3 7

11.8K 730 198
                                    




NOI ADEVARURI


ALEXIA


Era trecut de ora 23:00 , iar eu nu puteam sa adorm deloc . Cred ca incerc sa adorm de cel putin o ora si tot ce reusesc sa fac e sa imi provoc de una singura dureri de cap . M-am ridicat resemnata din pat luand pe mine un halat simplu pe alb si o pereche de papuci de casa in picioare .

Legasem halatul la mijloc , iar apoi am mers spre usa . Coboream scarile usor , dorindu-mi sa nu trezesc pe nimeni . Am mers in bucatarie unde am incalzit putin apa facandu-mi o cana de ceai .

Am iesit afara unde tatal lui Robert era asezat pe un sezlong avand privirea pierduta in timp ce in mana avea un pahar cu alcool .

Mergeam cu pasi mici spre el observandu-i lacrimile deja uscate pe obraji .

Imi doream sa zic ceva , dar totodata exista sansa ca interventia mea sa il deranjeze . M-am intors usor pe varfuri pornind inapoi spre casa , insa vocea lui Aaron se auzise dupa cateva secunde .

- Alexia , ce faci afara la aceasta ora tarzie ?

M-am intors cu fata spre el mimand un mic zambet . Faceam pasi mici spre el strangand intre degete manerul cani .

- Imi cer scuze , intentia mea nu a fost sa va deranjez !

Accesta a inceput sa rada usor facandu-mi semn sa ocup loc . Am trecut prin fata lui asezandu-ma pe sezlongul din dreapta .

- Nu m-ai deranjat , scumpo !

A zis el lasand paharul pe masa mica din sticla , iar apoi isi asezase ambele maini pe fata stergand orice urma de lacrimi .

- Va simtiti bine ?

Am intrebat eu raspunsul fiind unul evident . Incerca sa isi ascunda durerea in spatele unui zambet ce parea real .

- Am avut vremuri si mai bune , mici , mari probleme precum exista in orice casnicie !

Aaron vorbise cu o vocea ranita evitand contactul vizual mai mult de cateva secunde .

Prin minte mi-a trecut aventura lui Candice si a instructorului de yoga , Julien si doar gandul ca Aaron a aflat de infidelitatea sotiei lui ma facut sa ma simt vinovata .Eu eram complice la mica lor aventura si nu am zis nimic .

Aaron imi e precum un al doilea tata si nu m-as simti bine daca Robert ar afla ca mama il inseala pe tata si eu nu as sti nimic , totul e precum un carusel ce nu se mai opreste .

- Mie imi spuneti ...

Am zis eu zambind usor incercand sa nu par suspecat de ceea ce el probabil stie . Candice nu merita un barbat precum e Aaron , el e tipul de om pe care orice femeie si-l doreste o viata intrega . Ce ai putea cere de la viata mai mult decat un barbat intelegator , intelgent si cu simtul umorului ?

Aaron incepuse sa rada usor .

- Stiu foarte bine ce fel de odresla am crecut si tocmai din acesta cauza iti pot spune ca nu te vei plicitisi niciodata langa Robert ! Viata ta langa el va fi tot timpul intr-o continua miscare !

Completa Aaron cu un zambet mandru pe fata . Nu stiu daca Aaron stia atat de bine de ce este in stare fiul lui , insa eu nu ma aflu aici ca sa naruiesc vise .

- Cu siguranta ...

Am adaugat eu incet ferindu-mi privirea incepand sa beau din ceaiul care se racise .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum