3 2

15.6K 866 70
                                    




- PRECUM O FURTUNA CE LASA DEZASTRE IN URMA EI -





ALEXIA























Doua saptamani . Au trecut doua saptamani de cand nu mai stiu nimic de Robert , iar lucrul acesta ma face foarte fericita . Liniste si pace , e tot ce mi-am dorit si acum am acest lucru . Bine , poate nu am parte de pace fiindca din momentul in care mama a aflat ca de aproape patru zile stau la Liam pacea a inceput sa dispara .

Dar am incredere ca nu ii va spune nimic lui Robert , sau cel putin sper sa nu o faca . Si in plus nu e vina mea ca hotelul la care am stat primle zile avea pretenti de unul de 5 stele el fiind doar 3 , iar bani nu se fac atat de usor precum ar crede uni .

Liam sa oferit sa ma „cazeze" si eu am acceptat . Nu imi mai puteam perminte inca o sapatmana la acel hotel , iar oferta lui Liam a fost binevenita in situatia in care am ajuns la jumatatea economisirilor pe care le-am facut in ultimul timp .

Cine ar fi crezut ca o nenorocita de cina cu vedere spre lac ar ajunge la jumatate din salariul minim pe economie . Eu in niciun caz , dar acum dupa acceasta experenita m-am linistit .

Expirasem cu zgomot aducandu-mi aminte de mica cearta pe care am avut-o cu angajati hotelului . Trecusem cu mana prin par asezandu-mi cateva fiere dupa ureche , iar apoi mi-am blocat telefonul si l-am bagat in buzunarul pantalonilor de trening gri .

M-am ridicat lenesa de pe canapea luand in mana paharul cu apa indreptandu-ma spre bucatarie . Traversam linistita holul ce ducea spre bucatarie , iar o data ajunsa acolo am lasat paharul pe masa . Am luat din frigider farfuria pe care se mai afla o felie de tort incepand sa o mananc si sa imi rasfat papilele gustative cu ciocolata si visine .

Ritmurile latino ce se auzeau din living imi provocau corpul la diferite miscari din abdomen , fund si sanii . Cine ar fii crezut vre-o data ca eu voi ajunge sa dansez pe J Blavin , sau asta e Maluma ? Mai conteaza cine e ? Cert e ca imi place si ca am descoprit miscari din solduri pe care nu reuseam sa le fac nici la orele de zumba .

Nu inteleg eu mare lucru din ce canta barbatul asta , dar atata timp cat imi provoaca o stare de bine e binevenit el cat si spaniola lui .

Mai luasem cateva lingurite din tort , iar apoi l-am asezat inapoi in frigider . Soneria sa auzit vag in apartament , dar a fost suficint de tare incat sa o aud si sa ma indrept spre usa . Cu siguranta Liam a uitat ceva acasa , omul asta desi are 25 de ani e mai uituc decat un copil de 3 ani .

Am rotit cheile in usa si apoi am deschis-o .

- Nu inteleg cum lasa cei de la spital in mainile tale viata unui om cand tu nu esti in stare sa iti iei cheile cu tine ...

Am inghetat ! Sunt ingheatata ! Gata , iceberg scrie pe mine ...

Liam ? Pe naiba , Robert statea in fata mea avand in maini doua beri . Cum naiba a ajuns idiotul asta aici ? Am dat sa inchid usa repede , insa el ma oprit .

- Ai un nenorocit de minut sa imi explici ce dracu cauti aici si de ce esti jumatate dezbracata !

M-am incruntat in urma vorbelor lui lasandu-mi privirea in jos analizandu-mi tinuta , o pereche de pantaloni gri lungi si un maieu alb ce avea un nod in zona abdominala . Unde vede el jumatate dezbracata ?

- Daca ai venit sa il vezi pe Liam ...

Incepusem eu ,insa ma oprisem din vorbit atunci cand ochii lui i-au fixat pe ai mei . Simteam cu fior rece .

- Am venit sa il vad pe el , dar surpriza a fost sa te vad pe tine in casa celui ce se auto-intituleaza prietenul meu imbracata in hainele lui. Unde e nenorocitul ala ?

Tonul voci era unul ridicat . A intrat in apartament lasand nervos cele doua beri pe noptiera , a mers in living strigandu-l pe Liam .

- Nu stiu unde mi-a fost capul cand te-am lasat sa pleci si nu te-am cautat de loc timp de doua saptamani , dar de acum lucrurile se schimba . Ai vrut libertate si ti-am dat libertate , insa de acum gata cu libertatea . Atat de prost ma consideri ? Si ce curaj ai avut in tine de ai venit la Liam , ce naiba vezi la el si nu la mine . O are mai mare ca mine sau tie iti plac aia cu p*** mica ?

Mi-am dat ochii peste cap privindu-l fara sa ii spun ceva . Il las sa isi faca numarul asa cum se pricepe mai bine , iar la final voi incepe eu sa vorbesc .

- Unde iti sunt hainele ?

Ma intrebat venind nervor spre mine . Nu am de gand sa plec nicaieri cu el daca asta isi propune .

- Nu voi merge nicaieri cu tine ...

Incepusem eu sa vorbesc facand cate un pas in spate , la fiecare pas facut de el in fata .

- Asta urmeaza sa vedem ! Ai haine de schimb sau de doua saptamani continui sa dormi in hainele lui?

Se oprise la cativa centimetri de mine privindu-ma nervos . I-am raspuns in mod mecanic dand negativ din cap simtind cum idiotul avea sa faca din nou o prostie .

- Foarte bine , acum mergem acasa !

Imi luasem speriata buza intre dinti muscand-o usor incepand sa dau in sens negativ din cap . Nu , nu vreau sa merg nicaieri cu el . Ma lovisem de piesele e mobilier in timp ce mergeam in spate privindu-l speriata pe Robert ce se apropia de mine .

- Nu ...

Doar atat puteam scoate pe gura . Nu puteam si nici nu imi doream sa merg cu Robert . A venit spre mine asezandu-si o mana in jurul meu , iar apoi ma ridicat in brate asezandu-ma pe umar si apoi a mers spre usa pe care a deschis-o nervos .

Il loveam cu putere in spate , insa era neclintit . Il jigneam si ii aruncam in fata toate lucrurile pe care mi le-a facut plus diferite amenintari legate de politie , dar era precum un zid . Iar in mai putin de 5 minute eram afara din complex si aproape de masina lui .

Ma bagat cu forta in masina amenintandu-ma ca daca voi incerca sa ies lucrurile vor iesi mai urat decat mi-as putea imagina . Il priveam speriata in timp ce mergea in graba prin fata masini , o data intrat in masina a pornit-o repede .

Nu au trecut nici 20 de minute , iar noi ne aflam in fata casei imense detinuta de parinti lui . A iesit primul din masina timp in care telefonul lui sunase , iar eu am profitat de ocazie iesind din masina si pornind in graba spre iesire .

Planul meu a fost ruinat atunci cand Robert a aparut de nicaieri si ma luat in brate mergand spre scarile ce duceaua  la intrarea in casa  .

- Da-mi drumul , idiotule !

Il loveam cu pumni in spate incercand sa scap din bratele lui . Urca scarile in graba fara sa ma bage in seama .

- Iti jur ca daca incerci sa imi faci ceva de data asta nu vei scapa nepedepsit ...

Amenintarile ieseau cu furie din gura mea , dar el nu reactiona . A intrat in casa si a mers grabit spre scarile ce se terminau la nivelul superior al casei . Urca scarile grabit si a continuat in acelas ritm pana a ajuns in dormitor .

Ma aruncat in pat , iar apoi a mers spre usa pe care a inchis-o cu cheia .

- Acum e timpul sa imi spui ce dracu cautai la Liam in apartament si imbracata in hainele lui ...

A inceput el sa imi vorbeasca pe un ton ridicat amenintandu-ma o data la fiecare 5 cuvinte iesite pe gura .

Presimt ca va avea loc o lunga si interminabila „discutie" .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum