3 0

12.5K 732 81
                                    




- " ...IMI DISTRUGI VIATA  , IAR ACUM CONTINUI SA SPARGI CIOBURILE RAMASE ..."-


ALEXIA





Fascinant .

Acesta era cuvantul ce imi „ bantuie'' mintea , stiam ca Maurice e unul dintre cei mai buni , dar nu credeam ca voi ajunge vreodata sa fiu atat de fascinata de niste lucrurui pe care le cunosteam pana la urma, insa modul in care o spune si isi argumenteaza parerea despre tot ceea ce tine de moda , atitudine si creativitate ma face sa ma simt precum o incepatoare .

In acest moment ani mei de studi nu aveau nicio valoare in fata lui .

- Inca nu imi vine sa cred ...

Sopteam eu privindu-l zambitoarea . Am niste emotii atata de mari incat daca pentru cateva minute in restaurant ar fii liniste inima mea s-ar auzi cum bate .

El imi intoarse zambetul luand in mana paharul cu vin rosu . E normal sa ma simt atat de emotionata ?

- Placerea este de partea mea , Alexia ! Un talent precum al tau trebuie valorificat , iar eu pot sa fac acest lucru .

A spus ducand paharul spre gura degustand vinul dulce . Ma privea atent lasand usor paharul pe masa .

- Va multumesc pentru increderea acordata si promit ca nu va voi dezamagi , e ceva uimitor , iar faptul ca imi acordati oportunitatea de a lucra impreuna ma face sa imi doresc de zece ori mai mult sa fiu si mai buna .

I-am zis privindu-l atenta . El a lasat paharul pe masa , iar apoi si-a coborat privirea pentru cateva momente in farfuria cu fructe de mare incepand sa vorbeasca .

- Ma bucur sa aud acest lucru , dar o data cu aceasta sansa pe care ti-o acord din parte ta vor trebui sa vina si sacrificile . Prespun ca sti cat sunt de exigent si dedicat munci mele , iar atunci cand eu iti voi cere sa vii in Franta sau in orice parte a lumi tu va trebui sa o faci . Aici nu e vorba doar de o noua colectie sau de o rampa de lansare pentru tine , eu vreau totul , iar in acest domeniu eu fac totul pentru ca munca mea sa fie apreciata ...

A tacut pentru cateva minute privindu-ma cu o duritate controlata , iar apoi isi reluase fraza .

- Eu nu accept scuzele si intarzierile , Alexia . In aceasta seara am inteles , dar daca se va mai intampla o singura data poti sa iti iei adio de la sansa pe care ti-o acord . Sunt profesional si strict , iar eu in aceasta meserie am multe interdicti . Totul ramane la alegerea ta , vrei sa parcurgi cu mine aceasta calatorie plina de culori si multe incercari sau renunti acum ?

Vorbea sigur pe el uitandu-se cu atentie la mine . Incetasem sa si respir pentru cateva secunde , simteam totul mult mai intensificat . Era foarte clar pentru mine ce imi doream sa fac , iar o data ce imi pun ceva in minte nu ma las pana nu reusesc .

Sa fiu designer e cel mai mare vis al meu , iar Maurice imi ofera acceasta sansa si eu nu am de gand sa dau cu piciorul in ea .

- Nu vei regreta niciodata decizia pe care ai luat-o !

Ma rezumasem eu la cateva cuvinte simtindu-mi inima cum batea cu putere . Era normal sa am niste emotii atat de mari ? Ma simt copelesita de situatie .

- Sper sa nu o fac !

A spus el ridicand paharul cu vin in sus , iar am facut la fel .

- Pentru un drum nou in care vom merge impreuna , ca o echipa adevarata !

Vorbise zambindu-mi sarmant . Am trecut cu limba peste buze simitindu-le exagerat de uscate .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum