6 6

7.2K 453 170
                                    

- F A M I L I E - 2  




 - C A P I T O L U L     F I N A L  -






- Iubito , nu mai avem inghetata cu capsuni , nu vrei cu ciocolata ?

Ma intrebat Robert din bucatarie . Imi miscam usor piciorul simtindu-le in continuare la fel de umflate , am ajuns acasa acum o ora . Am stat destul de mult la ziua lui Aaron , de fapt eu cu Robert am fost ultimi ce au plecat .

Vazandu-l atat de fericit pe Aaron in preajma noastra acum cand divortul cu Candice a ajuns la final , nu puteam sa pleacam de indata ce pe mine ma luat starea de rau .

Liam oricum era si el prezent acolo , asa ca nu sa intamplat nimic rau .

- Nu mai vreau deloc !

Am zis miscandu-ma usor pe canapea . Emisiunea de la televizor imi captase atentia astfel ca nici nu am observat atunci cand Robert a venit , accesta a inceput sa imi maseze picioarele murmurand unele cuvinte .

- Ai vazut ce fericit a fost tatal tau ? Chiar m-am bucurat cand l-am vazut asa ...

Intervenisem eu peste el si explicatiile lui cum ca tipul ce il juca pe Burlac in acest sezon nu are de loc credibilitate , il atintisem cu privirea simtind nevoia de a scoate cateva cuvinte urate pe gura , insa m-am multumit cu un picior impins in stomac .

Pana si bebelusa era deacord cu mine , accesta isi facuta simtita preznta printr-o lovitura destul de puternica .

- Daca Liam nu ar fii zis ca vom avea fetita , puteam sa jur ca este baiat . Loviturile ei par mai degraba cu cele ale unui fotbalist ....

Comentasem eu incet miscandu-mi mana in mod circular peste burtica-balon .

Robert chicotise usor ca mai apoi sa se apropie de mine asezandu-si capul pe burtica mea , isi misca mana usor calamand-o pe fetita inca de la primele cuvinte soptite .

- Fetita noastra va fii o luptatoare , ii va aranja pe toti baieti ce se vor apropia la mai mult de cinci metri de ea . Abia astept sa mergem impreuna la fotbal , la karate si la box impreuna . O voi invata sa se apere si de baiatul ce vinde tichetele de parcare ....

Chicoteam tot mai tare dupa fiecare cuvant spus de el . Robert desi nu recunoaste si o tine pe a lui , stiu destul de bine ca ideea de a avea un baiat i-ar fii placut mai mult . E de la sine inteles acest lucru , fiindca dragul de el a zugravit camera fetitei cu verde si gri .

- Viseaza in continuare , Serena va face un sport pentru fete . Nu fotbal si atat mai putin box , as prefera inot , tenis sau chiar balet .

Am spus eu ridicandu-ma in fund , am luat de pe noptiera paharul cu apa luand cateva guri mici din lichidul rece .

- Balet ? Nici gand , toate fetele care fac balet poarta fusta . Fetita mea nu va purta fusta pana la 50 de ani , asa ca mai usor cu sportul ce nu include pantaloni si tricou . Iar inotul este si el exclus , prea multa piele si prea multa atentie ...

Incepusem sa rad atat de tare incat nu observasem "micul incident ", pana si modul in care exemplifica ceea ce vorbeste imi aduce un zambet pe buze .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum