3 4

16.9K 832 172
                                    




- MINCIUNI -








ALEXIA


           

Priveam scarile proaspete  lustruite de Amelia gandindu-ma de cel putin zece ori inainte sa le cobor , stiam foarte bine ce avea sa ma astepte o data ce  il  voi vedea pe   tatal lui Robert , nici nu vreu sa imi imaginez ce parere are  acum despre mine .  In ciuda situatiei deloc comoda si ciudata  in care ma aflu am ajuns sa simt respect pentru Aaron , iar mica conexiune ce sa legat intre noi  pentru mine a contat .

Intr-o mica masura il aseman pe Aaron cu tatal meu .

Am expirat zgomotos incepand sa cobor scarile , privirea o aveam lasata in jos gasind mult  mai  atractivi perechea  de tenisi albi ce o purtam . O data ajunsa la parter vocea  plina de entuziasm a lui Aaron sa auzit .

-              Ma bucur sa te reved , scumpo ! Ti-am  simtit lipsa in tot acest timp , sa sti ca Robert ne-a explicat motivele plecari tale si noi te-am inteles . Pana la urma ai un viitor stralucit in fata ....

Ce ? Clipeam des incercand sa asimilez pe masura ce vorbele ii ieseau din gura . Adica , Robert nu le-a spus ca eu am stat la Liam si toata accea inventie legata de Maurice ?  Ma asteptam sa ma prezinte precum ceea mai josnica femeie ce sa jucat cu sentimntele lui pure si adevarate .

-              Iar legat de micile certuri ce le intampini cu fiul meu .... Lasa de la tine fiindca Robert e o persoana minunta pe care trebuie mai intai sa o cunosti , iar apoi te vei indragosti de el din nou .

A continuat el imbratisandu-ma si sarutandu-mi parinteste fruntea . Zambeam usor si dadeam in sens afirmativ din cap nedorindu-mi sa ma dau de una singura de gol . Nu stiu de ce Robert nu ia spus  tatalui sau  ce sa intamplat cu adevarat in aceste ultime doua saptamani si a preferat o minciuna frumos ambalata .Nu ma asteptam la asa ceva din partea lui si cu atat mai putin dupa scena de acum trei zile in care el mai avea putin si abuza din nou de mine .

Nu ne-am mai spus niciun cuvant de atunci si in mometele in care ne intalnim el se scuza zicand ca are de lucru la firma . Nu cer explicatii fiindca nici eu la randul meu nu as oferi , dar comportamentul lui e unul ciudat .

-              Si eu ma bucur sa va vad ....

Incepusem sa vorbesc avand un zambet mic pe buze . El mi-a cuprins mijlocul si a inceput sa mearga spre sala unde  se tinea masa . Am intrat  inauntru si discutia ce avuse loc pana la venirea mea se oprise brusc .

-              Intr-un sfarsit ne onorezi cu prezenta , Alexia !

Comentase Candice lund intre degete paharul cu suc de portocale incepand sa  bea usor in timp ce ma analiza cu atentie .

-              In acceasta seara vom avea niste inivitati speciali la cina si as fii recunoscotor daca  ar fii prezenta toata lumea !

Intervenise Robert  ridicandu-se de la masa si lundu-si sacoul negru ce se afla pe spatarul scaunului .

-              Sa aveti pofta in continuare ...

A zis  trecand repede pe langa mine ignorandu-mi prezenta in totalitate .  Am zambit usor mergand spre  masa si ocupand loc .

-              Alexia , cum a fost la Paris ? Ai intalnit  vre-un francez  ce ti-a rapit momentele de liniste ?

O priveam confuza pe  Monica simtind cum ma inecam cu propia saliva . Blondina asta nu inceteaza sa ma mai uimeasca cu prostia ce exista in ea . Am trecut cu limba peste buze pregatindu-ma sa ii raspund , insa vocea lui Aaron ma oprit .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum