- MOMENTUL IN CARE TE LASI PE TINE IN URMA -ALEXIA
Priveam drept in fata si fara vreo reactie anume lacrimile se prelungeau pe chipul meu , eram imbracata intr-o rochie lunga alba si usor bufanta de la abdomen in jos ,mijlocul era scos in evidenta prin panglica dintr-un material fin ce avea incrustata o gramada de pietricele stralucitoare . O dantelea fina se prelungea pe lungimea rochiei precum si in jurul umerilor mei ,voalul lung si cu broderi din dantela era cel ce completa imaginea de mireasa fericita .Parul era strans intr-un coc frumos la care coafeza a stat in jur de o ora , iar machiajul era fara cusur . Buzele vopsite intr-un maro deschis dadeau un volum mult mai mare .
Mi-am inchis ochi incercand sa ma imaginez in alta parte , sunt pe cale de a ma casatori si singurul gand ce imi trece prin minte e sa pun stop acestei piese de teatru , intreaga mea viata e in joc si nu pot face nimic ca sa mai schimb ceva .
- Esti cea mai frumoasa mireasa pe care am vazut-o , Alexia !
Vocea plina de emotie a Selenei ma indemnat sa imi deschid ochi si sa ii privesc reflexia in oglinda . Purta o rochie lunga albastra si cu un decolteu provocator , i-am zambit usor ascuzand in spatele micului zambet toate temerile , fricile si gandurile mele .
- Multumesc .
Am zis incet stergandu-mi usor obraji . M-am intors cu fata la ea privind-o atenta , zambetul de pe buzele ei era unul sincer , iar lacrimile din coltul ochilor imi aratau sinceritatea pe care o exprima .
Mi-am mutat privirea pentru cateva secunde pe Luisa observandu-i rochia extrem de provocatoare si scurta dintr-un material ce se aseza perfect pe trupul ei , era in pat avand un pahar de sampanie in mana cu care se juca . Mama ma privea cu mandrie admirand cu un ranjet mare bijuterile ce ii completau tinuta extravaganta .
- Ehhh , se putea si mai bine !
Comentase Luisa ridicandu-se in picioare luand in brate buchetul de trandafiri rosii , venea cu pasi mici spre mine analizandu-ma cu atentie .
- Multumesc de incurajare ...
Am raspuns ironic mimand un zambet la fel de ironic . A chicotit dandu-mi buchetul in maini , iar apoi si-a luat plicul argintiu .
- Gata cu complimentele , nu il putem lasa sa te astepte ! Va crede ca ai fugit !
Completase mama venind langa mine luand cu grija materialul voalului asezandu-mi-l peste fata , am clipit usor privind-o pentru cateva secunde fix in ochii , insa ea si-a ferit privirea in momentul in care a realizat ce imi doream sa fac .
Eram in stare sa urlu in gura ma si sa pun stop ,insa privirea ucigatoare pe care mama mi-a aruncat-o ma facut sa inghit in sec . Se pare ca pana aici mi-a fost , adio Alexia Webber si bun venit Alexia Valesco .
Cele trei au inceput sa faca pasi spre iesire , iar eu le urmam cu pasi mici . Am coborat cu grija scarile , Selena fiind cea care ma ajuta cu rochia si voalul . In momentul in care am ajuns jos tata a venit la mine si ma imbratisat scurt , mi-a luat mana in a sa si apoi ne-am indreptat cu pasi mari spre iesirea din spate .
Muzica linistita a pianului se auzea precum un ecou in conacul bunicului lui Robert , imi simteam inima in gat cu fiecare pas facut . E atat de gresit tot ce se intampla aici incat imi e greau sa mai fac diferenta dintre realitate si fictiune , nunta asta nu are nicio o legatura cu mine .
Sunt numai o papusa in bratele papusarului .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...