- "NU INSEMNI NIMIC PENTRU MINE "-ALEXIA
Era trecut de miezul nopti , iar eu urcam incet scarile ce duceau la nivelul al doilea al casei . Timpul a trecut pe nesimtite , iar faptul ca tata a inceput sa imi povesteasca tot ce sa intamplat in ultimul timp intre el si mama ma facut sa pierd complet notiunea timpului .
Mergeam incet pe holul ce era vag luminat . Ajunsa in fata usi albe mi-am asezat mana pe clanta intrand inauntru . Clipsem de cateva ori la contactul cu lumina puternica ce era in camera . Am inchis usa in urma mea mergand incet spre dulap .
El ma privea cu atentie , dar nu spunea nimic . L-am privit pentru cateva secunde , dar am renuntat repede gasind mult mai atracativa ideea de a ma schimba cat mai repede si de a ma culca . Imi era oricum foarte somn , si faptul ca el e treaz la aceasta ora ma face sa imi fie somn de doua ori mai mult .
Luasem din dulap un tricou gri si o pereche de pantaloni scurti negri . M-am asezat pe fotoliu incepand sa imi desfac sandalele .
- Nu ai de gand sa spui nimic ? Vei continua sa ma privesti asa in continure ?
Intrebasem eu asezand sadalele langa dulap , ma ridicasem in picioare lasandu-mi geanta pe fotoliu luand in brate hainele alese mai devreme .
- Unde ai fost pana la ora asta ?
Vorbea pe un ton dur schimbandu-si pozitia corpului in una mai dura . Am trecut cu limba peste buze uitandu-ma usor confuza la el .
- Nu e treaba ta !
I-am raspuns pe un ton superior mergand cu pasi mici spre baie , insa m-am oprit in momentul in care el sa ridicat in picioare venind spre mine cu pasi mari .
- Te mai intreb o singura data , iar apoi sa nu te plangi de comportamentul meu ...
Incepuse sa vorbeasca avand maxilarul incordat . Facusem un pas in spate privindu-l neutru .
- Ce vei face ? Ma vei lovi sau ma vei viola din nou ? Prespun ca a doua varianta , ai ceva experinta in a abuza de o femeie !
Am spus pe un ton superior uitandu-ma scarbita la el . Se oprise din mers la o distanta de jumantate de metru de mine , si-a inclestat pumni auzindu-i repiratia accelerata .
- Tot timpul ai avut o gura atat de mare ? Chiar daca in acest moment simt ca ard in interior din cauza ta , nu te voi lovi . Un barbat adevarat nu loveste o femeie , dar tu ma faci sa merg spre marginea prapastiei din cauza comportamentului pe care il ai fata de mine . Unde ai fost pana acum ?
A zis uitandu-se usor dezamgit la mine . Trecusem cu mana prin par strangand la piept hainele .
- Un barbat adevarat nu abuzeaza de o femeie ! Ti-am zis de dimineata unde merg , ai cumva pierderi de memorie ?
I-am zis eu dorindu-mi sa pun punct acestei discuti si sa pot sa ma culc . A facut un pas spre mine , iar eu unul in spate simtind peretele rece .
- Ai mintit !
A vorbit cu dispret , iar eu il priveam confuza . De unde aceesta pornire a lui impotriva mea ? Nu ca mi-ar pasa , dar e ciudata atitudinea lui .
- Cu ce anume am mintit ?
Intrebasem incepand sa imi masez gatul . Incepuse sa rada fals venind tot mai aproape de mine .
- Cu tot ! M-ai mintit in legatura cu tot , iar eu am fost un prost fiindca te-am crezut cand mi-ai zis ca te vei vedea cu Vanessa ! Esti o minicionasa , Alexia !
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...