- MOMENTUL PENTRU PUTINA FERICIRE -ALEXIA
Aruncasem o ultima privire in oglinda inainte sa plec . Perechea de jeans alba cu talie inalta si camasa din denim alaturi de tensi albi faceau o combinatie perfecta . Azi era una din acele zile in care am atat de multa energie incat nu stiu cum sa o impart .
Stomacul meu a inceput sa isi ceara drepturile inca de la primele ore ale dimineti .
Coboream grabita scarile incepand sa fredonez verusurile celor de la The Weeknd mai adaugand si cateva miscari neobservabile din fund , am terminat de coborat si ultima treapta , iar apoi ma indreptam vesela spre masa .
De unde atat de mult chef de viata in mine ? Mail-ul primit de dimineata are o legatura in proportie de 90 la suta , dar si faptul ca nu a existat vre-un Robert prin preajma . Mi-a lipsit linistea .
Sau intamplat o gramada de lucruri in ultimul timp in viata mea incat au existat momente in care ma simteam o actrita intr-un film prost .Am deschis usile albe zambitoare .
La masa erau doar Robert , Monica si Aaron .
Robert si tatal sau aveau o discutie destul de aprinsa ce avea legatura cu firma pe care Robert o conduce in acest moment in timp ce Monica butona cu disperare telefonul .
- Buna dimineata !
Salutasem eu fericita trecand pe langa Aaron si Robert .
- Buna dimineata , scumpo !
Ma salutase Aaron zambitor . Imi luasem telefonul din buzunarul panalonilor asezandu-l pe masa , iar apoi am luat loc pe scaun .
- Ce e cu atata veselie ? Ai sa ne dai o veste buna ?
Ma intrebat Aaron ridicand paharul cu suc in mana incepand sa bea . Dadeam in semn afirmativ din cap si zambeam .
- Da , dar inca ramane la stadiul de supriza . Nici mie nu imi vine sa cred inca ...
I-am raspuns fericita . Oh , Domne ! Ceea ce mi sa intamplat de dimineata e ceva mirific , magic , spectaculos si de-a dreptul emotionant .
In urma cu o jumatate de ora am primit un mail prin care eram anuntata ca designerul Maurice Marce a accepat sa ma vada si sa vorbim despre o posibila colaborare cu echipa lui .
Suna atat de frumos incat nu cred ca e real .
- Inseamna ca trebuie sa fie ceva cu adevarat frumos daca ti-a adus pe chip acceasta fericire !
A zis el privindu-ma bland . Trecusem cu limba peste buze simtindu-le umede .
- E ceva foarte frumos !
Am spus eu privindu-l cu un zambet mare pe buze .
Mi-am intors privirea spre Monica observand felul in care il privea pe Robert . Mai avea putin si se urca pe masa uitand de faptul ca mai sunt prezente inca doua persoane .
Trecusem cu mana prin par simtindu-l inca ud in anumite parti . Am simtit o atingere calda pe genunchi , iar in urmatoare secunda mi-am intors capul spre Robert privindu-l rautacios .
- Ce crezi ca faci ?
Am intrebat eu lasandu-ma pe spate si asezandu-mi mana peste a lui dand-o la o parte .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...