2 0

13.2K 709 21
                                    

- NEFERICIRE SI TRISTETE -








ALEXIA








Ma ridicasem incet de jos stergandu-mi cu podul palmei obraji , faceam pasi mici prin camera mergand spre baie . Usa se trantise cu putere de perete , iar dupa cateva secunde vocea enervanta a lui Robert sa auzit .

Imi stergeam repede fata dorindu-mi ca el sa nu observe faptul ca am plans , dupa cateva minute m-am intors  spre el avand privirea lasata usor in jos .

- Nu imi plac de loc iesirile tale , Alexia ! Iar faptul ca nu te-ai asezat langa mine la masa ma scos din sarite , tu esti sotia mea si trebuie sa respecti acest lucru ....

Continua sa vorbeasca pe un ton tare in timp ce eu clipeam des continuand sa am privirea lasata in jos .

- Spune-mi si mie ce a fost in capul tau cand te-ai ridicat si ai plecat de la masa ? Ai realizat in ce postura m-ai lasat ? Tu esti constienta macar de faptele tale , gandesti inainte sa actionezi ?

Sirul de intrebari fara rost a continuat cateva minute intregi , timp in care eu simteam cum rabadarea mea a ajuns sa depaseasca toate limitele posibile si imposibile .

- Nu , nu gandesc inainte sa actionez si dovada ceea mai clara e faptul ca m-am casatorit cu tine ! M-am ridicat de la masa si am plecat fiindca in capul meu continua sa se deruleze la nesfarsit momentul in care ai abuzat de mine , imi e scarba de tine si nu te voi ierta niciodata pentru ce mi-ai facut ! Esti un las nenorocit si te urasc din toata inima mea !

Rabufnisem privindu-l cu ura , vocea imi era ridicata in timp ce el se uita neutru la mine . Trecusem cu limba peste buze facand un pas in spate .

- Alexia ...eu ...

Incepuse el sa vorbeasca , dar mai mult se balbaia .Mi-am dat ochii peste cap simtind nevoia de a plange , voiam sa imi urlu durerea , insa neputinta ma cuprinde din nou .

- Tu esti singurul vinovat ! M-ai obligat sa ma casatoresc cu tine , iar apoi ai abuzat de mine , te urasc ...

Vorbeam cu duritate simtindu-ma  pentru prima data de cand acest cosmar a inceput eliberaea . Ura si furia fata de Robert ramane prezenta in continuare , dar faptul ca i-am reproasat anumite lucruri ma face sa ma simt mult mai bine .

- Deci ma urasti ?

A intrebat el dupa cateva minute de tacere uitandu-se surprinzator de calm la mine . Treceam nervos  cu limba peste buze incepand sa dau negativ din cap si sa rad  in bataie de joc  .

- Nu doar ca te urasc , Robert , nu te suport si imi e scarba de tine ! Pe zi ce trece te urasc tot mai mult si tot mai mult , tu esti cel mai rau lucru ce ar fi putut sa mi se intample mie .

Ii reprosam cu dispret toate sentimentele mele pentru el , iar faptul ca el e atat de tacut in acest moment ma nelinisteste . Ultima data cand a fost atat de tacut a fost atunci cand a abuzat de mine , il urasc atat de mult incat as prefera de o mie de ori sa fii reusit sa fug in aceea seara cu Stefano .

Daca el nu ar fi venit  in accea seara acum cu siguranta m-as afla in bratele barbatului ce cunoste iubirea .

- Nu ai idee de cat de tare ma ranesc vorbele tale ...

Vorbea incet evitandu-mi privirea . Glasul ii tremura facand pasi mici in fata , il priveam cu dispret clipind usor .

- Ai curajul sa vorbesti de cat de ranit esti dupa tot ce mi-ai facut mie ? Tu nu realizezi care dintre noi doi e mai ranit ! M-ai obligat sa ma castoresc cu tine amenintandu-ma ca daca nu o voi face mama mea va muri , iar dupa tot cosmarul prin care m-ai facut sa trec ai ajuns sa ma faci sa simt ca viata mea sa transformat intr-un infern . Te urasc , Robert!

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum