- ACUM ORI NICIODATA -
ROBERT
Ora 08:10 dimineata , o priveam de mai bine de o ora incercand sa ii deslusec misterul . Sunt innebunit dupa ea si tocmai din acceasta cauza imi este frica ca tot ce sa intamplat ieri sa fii avut loc doar in mintea mea .
A zis ca sa indragostit de mine , pare atat de ireal cand ma gandesc incat mai am putin si voi sari in sus de bucurie fiindca ceea ce o data visam a devenit realitate . Alexia are sentimente pentru mine , sentimente reale si acest lucru ma face cel mai fericit barbat de pe pamant .
Imi este frica ca atunci cand o sa se treazeasca realitatea la care ravnesc sa nu fie altceva decat un vis .
Expram zgomotos trecand cu mana peste spatele ei gol ce era partial acoperit de plapuma groasa , a inceput sa se miste usor in bratele mele mormanind cateva cuvinte pe care nu le intelegeam . Zamebetul mare si larg parca era desenat pe fata mea , iar atunci cand ea si-a deschis ochii clipind usor inima a inceput sa imi bata cu putere .
- Neata
A zis somnoroasa lipindu-si buzele scurt de pieptul meu ca mai apoi sa cuprinda intre degete plapuma acoperindu-se mai bine ca pe urma sa se intinda usor .
Eu in tot acest timp o priveam vrajit . Buzele mari si carnoase aveu in continuare urmele dintilor mei la fel precum gatul si mici parti ale trupului ei pe care in urma cu cateva ore le veneram .
- Ai dormit bine ?
O intrebam cu o voce ragusita intorcandu-ma pe o parte si asezandu-mi bratul drept sub cap .
Ea isi intoarse capul spre mine venind aproape terminand prin a-si lipi trupul de al meu . Visez oare , Doamne ? Daca da nu ma trezi , fiindca tocmai ce mi-am gasit moartea .
- Ca un bebelus !
A raspuns lipindu-si buzele de ale mele sartutandu-ma usor , nici in cele mai frumoase vise nu mi-o imaginam asa . Imi e frica de orice reactie , deoarece nu stiu cum sa ma comport acum in preajma ei .
- Sa intamplat ceva ?
Intrebase obsrvandu-mi ezitarea pe care o aratam in timpul sarutului , a pus o mica distanta intre noi acoperindu-si sanii .
Bravo , idiotule !
Dau de unul singur cu piciorul la o sansa ce apare o singura data in viata . Nu ar trebui sa ma comport asa cand eu in interorul meu nu mai pot de fericire , femeie pe care o iubesc din liceeu mi-a marturisit ca e indragstita de mine . Am facut dragoste si ne-am pierdut unul in altul , eram vrajit in prejma ei si ma comportam precum o faceam in liceu .
- Nu , nu sa intamplat nimic iubito ....
Am raspuns dupa cateva momente de tacere . Alexia ma privea confuza , insa acest lucru a fost indeajuns pentru ea ca sa se ridice acoperindu-se cu cearceaful ce era pe jos si mergand spre dulap de unde a luat cateva haine .
A tras repede peste ea un tricou si o pereche de boxeri , iar pe urma a eliberat materialul mov al cearceafului si a venit inapoi spre pat cu pasi mici .
Ma uitam la ea tacut admirand-o la fiecare pas facut . Si-a prins parul in coada si pe urma a venit inapoi in pat , dar ca de data acceasta a facut-o cu alta atitudine .
S-a aruncat deasupra mea avand fata lipita de gatul meu in timp ce mainile le avea pe umeri mei , picioarele le avea usor in sus . I-am inconjurat talia tragand aer adanc in piept . Mirosul ei de vanailie amestecat cu flori de liliac imi provoca ganduri intunecate .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...