- D E Z A M A G I R E -
- Promit ca voi fii cea mai buna mama !
Vocea mea se auzea in apartamentul gol , eram intinsa pe canapea avand piciorul drept ridicat usor in sus . Tricoul imi era tras pana la nivelul sutienului lasand la iveala abdomneul . Poate totul are loc in imagintia mea , dar pot sa observ cu usurinta o micuta burtica semn ca mica mea aluna este acolo .
Am decis sa imi numesc belelusul aluna , si asta fiindca dupa spusele lui Liam bebele nu este mai mare decat o aluna . Zambeam euforica incepand sa imi misc degetele peste suprafata pieli ce mai avea inca prezenta amintirea bronzului din vara .
- Sa stii ca si Robert va fii un tata bun , insa lui va trebui sa ii ierti stangaciile ... Tatal tau nu este chiar atat de indemanatic si cu siguranta vom avea probleme cu baita la inceput , dar te va iubi . Robert are o inima mare , probabil te va sufoca cu iubire fiindca cu mine o face . Te va rasfata si va avea grija ca tu , aluna mea sa fii inconjurat de iubire .
Continuam sa vorbesc privind entuziasmanta ecografia din degetele mele . Aluna mea are trei saptamani si se indrepata cu pasi mari spre patru , iar in acest moment pot declara faptul ca bebele meu a aprut din iubire .
Mai exacat in accea excursie la munte unde eu i-am declarat lui Robert ca sunt indragostita de el .
Precum ziceam , timpul a trecut pe nesimtite . Sunt casatorita cu cosmarul meu din liceeu , baiatul langa care nu ma vedeam nici la rand la Cinematograf , si astept un copil cu el .
Asta da schimbare pe care ti-o ofera viata .
Nu as fii crezut ca nebunia lui va duce atat de departe . Ba chiar m-as fii prapadit de ras .
Dupa alte momente in care am vorbit cu bebele m-am ridicat usor in fund asta dupa ce mi-am asezat tricoul , am asezat inapoi in cutia alba ecografia . Privisem pret de cateva secunde micuti botosei in fata carora nu am putut sa rezist .
Perchea de botosei albi ce aveau o panglica movulie mi-au furat atentia in momentul in care ma plimbam prin mall . Iar atunci cand i-am vazut idea in care ii voi dezvalui lui Robert ca va deveni tataic s-a intiparit in mintea mea .
Iar acum iata-ma aici cu o cutie micuta alba ce avea imprimata cateva baloane colorate , in interorul ei se afla prima ecografie a alunei mele si prima ei pereche de botosei .
Mergeam spre bucatarie cu pasi mici verificand ora afisata pe eranul telefonului , Robert este plecat de mai bine de doua oare de acasa . Tatal lui il sunase inca de dimineata sa merga pana la el , motivul nu l-am aflat , dar nici nu am fost atat de curioasa incat sa il intreb .
Ciocanitul in usa m-a trezit din ganduri . Vorbesti de lup , iar lupul e la usa . Zambisem usor intorcandu-ma spre usa , am mai facut cativa pasi , si apoi am deschis usa dandu-ma la o parte .
- Ma asteptai ? Ai deschis repede ...
Vorbea el dandu-si jos haina neagra , ma tras spre el sarutandu-ma scurt de cateva ori . Mi-am dus mainile spre fularul negru pe care il avea in jurul gatului dandu-l jos .
- Vin-o putin , am o surpiza pentru tine !
Am zis dupa cateva minute . I-am luat mana in a mea mergand impreuna in living . Ii facusem semn sa stea jos , si pe urma eu am luat usor emotionata cutia alba in mana . Telefonul l-am bagat in buzunarul din spatele al pantalonilor , iar apoi am luat loc langa Robert .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...