1 9

19.7K 982 81
                                    

- LACRIMI SI ZAMBETE FALSE -


ALEXIA











           

Eram așezată pe o parte având brațele încrucișate privind în jos . Tot ce sa întamplă în ultimul timp e prea mult , nu știu  de unde să încep măcar . Simt că trăiesc viața altei persoane . Lacrimile se prelungeau în jos pe chipul meu , iar buzele le mușcam ușor .

Sunt prea multe și pentru mine , toată situația asta cu căsătoria și faptul că mama a pierdut casa la acele jocuri sau adunat , sau întamplat prea multe lucruri într-un timp atât de scurt . Nu reușesc să fac față atâtor schimbări , dacă aș putea să plec în acest moment din Florida m-aș urca în primul avion cu destinația Milano .

Dar lucrurile nu sunt atât de simple , viața în sine nu e ușoară . Nu pot să plec în acest moment lăsându-l pe tata singur , egoismul nu este ceva ce mă caracterizează pe mine . După tot ce sa întâmplat nu pot sa îmi fac pur și simplu bagajul și să fug în Italia uitând de tata și de situația în care se află , el nu ar face asta niciodată , iar faptul că e in continuare lângă mama după tot ce sa întâmplat îmi întărește idea de a nu renunța .

Mi-am șters lacrimile cu dosul palmei zâmbind încet . Mă ridicasem ușor observând că aveam peste mine o pătura , am dat-o la o parte ridicându-mă în fund . Desfăcusem cocul prins neglijent în urmă cu câteva ore , iar apoi m-am ridicat în picioare mergând ușor spre dulap .

Luasem din el o pereche de jeans negri cu talie înaltă pe care i-am imbrăcat repede , în picioare am preferat sa iau niște teniși negri . Priveam nedumerită jacheta de blugi uzată , însa am preferat să renunț la ea simțindu-mă mult mai confortabil fără ea . Mergeam spre ușă cu pași mari ieșind afara din cameră .

Coboream leneșă scările ce duceau în living ținta mea clară fiind bucătăria dorind să iau o mică gustare înainte de culcare .

- Alexia !

Glasul plin de bucurie al bunicului luI Robert mă oprise din mers , mi-am intors privirea spre el văzându-l așezat pe canapea lângă Robert . Monica era in fața lor având în mâini câteva reviste de modă .

- Da ?

Vorbisem eu cu o vocea înceată . El se ridicase în picioare făcându-mi semn să mă apropi de ei , mergeam cu pași mici în direcția lor având buzele strâns lipite intre ele .

- Stai cu noi , scumpo !

A zis pe acelaș glas bucuros . Luase loc înapoi pe canapea privindu-mă cu un zâmbet mare , mă uitasem pentru câteva secunde la locul liber de lângă Robert așezându-mă în cele din urmă pe fotoliu .

- Trebuie să profitam din plin de orele de liniște pe care le aveam acum , fiindcă liniște în această casă se obține doar atunci când Candice nu e prin preajmă ...

Spunea John pe un ton fericit . Afișam un zâmbet mic privindu-l atentă , el continua să vorbească spunându-mi că fiul sau și Candice se află la o cină în oraș . De parcă pe mine mă interesează pe unde este vrajitoarea aia .

- Bunicule ...

Îl atenționase Robert privindu-l cu o ușoara duritate . Își întoarse privirea spre mine observând faptul că îl priveam , iar pe buzele lui își făcuse loc un mic rânjet , mi-am dat ochii peste cap întorcându-mi privirea în partea opusă .

- O , haide Robert ! Amândoi știam că tatăl tau ne face o favoare atunci când o scoate pe mama ta în oraș , doar atunci avem și noi parte de o seară liniștită lipistă de comentarii fără rost și discuți interminabile.

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum