1

30.7K 1.3K 64
                                    







- INTALNIRE CU SCANTEI -

PREZENT


ALEXIA








Ma uitam plictisita la emisiunea ce se derula la televizor . Eram acasa de trei zile acasa si deja imi este dor de Italia . Imi plescaiam buzele privind  ganditoare imaginea colorata , am luat brusc telefonul de pe masa scriindu-i un mesaj Selenei prin care o anuntam ca ii accept invitatia la cafea . Chiar aveam nevoie de o cafea tare pe vreamea asta , desi era doar inceputul lui septembrie . Toamna isi spunea cuvantul .

M-am ridicat in picioare urcand scarile grabita in camera mea . Ma imbracasem   cu o jacheta din piele  si o pereche de jeans negri, mulati ce erau rupti la genunchi . Parul l-am desprins avand niste bucle naturale si mari .  M-am incaltat cu o pereche de adidasi simpli si am luat o geanta mica albastra .

Arunasem o ultima privire in oglinda renuntand la aplicarea machiajului , am luat  cele doua plase in care se afla mici atenti din Italia , iar apoi am iesit din camera .

Coboream grabita scarile mergand la fel de grabita pana la masina . In mai putin de 20 de minute eram in fata mall-ului , parcasem masina undeva la cativa metri de intrare .

Mergeam cu pasi destul de mari dorindu-mi sa ajung cat mai repede . Telefonul meu a inceput sa sune ,iar atunci m-am oprit brusc intrand in cineva scapand micile atentii pe jos .

-          Oh , la naiba ...

Murmurasem incet  ridicandu-mi capul . Un zambet cunoscut era cel ce facea ca privirea mea sa fie una confuza , am facut un pas in spate privindu-l mai bine pe cel in care am intrat .

Viata nu poate fi mai incalcita decat atat ...

-          Alexia ?

Imi spuse numele curios .Am dat afirmativ din cap mutandu-mi privirea de pe  el  .

-          In persoana ...

Sopteam eu aplecandu-ma dupa plase . L-am privit cateva secunde fara sa observ vreo schimbare majora .

-          Te rog accepta-mi invitatia la o cafea , a trecut ceva timp de cand nu te-am mai vazut ....

A inceput sa vorbeasca pe un ton vistor relizand ca el a ramas acelas si dupa absenta mea de patru ani .  Am refuzat dand negativ din cap , scuzandu-ma .

-          Scuze , dar sunt asteptata ....

Ma privea atent  , iar zambetul ii crestea pe buze .

-          Sunt sigur ca o intarziere de cateva minute nu va conta  , vin-o , fiindca vreau sa vorbim ceva .

A vorbit pe un ton superior lucru ce ma facut sa fac doi pasi in spate . Simt ca traiesc un deja-vu , in trecut tot timpul avea acest  ton cand urma sa spuna vreo prostie .

-          Robert sunt asteptata, nu pot sa intarziu fiindca asa vrei tu .

Am replicat pe un ton intepat trecand pe langa el nervoasa . Chiar si acum se comporta la fel , nu se prespune ca o data cu trecerea anilor trebuie sa te maturizezi ?

-          E vorba despre mama ta ...

M-am oprit brusc facand cativa pasi in spate ajungand in dreptul sau . Il priveam confuza  anlizand cu atentie ranjetul ce se afla pe buzele lui .

-          Se poate sti ce ai tu sa imi spui despre mama ? Lasa inventiile la o parte fiidca rolul de adolescent nu te mai prinde ...

Am spus taios . Un mic chicot i-a iesit din gura lucru ce ma facut sa ma stramb usor , ma cuprins dur de brat tragandu-ma dupa el .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum