- INDIFERENTA UNEORI "UCIDE "-ALEXIA
Plescaim silentios cerealele in timp ce privirea imi era pierduta in bucatarie . Era trecut de ora 12 , iar eu stau nemiscata la masa de doua ore incercand sa termin bolul cu cereale .
Miscam lingura in cercuri privind laptele ce luase o culoarea cerealelor , am expirat zgmotos lasand lingura la o parte .M-am plictisesc de moarte si simnt ca mai am putin si ma sufoc .
Era o liniste de inmormantare . Am dat la o parte bolul albastru ridicandu-ma de pe scaun mergand spre chiuveta si lasandu-l in ea . Trecusem cu limba peste buze asezandu-mi mainile in sold , facusem pasi mici spre frigider prinvind pentru cateva minute fiecare aliment in parte .
Si asa timpul trecea in continuare la fel de greu . Pufnisem nervoasa mormaind o mica injuratura . Luasem din frigider caserola cu zmeura incepand sa mananc incet .
Am auzit usa din camera lui cum sa deschis , iar in acel moment am mers grabita spre canapea asezandu-ma si priviand televizorul .
Mi-am intors privirea vazandu-l la bustul gol purtand doar o pereche de pantaloni negri si largi . Parul ii era ciufulit in timp ce privirea adormita .
- Buna ....
L-am salutat folisind un ton dulce facandu-i cu mana . Nici macar nu sa obosit sa ma priveasca , dar sa imi mai raspunda ? A deschis frigiderul luand din el la intamplare un mar , o ciocolata si o cutie cu lapte .
Le-a asezat pe masa , iar apoi luase laptele in mana . Il desfacuse incepand sa bea in timp ce isi scarpina linistit abdomenul .
Priveam confuza scena din fata mea ramanand cu mana in aer , am lasat caserola pe canapea ridicandu-ma incet in picioare .
- Buna !
L-am salutat din nou , dar de aceasta data folosind un ton mai aspru . Ramanea nemiscat continuand sa bea laptele pe care la si terminat in cateva minute . A aruncat cutia in chiuveta lundu-si de pe masa cele asezate mai devreme , iar apoi intorcandu-se pe calcaie a inceput sa faca pasi mici indreptandu-se spre scari .
- Robert !
L-am strigat folosind un ton tare , el sa oprit din mers uitandu-se nepasator la mine incepand sa muste din mar .
- Da ?
A intrebat folosind o voce calma . Se intoarse cu fata la mine , iar ochii mei au coborat pe pieptul sau observand cu usurinta micile picaturi de lapte ce se prelungeau in jos . Inghitisem in sec ferindu-mi repede privirea fixandu-i doar fata .
- Te ascult !
Continuase el sa vorbeasca doar ca acum o facea superior . Incepuse sa loveasca parchetul cu piciorul facand diferite fete ce aveau ca scop sa ma scoata din sarite , insa aveam o stapanire de sine destul de mare in acest moment .
- Mai devreme te-am salutat ...
Am zis incet trecand cu limba peste buze . Clipisem des incepand sa imi musc buzele privindu-l curioasa .
- Bine !
Mi-a raspuns nepasator intorcandu-se pe calcaie mai muscand inca o data din mar facand pasi spre scari .
- Nu mi-ai raspuns ...
Am spus brusc , iar apoi mi-am dus mana la gura dorindu-mi sa imi opresc vorbele . Auzisem din partea lui un mic chicotit ,dar pe care am preferat sa il ignor .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...