- I U B I R E A N U E M E R E U R A S P U N S U L -
Am lasat cana cu ceai pe masa maronie . Expiram incet mutandu-mi privirea de pe telefonul al carui ecren se aprindea din minut in minut , dovada clara a nebuniei lui Robert .
L-am parasit acum doua zile si de atunci ma bate la cap incontinuu . Mi-am dus mana spre revista din brate incepand sa o rasfoiesc incet , imi doream ca timpul sa treaca mai repede si asta fiindca ma plictisesc de moarte .
Aaron desi incearca , nu prea reuseste sa imi ia gandul de la nesimitirea fiului lui . Iar azi am ramas sa ma vad cu Selena , abia astept sa o revad si povestim cat mai mult . Insa pana sa ne vedem au mai ramas cateva ore , am inchis revista luand din nou ceasca alba intre degete .
- Alexia ...
Aaron revenise in living , doar ca de acceasta data avea in brate doua albume foto . A luat loc langa mine pe canapea asezand albumele pe masa . I-am zambit usor luand in mana primul album .
- Nu am putut rezista , trebuie sa vezi aceste poze cu Robert cand era copil . Nepotul sau nepotica mea sunt sigur ca ii vor semana ...
Vorbea accesta plin de emotie . Bravo , mai Robert ! Tatal tau adica bunicul bebelusului se bucura mai mult decat tine , halal barbat mai esti .
Il eliminasem imediat din gand axandu-mi toata atentia pe Aaron care atunci cand a aflat ca va deveni bunic , adica acum doua zile cand am venit sa bucurat atat de mult incat a plans . Este atat de enuziasmat incat ma regasesc in el si in cel mai mic gest pe care il face .
- Sper doar ca din punct de vedere fizic sa ii semene ....
Am zis eu zambind incepand sa deschid albumul foto pe care il avea in brate . Celalalt album se afla pe genunchi lui Aaron ce se uita atent la mine , pacat ca Robert nu seamana pe tatal lui . Lucrurile ar fii cu totul altele daca scumpul meu sot ar fii reactionat intr-un alt fel atunci cand a aflat ca va deveni tata .
Aaron imi zambise incepand sa mute pozele in care apareau Robert in adolescenta .
Mi-am mutat privirea spre albumul din fata mea , am deschis usor coperta maronie . Prima poza ce imi aparuse a fost una cu Robert bebelus , ochi mari albastri erau primul lucru ce iti furau privirea iar apoi suzeta pe care accesta o tinea in mana .
Nu avea mai mult de un an in acceasta poza , era adorabil . Cu siguranta aluna mea ii va semana lui , si zic accesta lucru fiindca din cate am inteles de la Selena care a citit pe undeva primul copil ii seamana in proportie de optzeci la suta tatalui .
Trebuie sa incep sa ma documentez si eu .
- Sunt sigur ca tu vei avea grija ca nepotul meu sa stie sa repecte si sa aprecieze si cele mai mici lucruri . Abia astept sa il cunosc ....
Vorbea Aaron privindu-ma mandru . Apreciam enorm fiecare cuvant pe care el il spunea , nu ma simteam singura , eram alaturi de cineva care este evident ca imi vrea atat mie binele cat si copilului meu .
In momentul in care i-am zis tatalui meu ca sunt insarcinata a venit de indata la casa lui Aaron , accesta era speriat fiindca Robert a mers la el si i-a spus ca am plecat si ca nu mai stie nimic de mine . Atunci cand i-am zis tatei , desi trebuie sa recunosc ca nu i-am zis chiar totul accesta ma sprijnit si mi-a promis ca nu ii va spune lui Robert ca ma aflu acasa la Aaron .
Tata a inceput sa planga atunci cand a aflat ca sunt insarcinata si pret de cateva ore am stat la povesti impreuna cu Aaron si John .
Momentul meu de rememorare a fost inrerupt de vocea lui Robert ce il striga pe tatal lui .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...