- "Sa terminat !" -ALEXIA
Priveam cu atentie verigheta si inelul ce erau asezate pe degetul meu , imi miscam mana usor avand capul aplecat in jos . Treceam cu limba peste buze intorcandu-mi privirea in partea stanga . Robert mesteca linistit pieptul de pui in timp ce maxilarul ii era incordat , stia ca il priveam si nu incercam sa ma feresc .
Il priveam cu atentie incercand sa gasesc in el lucrul ce la indemnat sa ma oblige sa ma castaresc cu el , obsesia lui pentru mine imi era cunoscuta , dar mai trebuie sa fie ceva ca el sa fi ajuns atat de departe incat sa ma oblige sa ma casatoresc cu el , iar faza cu „ te iubesc „ eu nu o inghit .
Nu poti iubi pe cineva care iti repeta zi de zi faptul ca te uraste si ca ar prefera orice alt barbat de pe pamantul acest mai putin pe tine .
- Te holbezi !
A vorbit deranjat privindu-ma rece . Luase servetul stergandu-si coltul guri , trecusem cu limba peste buze continand sa il privesc .
- Te dernajeaza ?
Intrebasem intorcandu-mi privirea in fata fixand-o cu atentie pe Candice ce misca plictisita furculita prin mancare . Era clar faptul ca gandul ei era in alta parte , iar cel mai sigur aceea parte e ocupata de instructorul pervers de yoga .
De la micutul incident de azi dimineata nu ne-am mai vorbit de loc , iar lucrul acesta îmi provoacă doar bucurie . Daca as fi stiut de la bun inceput care sunt intentile ei as fi procedat asa din primul moment . Este mult mai simpla convietuirea in acceasta casa cu Candice ignorand-ma
Cel mai sigur acum nu se simte confortabil si nu o invinuiesc , pana la urma ea e ceea care isi inseala sotul cu un barbat cu 20 de ani mai tanar decat ea . Nu fabulez de loc cand spun aceste lucruri , pentru mine e destul de clar ce e intre ea si Julien ala .
- Da!
Vocea lui Robert imi intrerupse gandurile facandu-mi sa imi intorc privirea pe el . A luat in mana paharul cu vin alb incepand sa bea usor , am trecut cu limba peste buze uitandu-ma la John ce avea o discutie in contradictoriu cu fiul lui .
Totul putea sa fie atat de diferit . Mi-am inchis ochii mutandu-mi privirea usor .
Sunteul scos de telefonul Monicai prin care o anunta ca a primit un mesaj a fost cel ce ma facut sa imi deschid ochi , ea butona telefonul repede avand diferite grimase faciale .
Cel mai sigur acum se vede o castigatoare in fata mea , iar faptul ca ea in urma cu cateva ore sa lins cu Robert la cativa metri distanta de locul in care stau eu ii ofera o satisfacere uriasa .
O satisfacere ce o va face sa se comporte in continuare superior cu mine si sa ma intepe . Dar adevarul e ca nu are niciun motiv sa se simta castigatoare , eu nu am pierdut nimic fiindca nu aveam ce sa pierd .
Eu si Robert nu exista ! Totul e o farsa , o nenorocita de farsa ce a ajuns sa ma consume pe zi ce trece .
Ea a lasat telefonul pe masa ca mai apoi dupa cateva secunde sa isi aseze privirea pe Robert , trecea cu limba peste buze luand intre degete paharul cu vin incepand sa bea usor lichidul rece .
Il priveam cu colutul ochiul observand faptul ca privirea lui era pe mine .
Mi-am lipit spatele de spatarul scaunului inspirand adanc .
Puteam sa vad difernta dintre familia mea si ceea a lui Robert , aici e vorba de tradare , miciuni si multi bani . Si chiar daca imi e greu sa recunosc in unele aspecte ne intersectam , tradarea , minciuna si bani au fost cele ce au pus punct unei vieti fericite .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...