1 5

19.4K 977 90
                                    

- " TE URASC MAI MULT DECAT O FACEAM INAINTE"-














ALEXIA








           

Imi priveam reflexia in oglinda simtind  prezente atingerile si saruturile lui , buzele imi erau umflate , ochi rosi de la atata plans , iar pe piele aveam mici pete mov cauzate de muscaturile lui .  Expirasem zgomotos intorcandu-ma incet cu fata spre valiza facuta luand de langa ea geanta neagra si perechea de ochelari de soare .

Am dat jos valiza din pat mergand spre usa si deschizand-o incet .  Coborasem cele trei trepete cu valiza in mana , ajungand in living mi-au revenit in  minte momente ce au avut loc aseara , iar spre suprindrea mea toate lucrurile erau aranjate   .

Tusitul lui sec ce se auzea din bucatarie mi-a transmis in tot corpul un fior rece , m-am intors incet pe calcaie vazandu-l asezat pe scaun cum lua micul de jun linistit . Se uita  la mine mestacand silentioas painea prajita .

-          Ai  terminat destul de repede ...

Adaugase cateva vorbe pe care preferam sa le ignor in  totalitate .  Ma rezumam doar la mici injuraturi pe care le spuneam in gandul  meu , are un comportament atat de normal incat iti da senzatia ca ceea ce sa intamplat aseara nici nu a avut loc si  rezultatul stari mele e faptul ca am avut un cosmar .Ce nu as da eu ca el sa nu ma fi atins si totul sa se fi intamplat in mintea mea .

-          Vin-o sa mananci !

Ceea ce se dorea a fi o invitatie la masa a sunat mai mult a un ordin . Am oftat dandu-mi ochii peste cap intorcandu-ma cu fata spre usa , nu mai am de gand sa mai stau in prejma lui nici o secunda .

-          Soferul nu a ajuns inca !

A continuat el sa vorbeasca , iar eu mergeam in fata ignorand ceea ce el zicea . Am deschis usa iesind afara din casa  oprindu-ma pentru cateva minute in gradina .  Mi-am verificat telefonul observand o gramada de apeluri pierdute de la Stefano si Giorgia , insa m-am rezumat doar la un mesaj prin care ii salutam si ii anuntam ca ma intorceam inapoi in Florida .

Dupa cateva minute masina neagra a oprit in fata casei , iar eu am mers spre ea tinand valiza cu putere in mana . Soferul a iesit afara din ea venind spre mine  , l-am privit pentru cateva secunde analizand tinuta bine pusa la punct , iar apoi am eliberat manerul valizei  asezandu-mi  ochelari la ochi  .

-          Ma scuzati pentru intraziere ...

Incepuse el sa vorbeasca  atunci cand a ajuns in fata mea .  A deschis portiera din spate privindu-ma cu un mic zambet .

-          Nu e nimic !

Vorbisem eu intrand in masina si asezandu-mi geanta in partea dreapta . Soferul a intrat in masina oftand usor si-a lasat capul pe spate , ignorasem total ceea ce se intampla in jurul  meu avand capul in jos privind cu atentie  sandalele crem ce le purtam .

Mi-am  intors privirea in partea stanga atunci cand auzisem usa cum sa inchis . El avea intr-o mana sacoul negru , iar in cealalta tinea manerul valizei .  Venea spre masina  facandu-i semn soferului sa nu coboare ,  dupa cateva secunde a deschis portirea din partea drepta intrand in masina si asezandu-se la o distanta de cativa centimentri de mine .

-          Buna ziua !

Salutase  politicos soferul pornind masina .

-          Porneste odata , nu am timp de pierdut !

Comentase el deschizand laptop-ul incepand sa il butoneze . Aveam capul intors in partea stanga  si mainile imi erau impreunate , clipeam des   simtind cum aveam  lacrimile  in coltul ochilor abtinand-um sa nu plang .  Nu poate fi numit barbat dupa ce mi-a facut , iar din momentul in care a profitat de mine   el si-a pierdut orice gram de bunavointa din partea mea sau respect .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum