care o avusem in ultimi ani . Ma trezisem la noua si ceva dimineata simtindu-ma mai odihnit ca niciodata , insa precum era si normal , am inceput sa ma plictisesc asa ca mi-am facut de unu singur de lucru .
Am dat o fuga pana la companie lundu-mi cateva dosare cu cazuri ce vor urma in anul ce vine , vroiam doar sa le citesc si sa ma informez indeajuns pentru ce va urma .
Desi nu era nevoie ca tata sa se prezinte acceasta a fost matinal ca de obicei si a plecat la firma tinand totul sub control , iar bunicul isi luase una dintre acele pauze ce au loc de trei ori pe an plecand in Spania .
Eram tot mai aproape de casa , iar cand intrasem in curte am vazut masina instructorului de yoga al mamei . Tipul asta avea de gand sa isi petreaca sarbatorile cu noi ? Nu aveam nimic cu el , dar ce om se prezinta la munca la inceputul lui Decembrie .
Cu siguranta mama alaturi de prietenele ei l-au chemat pe tip inventind naiba stie ce motive legate de masa de sarbatori , oprisem masina luandu-mi cu grija dosarele mergand cu pasi mari spre scari . Le urcam repede intrand in casa .
Muzica se auzea in surdina , iar prietenele mamei se plimbau prin casa in colanti mult prea starnsi si straulcitori avand fiecare cate un covoras in mana . Aveau de gand sa isi faca exercitiile in living , iar eu nu imi propuneam sa imi parasesc camera mult prea repede .
Le salutasem politicos urcand scarile grabit . O data intrat in camera mi-am asezat dosarele pe masa schimbandu-ma in ceva mai lejar , am renuntat la camasa neagra luand pe mine un tricou peste care am luat un cardigan tricotat pe un albastru deschis . Nu imi mai schimbasem blugi preferand sa incep citirea dosarelor .
Dupa o jumatate de ora am renuntat lasandu-le o parte planificandu-mi sa le citesc mai tarziu , muzica nu se mai auzea de loc , iar in acel moment m-am ridicat de pe canapea si am mers spre usa iesind afara din camera .
Aruncasem o privire in living vrand sa vad daca mai era cineva , insa nu mai era nimeni . Coboream scarile incet , iar o data ajuns la parter am pornit cu pasi mici spre bucatarie .
La cativa metri distanta se auzeau mici chicote , lucru ce me intrigase pentru cateva momente , iar apoi ma facuse curios . Mergeam cu pasi mici spre bucatarie si micile chicote se transformau in gemete infudate .
Am facut un pas in bucatarie mutandu-mi privirea in partea stanga , mama era asezata pe masa avand tricoul dat jos si instructorul ala era peste ea . Eram socat , iar pentru cateva secunde ii priviam impietrit .
- Ce dracu se petrece aici ?
Vorbisem cu o voce tare mergand spre ei , l-am luat de tricou pe tip izbindu-l cu putere de usa . Mama incepuse sa tipe dandu-se jos de pe masa imbracandu-se repede .
- Robert ...dragule ...
Vorbea agitat asezandu-si mainile pe mine . Le-am dat repede la o parte privindu-l cu ura pe tipul ce ma privea speriat , i-am dat un pumn in fata si pe urma am inceput sa il injur .Eram furios , al dracu de furios .
Nu mi-as fi imaginat vre-o data ca mama va fi in stare de asa ceva . Nu are pic de rusine ? Daca nu eram eu cel ce ii vedea , nici nu vreu sa ma gandesc cum ar fi reactionat tata daca si-ar fi vazut sotia cu un alt barbat deasupra .
Eu cu siguranta i-as sparge capul si as avea grija sa nu se mai reproduca niciodata .
- Ce e in capul tau , mama ?
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...