- D U R E R E A P A S A T O A R E -ALEXIA
Aveam mainile impreunate , iar capul imi era lasat in jos . Auzeam o gramda de tipete , insa refuzam sa le inteleg . Reprosurile ce ieseaua din gura mamei mele erau atat de dure incat in acest moment as prefera sa fiu lovita cu biciul de nenumarate ori , speram ca durerea fizica sa nu fie atat de apasatoare precum durerea sufleteasca .
Nu stiu daca mama e constienta de tot ce spune sau daca o face la nervi , dar cert e ca vorbele ei ma ranesc . Eram precum un criminal ce e judecat , iar cei din fata mea erau in rolurile de judecatori , iar mama avocatul . Imi aducea o gramada de acuze , iar tot ce faceam eu era sa am capul plecat si sa accept situatia .
Nu imi sta in caracter sa ma supun ,dar in acest moment nu stiu cum sa reactionez . Regret atat de mult venirea mea înapoi acasă incat daca as avea posibilitatea de a fugi in acest moment as face-o cu ochi inchisi .
- Doar tatal tau e de vina , te-a educat prost , iar acum eu sunt cea care culege roadele .Esti o nesuferita Alexia !
Am ridicat capul privind-o cu lacrimi in ochi . Era in fata mea privindu-ma precum o straina , simit ca am tinta pe frunte , iar acum e momentul in care primesc loviturile . Mi-am ridicat mana stergandu-mi lacrimile ce erau uscate pe obraji .
- Nu ai niciun strop de recunostinta , te-am purtat inauntrul meu 9 luni , iar tu nu esti in stare sa renunti la viata ta pentru mine . Ai fugit de responsabilitati Alexia , esti copilul pe care orice parinte de pe acest pamant ar regreta ca la conceput , esti o falsa !
Am inghitit in sec intorcandu-mi capul in partea dreapta . L-am privit pentru cateva minute pe tata care statea nemiscat pe canapea , se uita fix la mine ,dar nu scotea nici o vorba . Am trecut cu limba peste buze miscandu-mi capul in partea opusa intalnind privirea rece si de nepatruns a lui Robert .
M-am foit usor pe canapea ca dupa cateva minute sa ma ridic incet in sus .
- Ai curajul sa te ridici la nivelul meu ? Copil obrazinc .
A inceput ea ridicandu-si mana in sus plesnindu-ma . Mi-am inchis ochii simtind o usturime pentru cateva secunde ca mai apoi sa simt o caldura sufocanta . Mi-am dus mana pe obrazul ranit masandu-l pentru cateva minute .
O priveam in ochi fara sa spun nimic . Ii ascultam vorbele pline cu venind apropand din cap in unele momente .
- Eu nu voi plati pentru gresala ta !
Am vorbit incet indepartandu-mi mana de pe obraz . Se uita confuza la mine facand un mic pas in spate .
- Imi pare rau , mama , dar tu esti cea care a gresit nu eu ! Tu esti cea care sa lasat orbita de aceasta obsesie ce a ajuns sa iti controleze mintea , viata si tot ce e in jurul tau .
Continuasem sa vorbesc , dar cu o voce mai tare si mai clara .
- Spre deosebire de tine eu am constinta , eu nu pot sa trec peste o gresala cu ochi inchisi si sa imi continui viata ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic , Da , o voi face ! Ma voi casatori cu el , insa tu va trebui sa iti porti pe constinta intreaga viata nefericirea fiicei tale , tu esti cea care imi cauzeaza aceasta nefericire !
Am zis dupa cateva minute de tacerea , toate privireile erau asezate pe mine , iar mama se uita mirata la mine clipind des . Nu pot sa cred ca o voi face , totul e atat de gresit in acest moment . Mintea mea e impartita in o mie de locuri .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...